Diskuze
Supervila na kolech má garáž i centrální vysavač, pracuje se na heliportu
Děkujeme za pochopení.
A21l92e27š 42L14i47s70o49v62s74k68ý
Čím to, že mě ty milionářský rozmary tak nějak neberou...
V87á28c94l40a91v 39Z20e51l85i19n39k96a
A Češi se jako obvykle předvádějí a chtějí to nejdražší. Klasika. Jak by řekl jeden známý, který mimochodem od nuly vybudoval solidní firmu, lehce nabyté penízky se snadno utrácejí. V naší čtvrti s tím taky jeden machroval. Teď ho vyšetřují policajti, protože samozřejmě jel v nějakých levárnách.
P28e14t23r 18M36a56t22o45u89š27e86k
Lidi, kteří si koupí tohle auto určitě nečtou iDnes. A už vůbec je nezajímají názory lidí, kteří na tohle nemají.
T87o33m20á53š 97B68a97l94v18í21n
450 tis. EUR celá základního modelu. KDyž si vezmu že luxusní dovolená pro rodinu se vejde do do 20tis. EUR (0,5 mil Kč) tak se mi nikdy tato investice nevrátí.
Ano, tohle je pouze pro movité fandy dovolené na kolech v kempech. To je sakra úzký segment.
M77a24r89t88i49n 76K97a31l28e34n13d91a
Spatnej prepocet, vase rodina dovolena netrva mesice jako rada lidi co v tomhle trajdi. nevim kdo (ja ne) pocital ze uz pri 90ti dnech se vraci mit obytne auto vlastni (ano myslime bezne obytne auto za 2-3 mio, nebo karavan za 600, 1,5mio). Me to vychazi uplne u vseho karavan 1,5 , lod 2 - jakmile to clovek ma tak uz je to jen o tom najit dostatek casu.
Kolikrat jezdime do kempu/marin kde je to drazsi nez v hotelu, lidi co tohle kupuji to nesrovnavaji s rodinou dovolenou. Oni chtej proste klid a relax a ten v hotelu nenajdou - ekonomika s tim nema co delat, nehlede na to ze +- tyden vzdy nejak najdou, kdyz je hezky/hnusne nejsou vazani na hotel/odlet.
D88a13v33i77d 89O57š13k71e56r81a
Pan prodejce na videu v jedne vete rekne, ze je to jako osobni automobil, aby hned v druhe vete rekl, ze je to jako autobus
S10t93a83n86i93s69l21a56v 77K97r61e82j37c25a72r
Ano, je to pro jedince ze skupiny C a výše. Béčkaři si musí nechat zajít chut. Nevím kolik motoristických novinářů mají finanční příjem aby si něco podobného mohli pořídit i včetně avizovaného Porsche pro manželku.
M41i37l35a92n 21T85r34o96j83a98n
Takové auťáky jsem si kreslil jako malý kluk a táta mi vždycky říkal že je to blbost. Pravda, mělo to třeba i více pater a větší nesmysly, než tam mají tito...
T41o63m49á64š 35Z47á35r20u82b39a
Prima, papíry na to mám, nějakou praxi taky, takže teď jen počkat do 14. na výplatu a hupky do Reichu pro obytňáček. A cestou zpátky to vezmu přes Stuttgart pro to Porsche.
J13a93n 78H64o51m53o30l72a
Osobně by mi stačilo něco do 3.5t, ale toto je prostě pro lidi, co tráví život na cestě, rentieri, bohatí senioři, digitální nomádi.. Nemusí balit každý večer , zakotvi, občas se posunou o 100 km dál.. Toto není pro lidi co mají 4 týdny dovolené, ale 6 měsíců ;)
L30u63k73á39š 91K49ř64í64ž
Přesně. Tohle není věc pro někoho, kdo jede jednou za rok na dovolenou. To je pro specifickou klientelu, která v autě bydlí podstatnou část roku.
P91e84t32r 83M26i94c51h32a53l
Raději letadlem, auto z půjčovny a dobrý hotel. Nejsem miliardář. :-)
J14a84n 18S51t87o78d53o33l30a
Náklady obrovské. Pořizovací cena je jen začátek, musí to pak být někde ustájené. Mýto, spotřeba paliva, pojištění, parkovné - to vše výrazně nákladnější než u auta. Jede to pomalu, na cestě se stráví jízdou daleko víc času. Zastavit ani parkovat se s tím nikde pořádně nedá.
Kdyby dotyčný jel autem a přespával v jakkoli drahém hotelu, kde se mu zamane, bude to mít za desetinu ceny s větším pohodlím a úsporou času.
Kdyby tohle mohlo kdekoli zastavit, tak je to fajn, ale právě nemožnost s tím stát, kde se mi líbí, je v kombinaci s cenou nesmyslné.
M93i75c85h80a72l 47M65o69u33c53h17a
Lidé, kteří si tohle pořídí, opravdu spotřebu ani mýto neřeší. A netrápí je ani rychlost přesunu. Všechno mají naplánované a domluvené (nejčastěji od nějaké agentury, aby s tím neměli starosti), nikam nespěchají. Dojedou do luxusního kempu někde u moře třeba ve Španělsku a zůstanou tam několik týdnů. Tím autem, co mají zaparkované v tom obytňáku jezdí na několikadenní výlety, koupou se v moři, chodí do dobrých restaurací. Pak nastartují a přejedou třeba do Francie, za další měsíc zase do Itálie. A když je to omrzí, jedou domů.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...