Diskuze
Ceny oprav aut kvůli složitější technice rostou, meziročně o deset procent
Děkujeme za pochopení.
M76i28c39h31a60l 71K62r49č21á47l
Na cenu náhradních dílů by se měl zaměřit antimonopolní úřad, protože daná značka má na trhu této značky monopol. Jak si jednou koupíte auto dané značky, tak jste připraveni do role oslíka otřes se. Nebo by si to mohla vzít za své evropská unie a nařídit výrobcům aut že musí ke svým autům dodávat náhradní díly za cenu max. např. 3x vyšší než je prodávají v hotovém autě. Všem musí být jasné, že pokud stojí celé auto 0,5 milionu, tak nemohou stát světlomety 30 000.
P27e13t70r 77Č38e48r41m30á25k
Těžko. Je ti volný trh, aftermarket to může nabízet za kolik chce. Nikdo nemůže logicky diktovat výrobci cenu za kterou to nabízí. Rozdílnost cen je v rámci prvovýrobní montáže a nebo prodeji na trhu nd je logická a promítá se do nich logistika a marže.
A85n12t40o88n43í67n 94S25e98b86e97r61a
Roste? To jsem si nevšimnul. Mám 4 roky novou škodu a žádnou orpavu jsem neplatil. Zatím jen měním olej a jednoou už i chladící kapalinu.
Mně příjde, že ty auta už se ani opravova nemusí.
L50u75k43á11š 64K95ř30í60ž
Tak jsem měl na Fabii problém s klimatizací, která smrděla...... paradoxně ne když byla puštěná, ale začalo to smrdět vždy, když jsem ji vypnul (tak za 10 min to pak smrdět zase přestalo).... bylo to v několika servisech, měli rozdělané všechny trubky, kterými vzduch jde, vyměněna náplň do klimy atd ...... nic nepomohlo. Fabii jsem nakonec prodal a koupil Rapida ...... a po dvou letech úplně totéž.....
J62o32s86e77f 67M21i74l29e91r
Toto nejsou automechanici, to jsou měniči dílů. Odešel mě tachometr a v servisu mě chtěli za hrozné peníze vyměnit celou palubní desku, což jsem odmítl. Tak jsem začal pátrat a zjistil, že je pouze špatné čidlo za pár korun. Tak se dneska opravuje.
A32n31t75o69n77í50n 61S45e39b94e62r65a
Jo čidla, když si ho seženete sím třeba u GM eletrkonics, tak stojí někdy i 30 kč a přepájíte si to sám.
Když to dělá autorizák tak za čidlo 1500 a za práci 500.
J55o62s62e22f 85M76i37l37e75r
Proto jsem si pořídil elektromobil, abych nemusel být stále v servisu. Jedině snad baterka, ale tam je záruka 160 tis. km, ale to už to auto mít nebudu.
J72a51n 20K69a61d62e25ř61á30b31e92k
No většina závad se kupodivu netýká spalovacího motoru.
O74n33d76r64e32j 90S71p34e81r64l
Ja mam novy auto,a jedno 20 let stary.S novym mam x krat vetsi problemy jak se starym.
K35a11r67e94l 16N69o34v65o81t44n46y
To je logiky, to stary stoji nejspis na spalcich ve stodole, proto s nim nejsou problemy.
P91a25v58e79l 65Š10ť26a86s46t82n18ý 73- 696894328854968
Netuší někdo, proč mají autorizované servisy tak předražený olej? Jen proto, že mohou? To by si pak mohli ale napálit podobnou raketu i za ostatní díly, ne? Tam mi ale nepřijde, že by se dal originál díl dál pořídit 4 x levněji.
R89o93b14e12r54t 21B47ě49l52o74h54r92á89d95e48k
Aby měli výmluvu proč účtovat takové pálky za garanční prohlídky... při nichž mění právě ten olej
P86e55t82r 18Č27e84r65m90á55k
Problém není jen v rostoucí ceně dílů, ale především nárocích na vybavení a znalost, resp. v tom dlouhodobém měřítku - čím dál více věcí (i banálních nebo na běžných autech) vyžaduje obojí - tzn. speciální vybavení a ideálně servisní data. A když servis musí pořídit přípravky nebo diagnostiky za desítky tisíc, tak to někde promítne...
P46e45t80r 27H36o97f14m83a82n36n
Co stalo flasku, bude i dal stat flasku. Jen to chce mit auto a ne pojizdny mobilni telefon.
J75i86ř40í 43J46u14r21a39n
Nevadi mi jasne dana cena ze hodinu prace, i mechanik chce peknou vyplatu. Vadi mi predrazovani nahradnich dilu na kterych se dale hoji. Nakupuje za 60% bezne prumerne ceny a uctuje 150%. Kdyz chce clovek dovezt vlastni dil, tak se sklebi jako by polknul zivou rybu
Kdyz udela treba 800Kc na jedne pneumatice, tak proc by je pak nevymenil za akcni 2 kila a tvaril se u toho, ze dela charitu
A23n35t70o93n55í86n 68S85e23b16e23r67a
Do každého servisu máš právo si donést svůj nahárdní díl.
Není nutné kupovat jejich.
P21e33t13r 57P65o18s39p29í22š53i69l
Nechápu, z jakého důvodu by se měly ještě více zdražovat ceny náhradních dílů. Už tak jsou mnohonásobně předražené. Stačí si uvědomit, že auto, které se prodává za půl mega, kdybychom rozebrali na díly a tyto díly prodávali pomocí autorizovaného servisu, tak bychom utržili minimálně 20 mega.
A taky nevěřím tomu, že nějaké LED zadní světlo je o tolik dražší než světlo, které se montovalo na auto před 10 lety. Vždyť ta auta se prodávají za víceméně stejné peníze. Možná by nás překvapilo, za jakou cenu se jednotlivé díly prodávají automobilce a za kolik je ta automobilka přeprodává jako ND.
Tohle jen povede k tomu, že se budou více a více krást díly z nových aut a stále více a více opravitelných aut se bude šrotovat, protože velmi lehce cena opravy převýší cenu auta. A to je přeci strašně ekologické - sešrotovat lehce bourané auto, nebo auto s poruchou převodovky.
P70e19t63r 29Č61e56r22m46á14k
Já bych řekl že jste při zemi, možná se ty díly z auta za půl míče prodají klidně za 50 mega!
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...