Diskuze
Přilba není trapná. Tři čtvrtiny mrtvých cyklistů ji přesto loni neměly
Děkujeme za pochopení.
J32a66n 98V32ě86r59n43ý
Přilba není trapná, ale všechny co jsem měl, mi způsobovali bolest hlavy a závratě, je pro mě zcela jistě bezpečnější jet opatrně bez ní, i v hustém provozu, než udělat vlastní chybu vlivem nepohodlí.
A58n38t49o93n78í10n 49S70e21b20e12r11a
Takze kdyz jezdim tam kde nejsou auta, tak prilbu nepotrebuju.
M93a50r29e21k 21H12r94u14b89y
Od doby, co zemrel Tesarik, si beru helmu opravdu dusledne.
J42a82n 97K75r33a62t58o14c20h62v38í21l
Jedno procento, kdy přilba při nehodě na kole skutečně pomůže.
Z těch 75 % mrtvých cyklistů je se jedná 0,75 %.
Ale masáž podpořená lobby výrobců nemá s bezpečností nic společného.
J18a67n48a 63L86i29e81b67o97v53á
Odkud berete tato čísla? Jednou jsem z kola "hodila držku" a nebýt přilby, křísla bych čelem o silnici. Také jsem viděla spadnout ženu, která tu přilbu neměla a lebkou o asfalt to vzala - krev jí sice příliš netekla, ale těch 20 minut do příjezdu záchranky se každou chvilku zmateně ptala, kde je a co se stalo. Neudržela informaci ani 2 minuty.
V66l31a13d84i29m83í32r 78R44e28t49t83i47n61g67e31r
Vývoj všeho běží dál, jezdil jsem roky na kole bez přilby, spadl mockrát, ale vždy to odnesly spíš ruce nebo jsem odhodil kolo a koulel se jak motorkář. Nicméně ted jsem si pořídil přilbu i na retro kolo do města.
T45o86m49á46š 98Z79e54m87a69n
Helmu vozí sportovní - opravdoví - cyklisté, kteřé ježdění baví, zajímají se o ježdění a přemýšlejí o tom, co dělají.
Bez helny jezdí šlapálisté, kteří se na kole ocitli omylem a nevěnují řízení ani okolí pozornost. Proto také častěji padají a umírají.
Ta helma tam bude hrát druhotnou roli, zase tolik toho nepobere (to říkám jako člověk který helmu vozí už 20 let).
M70a31r84t70i15n 19B34e87r43a38n
Trapnost je jen stav mysli každého konkrétního člověka. Nic obecného. A pokud chápu, proč si v autě zapínám pás, pak stejně chápu, proč je výhodnější mít přilbu na kole. Kdo má pocit, že si může dovolit jít zraněním hlavy naproti, ať přilbu nenosí. Jen to pak může odskákat on, druhotně pak jeho rodina, která může nést následky, pokud byla zranění vážnějšího charakteru.
Každopádně, v tomto případě, ať se každý rozhodne sám.
R41o54b29e76r38t 30M86a82t93u91l68a
No a co? Však to je jejich věc. Nechápu potřebu některých lidí neustále někomu vnucovat ochranu, když o ní nestojí
M82a11r11t29i96n 46B79e58r17a66n
Někdo tady vnucuje dospělým helmu na kolo?
J50a57n 96R59i23c10h93t72e23r
Já teda nejezdím na kole, ale na silniční koloběžce, nicméně dokud jsem jezdil ve slamáku, nikdy jsem nespadl.
Pak jsem si pořídil helmu, zakoukal se na pozadí přede mnou svištící inlajnistky, přehlédl větev a zlomil si žebro.
A včil babo raď...
J39a58k58u28b 39T89u90r66e71k
No a teď si vemte, jak byste dopadl, kdybyste měl při tom pádu ten slamák.
O17n78d91r71e93j 76S12p47e83r68l
Staci nejezdit po silnicich a jezdit opatrne.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...