Diskuze
O skútr pečujte jako o dítě: žádné skotské střiky, čistěte jej s něhou
Děkujeme za pochopení.
J75a14n 85M25a19r73t30i95n
moto sa umyva podobne ako auto - wapkou. jediny rozdirl je jeden krok ustupit dozadu. Pripadne sa mrknite do juznych statov (IT, HR) a urobte si obraz o nutosti patlania kozmetikou za tisice korun
M25i97r77o 30M72o65r27i20c
Tak napríklad taký echt motorkár Igor Brezovar neumýva svoju motorku nikdy a to už na nej prešiel celý svet.
Ja umývam len občas a len wapkou... ak by niečo nevydržalo, tak by to nevydržalo ani za normálnych okolností.
D13a31v19i98d 37H95r63u53b82ý
To je tak kdyz radi dovozce autokosmetiky. Na mycku ne, protoze tam vas s mou autokosmetikou vyrazi. Lestit 3 hadrikama.
Asi mu nikdo nerekl, ze na cestach na motorku pusobi kaminky, strikajici voda a dokonce by mely i dest vydrzet.
Samozrejme ze nevezmu wapku a nezacnu bezhlave strikat vsude. Ale treba spodek motorky muzou vzit wapkou bez problemu a z delsi vzdalenosti a opatrne i zbytek.
Pak hned s motorkou projet par km, at proschne a hotovo.
Muj nejdrazsi cistici prostredek je cistic brzd (retezu, nazev si doplnte) kterym odstranim olej a mastnou spinu a samozrejme i retez ocistim.
Ale jo, nakupte si prostredky za 1500, nejlepe ozivovace gum a pekne si jim nablyskejte pneu. Jen pak dejte tak 30000,- za hadry, protoze v nejblizsi zatacce stroj bezpecne odklidite do prikopu.
J92i54ř73í 59V14e41s85e93l24ý
Přesně. Dřív jsem to taky hrotil a pak mi kousek od bytu postavili moderní wapku, tak jsem to zkusil a od té doby ani s motorkou ani s autem nejezdím jinam. Motorka je umytá za 60 korun a hlavně asi za 5 minut. Díky osmotickému oplachu není třeba nic leštit, akorát si člověk ještě doma v garáži udělá řetěz. Uznávám, že pokud se budeme bavit o detailech, tak poctivé ruční mytí je poctivé ruční mytí, ale já na motorce jezdím a nevystavuji jí. Pořád dokola čtu o tom tlaku wapky, ale tak prostě na choulostivá místa nedám tu pistoli na 10 cm a je to, ne? Navíc, co bude větší problém? Tlak stříkající vody nebo nějaké to smítko mezi lakem a hadrem?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč