Diskuze

Předjíždění cyklistů je stres pro všechny. Důležité je číst terén

Větší ochranu pro cyklisty přináší novela zákona o silničním provozu, kterou ve středu ve třetím čtení schválila Poslanecká sněmovna. Při předjíždění si bude muset dát řidič pozor, aby cyklistu objel alespoň ve vzdálenosti jeden a půl metru. Se změnou souvisí úprava předjíždění. Nově budou řidiči moci přejet i přes plnou čáru, pokud budou cyklistu předjíždět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No zatroubim, zapnu spravne namirene odstrikovace. Cyklista spadne do prikopu a ja muzu projet bez zmeny smeru :-D

0 1
možnosti

Škoda Auto by měla v první řadě poučit své testovací jezdce s F značkou. Obvykle jezdí pětice, jak prosviští první, raději se uklidím na chvíli do příkopu, dám si pauzu, napiju se a po čtvrtém nebo pátém, obvykle bílém autě s F značkou teprve šlapu dál.

0 0
možnosti

když jedu na kole, tak mi vadí, jak blízko mě mě někdo dokáže předjet a snažím se to tomu autu "znepříjemnit". když jedu v autě, tak mi vadí, jak se cyklisti chovají, jako by měli absolutní přednost...a o tom to asi bude-řidič auta má pocit, že mu cyklista překáží, řidič na kole si myslí, že on přece zachraňuje planetu a tedy má právo na absolutní volnost. ovšem jak přinutit, aby cyklista nevyužíval silnici jako velodrom, a řidiče, aby z 90 či 50 zpomalil při objíždění cyklisty na 20, to nevím...

0 0
možnosti

Konecne je v clanku zabyvajici se touto problematikou zminena hlavni pricina - mizerny stav ceskych silnic! Ten byva typicky nejhorsi na silnicich nizsich trid, ktere jsou ovsem nejcasteji znaceny jako cyklostezky. Tyto silnice se u nas prakticky neopravuji a drzet se na nich u krajnice neni casto pro cyklistu mozne. Nejhorsi je si cist clanky o tom jak pripluje hromada penez a budou se asfaltovat nove cyklostezky (kolikrat i v lesich), misto aby se konecne neco zacalo delat s mizernym stavem stavajicich komunikaci. Dokud budou silnice plne krateru, cykliste se nebudou drzet u krajnice a bude vzdy o hubu, obzvlast je-li za volantem magor, ktery zije v tom, ze on a jeho auto je nejdulezitejsi na svete.

2 0
možnosti

Chtít zpevněné krajnice bez děr je asi scifi:-(

2 0
možnosti

Cyklista nesmí jet po silnici, pokud souběžně se silnicí vede cyklostezka. Na to ale kašlou jak cyklisti, tak i policajti kteří to nepokutují. Začněte to všichni dodržovat a vyřeší se tím spousta nebezpečného předjíždění!!

6 3
možnosti

K tomu mám připomínku. Jedu po silnici, najednou je souběžná cyklostezka, ale jak se to mám jako cyklista dozvědět? Třeba Byšice, směr Mělník, cyklo je najednou vlevo, jak mám vědět, pokud jedu po silnici, že náhle je vlevo v poli pár stovek metrů cyklo do vesnice? Nebo sjezd do Žďáru nad Sázavou, cyklo tam náhle uprostřed kopce začne sice vpravo, ale za příkopem v poli.

0 0
možnosti

Taky by možná chtělo vyhnat cyklisty ze silnic I. třídy. Je to fakt síla když potkáte skupinku na vypadovce z Prahy kde je to auto za autem a samy kamion. Nic proti cyklistům, ale tady to nemá logiku.

5 3
možnosti

Kdyby někteří cyklisti nebyli hlupáci, tak je všechno ok. Ale když se za sebou táhne X cyklistů a nějaká mezera je jim fuk, nebo když jich jede chumel a je jim úplně fuk, že mají jet za sebou a pak vám ještě málem spadnou pod auto, protože o sebe zavadí, tak je jasné, že řidič už dopředu bude nervózní, co ho zase čeká :/

4 3
možnosti

Jakej stres? Co je za problém vyhodit blinkr a povotočit volantem o pár cenťáků navíc?

2 2
možnosti

S Vaším Trabantem žádný. S kamionem aby se naučili na okreskách jezdit příkopy.

3 1
možnosti

P98e96t65r 72P70a35u35l91u62s

15. 4. 2021 16:06

Nejsme v Asii, kolo na silnici nepatri. Dnes teda uz ani v te Asii.

1 9
možnosti

přesně, zákaz kol a po ptákách, jakýpak změny zákona

1 4
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...