Diskuze
Nabít elektroauto na sídlišti je očistec, i když najdete nabíječku
Děkujeme za pochopení.
D97a47v76i14d 29N34o50v66á36k
Každý na elektromobilitu nadává, ale zeptejte se někoho jak se mu žije u rušné křižovatky, kde je obrovský hluk a kouš z výfuků.
Elektromobil je tichý a nemá žádné výfukové jedy.
Podle mě až se pořádně rozšíří elektromobility, tak ztichnou města a vyčistí se v nich vzduch, a to znamená, že se nám všem bude žít lépe.
M97i91r94o97s32l12a32v 57V64l14a95s91á27k
No, a to je teprve těch aut pár. Prostě celá elektromobilita je jedna velká utopie a kšeft s lidskou hloupostí a emocemi.
P36e54t97r 79Š51e47d20ý
Tak budete v kufru E-auta vozit kanystr a elektrocentrálu na benzín, no a potom si můžete své auto nabíjet kdekoliv. Pokrok nejde zastavit.
H10o85n41z25a 32T92a26r
Zaparkovat automobil na vyhrazeném místě pro osobu tělesně postiženou si dovolí jem málo kdo .
Přestože jsou vyhrazená místa označena
U míst vyhrazených pro Elektromobily to řidiči tolik neřeší
Přestože přibývá lokalit kde je toto jednání i v ČR pokutováno.
Tento problém je celosvětový Nerespektování vyhrazených parkovacích mist .
https://www.youtube.com/results?search_query=electric+car+charging+station+blocked+
M23á10r25i71o 71S34e56d78l39á24č52e62k
Vůbec nerozumím tomu proč vznikla elektro lobby. Ničí to auto průmysl, pokřivuje trh, stresuje spotřebitele i výrobce. Ekologii vynechám, každý soudný člověk již prokoukl, že výroba a provoz elektroaut není žádná sláva. Navíc jsou v praxi použitelná asi jako nákupní taška pro majitele rodinného domu.
M42a31r60t67i17n 43K81a80r21á31s16e49k
No takze: vsem to skodi, nikdo to nechce, vsichni vedi ze je to na nic, ale presto s tim na celem svete pocitaji jako s budoucnosti elektroaut. Nabizi se ta moznost, ze ty vase prepoklady se uplne nezakladaji na realite...
F81r13a55n36t22i60š78e74k 39L84u18f56t
To se tu řeší nabíjení jednoho auta, když jsou všechna ostatní okolo na benzín. Jaká bude situace, až bude elektroaut 50%? Vidím, že půjdou na odbyt benzínové elektrocentrály co poběží v kufru přes noc, výfuk z okna
J49a41n 34S67i69n56n25r83e36i88c14h
Jenze benzin bude v te dobe petkrat drzsi.
L88u48k27a33s 80Z50e21l15i90n93k74o
Resenim je parkovaci dum o dostatecne kapacite, aby pojmul vsechny auta na sidlisti. To zaprve. A za druhe v nem uz muze byt treba 50% vyhrazeno k nabijeni. To bude pro zacatek stacit. Kdyz bude treba, zavedou se nove pripojky na dalsi stani do budoucna. Ale projekt s tim musi pocitat. Problem jsou vzdy jen lidi. Bud nekdo bude parkovat na elektro stani i kdyz nema nebo budou lidi nadavat, ze to maj domu daleko :D furt neco.
J88a68r77o29m66í78r 44H77l32u56b22e14k
To si málokdo uvědomuje. Zákon zachování energie platí. Nemohu jezdit za nic. Musím do toho něco vložit. I já bych měl problém, jelikož moje jističe by na to nestačily.
J27a74n 19K23a20d63e16ř31á22b92e97k
Nejde jen o Vaše jističe. Pokud by se auta na baterky rozšířily nebude stačit kapacita kabelů i trafostanic.
J65a86n 93P36i96n33d27l79i27k
S nástupem elektromobility bez alternativ (po)rostou ceny spalovacích ojetin. Nakonec, jezdit se starším spalovákem o dalších 5-10 let déle pokládám pořád za ekologičtější, než pořizovat nový elektromobil.
L52u64d89ě50k 88N46ě49m58e65c
V současných podmínkách neznamená ekologie nic jiného, než využít cokoli do doby, než to bude neopravitelné a nevyhazovat funkční věci jen proto, že už se nám nelíbí a chceme modernější. A v podstatě jsme často k tomuto antiekologickému chování nuceni Evropskou Unií. Tedy mě osobně se nejvíc dotkla změna vysílacího pásma TV. Jo, je to příjemný mít nový přístroj. A novej počítač, novej telefon, nový auto,... a tak dál. A já jsem chytil vlastně obrácený pohled, kdy se mi čím dál tím víc začínají líbit funkční historické stroje a přístroje.
J56a76r44o98s57l71a37v 11N50o84v71á62k
představa, že se tady u nás kvůli ekologii v uvozovkách ubírá ještě více místa, samozřejmě to bude na úkor zeleně, aby se postavila dobíjecí stanice a k tomu vybetonovalo další stání pro auta, mě děsí
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...