Diskuze
Mnichov žalují kvůli cyklopruhům. Jsou prázdné, ucpávají ulice, vadí autoklubu
Děkujeme za pochopení.
P43e65t17r 75H77a17h72n
Toho člověka bychom potřebovali i v našem Autoklubu!
T79o24m58á83š 16Š63ť56a18s83t94n39ý
Ty v tom případě nepatříš na tuhle planetu.
D35r96a13h81o98m15í85r 75S14t55r90o96u27h86a69l
Já mám problém s bezmyšlenkovitě dělanými cyklostezkami. Jsem zvyklý chovat se v provozu podle platných pravidel. Na rovince uhnu, na kruháči přidám, na křižovatce si najedu do pruhu, jak se má.
To, že město například vytvoří cyklostezku vedle silnice na chodníku, ukradne prostor chodcům a každých dvacet metrů ji přetne sníženým obrubníkem, značkou konec a začátek cyklostezky a zóny pro chodce, mi přijde jako zločin. Když jedu po hlavní silnici nějakých pětadvacet v hodině, tak to jde snadno a pohodlně. Když jedu po takovém chodníku, je to pomalé, otravné a musím neustále dávat pozor, jestli se nerozhodne náhodou nějaké auto za mnou odbočit.
Cyklostezky mají smysl v místech, kde odvedou cyklisty ze silnice a zrychlí jejich pohyb po městě, zatímco takto uvolňují prostor motorovým vozidlům. Navzdory přesvědčení mnohých řidičů jinak cyklista patří na silnici. Skvěle to má vyřešené třeba Hradec Králové, kde okruh kopíruje cyklostezka a po ní se dá dostat prakticky kamkoli.
Naprosto otřesné řešení je například v Uherském Hradišti, kde je cyklostezka vedena v jednom místě po chodníku s výše zmíněnými přerušeními kolem minimálně využívané silnice.
Situace, kdy dojde k omezení motorové dopravy, mi potom už přijde zcela nesmyslná. Z pohledu cyklisty totiž pruh navíc dopravu pro cyklistu značně komplikuje. Přibývá čar. Mizí jednoduchý přirozený vzhled ulice. Místo toho, abych se spoléhal na pozornost řidiče za mnou, musím na něj dávat extra pozor. Přejet ulici znamená vyhledávat speciální místa k přejezdu, stejně tak se komplikuje odbočování vlevo. Atd.
T16o49m64á11š 50Š76ť75a20s73t33n69ý
Jako cyklista i řidič ti musím dát bezvýhradnej souhlas
P18a36v24e49l 35V81i22z45i
Dělat pruhy pro cyklisty na silnici je nebezpečné jak pro cyklisty, tak řidiče aut,
mohu odpřísáhnou, že nikdy nepojedu na kole, koloběžce a pod. po pruzích vyznačených na běžné komunikaciA také vidím využití minimální, takže takto uvažuje většina...
Vidím to na nějaké loby, kševty, malou domu a EU dotace, nic jiného...
Prostě se na tom někdo pakuje a o bezpečnosti, splodinách, kolonách a rychlosti dopravy ani slechu...
Jen mě těší, že ti co se pakují a mají tak drahá rychlá auta musí pak stát v těch kolonách taky, kde i ten nejlevnější vrak je ještě drahý....
Podobné to začíná být s pruhama, pro autobusy, kde jeden projede za 20 min, a auta tam nesmí ani mimo špičku...
Koukám, že někdo nakoupil hodně barvy.... vzhůro do toho, zlatí sprejaři...
M51a20r68t86i33n 65Š27k46o94ř84e87p27a
Na kole jezdím moc rád, ale cyklopruhy, 'chodníky' pro cyklisty, resp. chodce a cyklisty, mě doslova iritují. Je to hrozná věc. Vnáší to zmatek do dopravy ve městě - alespoň v tom, kde bydlím já. Zvláště tedy teď, když tam jezdi nejen cyklisté, ale i machři na elektrokoloběžkách, elektroskůtrech a někdy mi přijde, že zkoušejí zjistit, jak rychle jim to jezdí....
P40e95t46r 57H17á52j82e54k
"Politika bez mozku a rozumu a bez orientace na fakta, ale jen na ideologii, kde je přání otcem myšlenky..."
Do kamene tesat... a pak je tim šutrem vzít přes hlavu, aby se jim rozsvítílo...
M62a58r85c38e57l 39M96o58u60r64e30k
Ja o nejakem protestu v Praze uz take dlouho uvazuji, Cizinskeho debilni cyklopruhy pro sebevrahy me neskutecne stvou
R19i84c81h45a59r46d 61M41r44a32z39e80k
...Němci mají to fanatické omezování práv v zájmu vyššího dobra prostě v genetické výbavě.
Pracovité pošahané včeličky...
R34o85b16e38r21t 89Š65i42m81e97č66e81k
hmm... ale 40 let v diktatuře jako my fakt nežili...
P91a33v39e38l 93V68i68z84i
Měly by se vybudovat místo kolejí pro tramvaje kanály pro pramice, kajaky a kánoe, na silnicích udělat kavárny , hospody a dětská hřiště a nad tím vysuté dráhy a lanovky....
Z32d32e77n61ě52k 51F10i85b68i94c32h
Měla by mít přednost potřeba většiny. Pokud by stejný pruh za den využilo pár set řidičů, ale pouze pár cyklistů, tak by měla mít většina přednost. Ale omezování většin kvůli menšinám je poslední dobou ve společnosti v módě.
P47e20t28r 98H52á35j17e32k
Toto je základ demokracie, který ale poslední dobou nefunguje. Kdo prosazuje zájmy většiny je označen jako dieselový sazomet, xenofob, homofob, cokolifob, **doplňte si dle situace**.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha