Diskuze
Předjíždění cyklistů je stres pro všechny. Důležité je číst terén
Děkujeme za pochopení.
A37n27t73o32n82í35n 96S12e79b63e72r27a
No zatroubim, zapnu spravne namirene odstrikovace. Cyklista spadne do prikopu a ja muzu projet bez zmeny smeru :-D
M65a15r75t88i21n 68P34o71s71p73í79š25i33l
Škoda Auto by měla v první řadě poučit své testovací jezdce s F značkou. Obvykle jezdí pětice, jak prosviští první, raději se uklidím na chvíli do příkopu, dám si pauzu, napiju se a po čtvrtém nebo pátém, obvykle bílém autě s F značkou teprve šlapu dál.
S44t97a87n36i94s97l73a93v 67S61r67b43a
když jedu na kole, tak mi vadí, jak blízko mě mě někdo dokáže předjet a snažím se to tomu autu "znepříjemnit". když jedu v autě, tak mi vadí, jak se cyklisti chovají, jako by měli absolutní přednost...a o tom to asi bude-řidič auta má pocit, že mu cyklista překáží, řidič na kole si myslí, že on přece zachraňuje planetu a tedy má právo na absolutní volnost. ovšem jak přinutit, aby cyklista nevyužíval silnici jako velodrom, a řidiče, aby z 90 či 50 zpomalil při objíždění cyklisty na 20, to nevím...
P26a96v82e32l 86R34o73t78n91á84g18l
Konecne je v clanku zabyvajici se touto problematikou zminena hlavni pricina - mizerny stav ceskych silnic! Ten byva typicky nejhorsi na silnicich nizsich trid, ktere jsou ovsem nejcasteji znaceny jako cyklostezky. Tyto silnice se u nas prakticky neopravuji a drzet se na nich u krajnice neni casto pro cyklistu mozne. Nejhorsi je si cist clanky o tom jak pripluje hromada penez a budou se asfaltovat nove cyklostezky (kolikrat i v lesich), misto aby se konecne neco zacalo delat s mizernym stavem stavajicich komunikaci. Dokud budou silnice plne krateru, cykliste se nebudou drzet u krajnice a bude vzdy o hubu, obzvlast je-li za volantem magor, ktery zije v tom, ze on a jeho auto je nejdulezitejsi na svete.
D84a49n23a 47K66o74c87i63á46n57o98v48á
Chtít zpevněné krajnice bez děr je asi scifi
T36o18m75á84š 64P97a32p96á52k
Cyklista nesmí jet po silnici, pokud souběžně se silnicí vede cyklostezka. Na to ale kašlou jak cyklisti, tak i policajti kteří to nepokutují. Začněte to všichni dodržovat a vyřeší se tím spousta nebezpečného předjíždění
M93a71r51t48i84n 48P16o46s41p58í89š13i85l
K tomu mám připomínku. Jedu po silnici, najednou je souběžná cyklostezka, ale jak se to mám jako cyklista dozvědět? Třeba Byšice, směr Mělník, cyklo je najednou vlevo, jak mám vědět, pokud jedu po silnici, že náhle je vlevo v poli pár stovek metrů cyklo do vesnice? Nebo sjezd do Žďáru nad Sázavou, cyklo tam náhle uprostřed kopce začne sice vpravo, ale za příkopem v poli.
J81a60r17o29s79l96a30v 84Č27e58c55h
Taky by možná chtělo vyhnat cyklisty ze silnic I. třídy. Je to fakt síla když potkáte skupinku na vypadovce z Prahy kde je to auto za autem a samy kamion. Nic proti cyklistům, ale tady to nemá logiku.
L23e20n49k18a 79S68e87b64e76r93o28v75á
Kdyby někteří cyklisti nebyli hlupáci, tak je všechno ok. Ale když se za sebou táhne X cyklistů a nějaká mezera je jim fuk, nebo když jich jede chumel a je jim úplně fuk, že mají jet za sebou a pak vám ještě málem spadnou pod auto, protože o sebe zavadí, tak je jasné, že řidič už dopředu bude nervózní, co ho zase čeká :/
P35a12v25e40l 21V66y88m45a15z89a12l
Jakej stres? Co je za problém vyhodit blinkr a povotočit volantem o pár cenťáků navíc?
J90a13n 27K54a85d70e76ř23á94b34e74k
S Vaším Trabantem žádný. S kamionem aby se naučili na okreskách jezdit příkopy.
P98e96t65r 72P70a35u35l91u62s
Nejsme v Asii, kolo na silnici nepatri. Dnes teda uz ani v te Asii.
V83l91a92d76i81s89l72a59v 68B20u18r30y46š14e87k
přesně, zákaz kol a po ptákách, jakýpak změny zákona
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj