Diskuze

Třikrát a dost. Vybití elektromobilu řeší asistence, ale má to omezení

Aby vám po cestě nedošel benzin, můžete si vzít s sebou kanystr, nebo si někoho stopnete, aby vás dovezl k nejbližší pumpě. Když uváznete s elektromobilem kvůli vybité baterii, máte v podstatě jedinou možnost – zavolat asistenční službu. Jak často je možné takovou věc využít?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stačí elektrocentrála v kufru a kanystr benzínu.

0 0
možnosti

Slepá vývojová větev, nic víc.

10 4
možnosti

Ona by tak slepá být úplně nemusela. Ale to by se musely vyvinout menší a lehčí baterky s vyšší kapacitou. A taky by se musely dát nabít z nuly do sta procent do půl hodiny a na 500 km reálného dojezdu do 10 minut. A pochopitelně by musela dost radikálně klesnout cena. Dokud tohle současně nebude platit, elektromobily se masově nerozšíří (pokud to nedostaneme rozkazem).

0 0
možnosti

H36o57n79z61a 84T87a62r

21. 5. 2021 17:52

V některých zemich jezdí asistenška s ...

https://www.youtube.com/watch?v=hSWVx36OC8g

0 0
možnosti

A proto já půjdu do vodíku a ne do baterek.

3 3
možnosti

J20a59n 39N15o68v81á52k

21. 5. 2021 12:11

A pro ten si s kanystrem dojdete? ;-D

5 0
možnosti

A nebo si sebou vozte vozík s elektrocentrálou!

5 0
možnosti

Téměr nikdo si tu zřejmě neuvědomuje, že EV si majitel většinou nabíjí doma. Přijede do garáže, zasune zástrčku a nestará se. Ráno přijde k vozidlu, které má "plnou nádrž". Pokud za rok najedete řekněme 25 tis. km, tak musíte asi 25x k pumpě. Když tam tankováním a placením strávíte vždy cca. 10 minut, tak za rok jsou to asi 4 hodiny. Navíc nemusíte vždy nabíjet "do plna", stačí jen tolik, abyste dojeli k nabíječce, kterou máte třeba doma, na chatě nebo v práci. Já jsem při stejném dojezdu strávil za rok nabíjením zhruba 1,5 hodiny celkem. A pomyslné "hladové oko" se mi zjevilo jen jednou, kdy kvůli coronaviru byl nedaleký Supercharger v Německu pro mě nedostupný a nějací příznivci rychlých autíček udělali párty u jednoho OC, kde zablokovali všechny nabíječky, takže jsem musel nouzově hledat alternativu (asi 40 km dál).

8 5
možnosti
Foto

Já loni jezdil pravidelně z ČB do Brna. Dvakrát na cestu jsem využil elektromobil. Pravidelná zastávka v Humpolci by se nechal překousnout, už méně se nechalo překousnout hledání ubytování v Brně s možnosti dobíjení.

Ve výsledku se pohodlněji jezdilo s fuj naftovým autem (s poloviční pořizovací hodnotou), kde toto odpadlo.

11 3
možnosti

Je zajímavé, že se v článcích na téma elektroaut vyjadřují především lidé, kteří zjevně EV nikdy neměli ani neřídili. Přijde mi, že je tu kult vzývačů benzínových a naftových motorů, jejichž desatero zní asi takto (možná v jiném pořadí): Nepochválíš auta elektrického. Neusedneš do auta elektrického. Do každé diskuze o elektroautech přispěješ nějakým nesmyslem. Třikrát denně se pokropíš naftou nebo benzínem. Pokud je to možné, zaparkuješ na místě pro nabíjení. Nebudeš se přátelit s majitelem vozidla elektrického. Ochráníš planetu před blackoutem poškozením každé nabíječky, na kterou narazíš. Kde platí pravidlo zipu, nepustíš před sebe vozidlo elektrické. Budeš hanit každé vozidlo elektrické i jeho majitele a řidiče. A nakonec, nepomyslíš dobré myšlenky ani nevyslovíš dobrého slova o vozidlech elektrických, jinak se budeš nadosmrti smažit v Pekle na elektrickém křesle, namísto aby sis užíval naftových koupelí a vůně spáleného benzínu na věčnosti v Ráji.

11 15
možnosti

Ano, mate pravdu, 98% ridicu elektromobil nevlastni. A hadejte proč?

15 1
možnosti
Foto

Aby to dávalo smysl (zelený), musela by být i ta odtahovka elektoromobil...:-/

16 0
možnosti

V jednom zahraničním testu srovnávali dojezd malých elektroaut. Vyrazili společně a jeli, dokud se baterie nevybily. Auta postupně odpadávala a všechna (tuším až na jedno) měla společné to, že když došla šťáva a auto zastavilo, aktivovala se parkovací brzda a auto nešlo odtlačit. Ne vždy se povedlo zastavit na bezpečném místě. Prostě kde to chcíplo, tam to stálo až do příjezdu odtahovky.

PS: Vtipný moment nastal u Renaultu Zoe, který zastavil poblíž domu anglického genlemana, který sice poskytl svou prodlužovačku k alespoň částečnému dobití, ale neodpustil si poznámku, že by si měl řidič velmi vážit toho, že mu pomůže, přestože se jedná o francouzský vůz :-)

30 0
možnosti

Což je skutečně velmi reálná situace. Běžně řidiči zkouší, jak daleko jejich auto dojede, než jim úplně dojde zdroj energie. Elektroauto (nějak) dobijete (byť to baterii vůbec neudělalo dobře) a jedete dál, autu se spalovacím motorem dolijete palivo a modlíte se, aby nebyl nutný odtah do servisu, kde mu vymění palivové čerpadlo, palivový filtr, a když je u dieselu hodně velká smůla, tak i zadřený motor.

3 10
možnosti

Neznám nikoho kdo sebou vozí kanystr nafty nebo benálu. Nevidím důvod. Když nekomu dojde palivo nebo elektrina v baterce je proste blbec. I elektromobil ma hladove oko ktere sviti když to klesne pod určitou hranici. A od rozsvícení se bezpečne dá dojet k nejaké zasuvce kde se to nechá dobít. To jsou zase jenom takové fámy pro odpůrce všeho nového.

5 8
možnosti

Dobrý den babicko, nemáte trochu vody, já mám takový hlad, ze bych tu i přespal a auto dobil?

10 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!