Diskuze
Tři bratři. Test kombíků z koncernu VW: Je lepší golf, leon, nebo octavia?
Děkujeme za pochopení.
M59a46r48e29k 38L32á77n31s61k30ý
Golf se stal opravdu ošklivým autem. Zlatá VII. generace!
L29a35d28i64s44l77a29v 39Š78r91a20j66e52r
Přesně s Vámi sdílím názor. Ač mám koncern rád, osmičkový Golf je z celé řady nejhnusnější
V59á82c85l39a55v 70K85o10v93á21ř
Poslední dobou v testech aut na idnes začínají převažovat v rámci hodnocení podvozku vlastnosti tlumení nerovností a to je špatně. Uznávám, že komfort je důležitý, ale stejně je důležité, jak podvozek udrží auto na nerovnostech a to jak příčných, tak i podélných (tady se často pozná kvalitní podvozek). Jsou auta, kde neslyšíte či nevnímáte vůbec žádnou nerovnost, ale dokáže je v zatáčce rozhodit i menší nerovnost. Tužší nastavení podvozku často znamená lepší přilnavost.
P95e21t53r 30Č54e34r14m18á38k
V zásadě článek popsal to co už je roky známé a co je důvodem proč to koncernu funguje - ač jsou přímá třídní konkurence tak každý model cílí na jinou klientelu - VW je tradičně nejvyváženější a nejdotaženější, Škodovka nejvíc užitná a prostorná, Seat zase víc hraje na sportovní emoce. Ač často drobné diference tak ve výsledku přesně vyselektují okruh zákazníků a fakticky si modely nekonkurují
J57a44n 46H77u27t41a84ř
Teoreticky od stolu je mi nejsympatičtější Leon, Golf je drahej a vypadá divně, Octavia jakž tak ujde, asi bude pohodlná ale je to taková neurazí nenadchne služební volba a navíc tam musí člověk koukat na dvojramennej volant. Ale pitomej interiér bez tlačítek mají všichni, takže v téhle třídě bych šel asi pro Focus nebo Corollu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...