Diskuze
Auta rychle zdražují, včetně ojetin. Na nové si počkáte klidně rok
Děkujeme za pochopení.
S96t51a38n80i87s54l71a85v 93N52ý45v76l60t
Renovujeme a repasujeme automobily z přelomu století. Na ukrajině vědí své. Tam Octavie nad 500tkm je poklad vhodný k renovaci.
J75a17n 57U58l83r45i38c95h
Jsem v podstatě smířený s životem bez auta. Není to nic hrozného. Cestování vyřeším hromadnou dopravou a velké nákupy dovážkovou službou.
M42i44l58o61š 86S14e10t88í20k
Pokud žijete ve velkém městě s dobrou MHD, není to problém. V malých městech, vesnicích, zejména těch mimo hlavní trasy, to bez auta často ani nejde.
V33l21a85d17i97s85l47a48v 24M14a43r81t57i24n61e57c
To si nemyslím, i soukromníci přidali na ojetinách, na nový auta fakt čekáte rok..
M66i12r96o98s14l45a36v 34S10t18e93i32n36e66r
Já mám EURO 5 Yeti, 4x4, spotřeba kolem 5 l/100. Dokud to auto jede (mám zatím 140 tis.km.) nehodlám měnit, lepší vůz jsem zatim na trhu neviděl. Navigaci jsem si vestavěl sám, včetně blutoothu, jsem zcela spokojen.
R66o85m15a42n 22Š64e73s73t77á31k
Auta by byla levnější, kdyby automobilky nabídly modely se základní výbavou bez pro mne zbytečných asistentů, např. jízda v pruzích, start-stop systému atd. Mně v autě stačí vyhřívání sedaček, automatická klimatizace a ABS.
Ocenil bych vyhřívání čelního skla a volantu, ale není podmínkou.
A pokud by někdo chtěl lepší výbavu, no tak by si připlatil.
P19e68t40r 94Š23t84ě30p96á14n30e12k
Tak ony ty elektronický kejkle výrobně nestojí skoro nic. Takže to není proč se cena zvedá o 100 tis.
R12o89m15a86n 84Š60e16s88t90á25k
"... hybridy, které pomáhají automobilkám snižovat emise."
To dost přesně vystihuje podstatu. Emise se ve skutečnosti nesníží, ale automobilky mohou vykazovat nižší emise.
J22o57s47e57f 76B25r12o95ž82e91k
Přepočítávat cenu dnešního auta na průměrný plat a srovnávat to s cenou v roce 1990 nedává smysl - tehdejší mzda byla v Evropském srovnání tragicky nízká. To se samozřejmě muselo změnit. Spíš je nutné se podívat na půrměrný plat německého zaměstnance a jeho přepočet na cenu tehdejší škodovky a dnešní - to je mnohem vypovídající. A samozřejmě na poměr německé průměrné mzdy k naší.
P75e87t94r 75Č95e39r86m33á73k
Tak poměr naší a německé mzdy nedává příliš smysl, tam není žádná spojnice, na jedné straně nejvýkonnější ekonomika Evropy, na druhé jedna malá postkomunistická. Nedává smysl je stavět vedle sebe.
R34o31b45e63r82t 24M36a34t79u23l67a
Ano auta rychle zdražují, protože se srazily rovnou 3 věci najednou a to už fakt nikdo bez výrazného zdražení nedá.
1. nesmysly od EU, 2. nedostatek dílů a za 3. covid
M87a39r93t95i21n 91K46a45r68á27s10e30k
Presto se nektera auta prodava za prakticky stejne ceny jako pred 15-20 lety, divne ze?
V38l77a36d11i20m21í87r 30R28e64t27t89i89n21g82e74r
Na nové auto jsem čekal dva roky už před deseti lety, na zahradní sekačku 9 měsíců. V tom problém nevidím.
J63a13n 91M50a63r55s34c11h17i85k
na nově objednané (minulý týden) Scaly si počkáme do ledna 2022. Tak snad ta současná vydrží.
P16e10t18r 71T82á80b50o83r60s14k42ý
Auta teď skokově zdražují. Důvodů je prostě dost. Obecně zdražují vstupy. Díky tomu, že se někdo vrtal v netopýrech, tak se prostě narušila spousta věcí zdražují i takové věci, jako kuličky na airsoft - o 20-30 %. Pak nejsou čipy, tomu ještě napomáhají těžaři čehokoli. Cena aut dlouhodobě v podstatě klesala, i s rostoucí výbavou. Prostě to množství a zvyšující se efektivita výroby bylo schopno pohltit vývoj, emise a různé asistenty. Teď je konstelace, kdy už to nejde. Štěstí měl ten, kdo si koupil nové auto třeba loni v létě, kdy byly auta za docela dobrou cenu.
J88o17s21e56f 83M38u76ž10á71t65k88o
asi tak, v průběhu covidu nové auto z 800 na 550. a mám 15 let klid, možná. :). zdražuje to i EU různými nařízeními a požadavky. hlavně, když se masivně dotuje elektropohon.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej domu v Chrastavě
Víta Nejedlého, Chrastava, okres Liberec
4 500 000 Kč