Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Přilba není trapná. Tři čtvrtiny mrtvých cyklistů ji přesto loni neměly

Cyklistika je v Česku stále oblíbenější. Kola i elektrokola jsou vyprodána nebo se na ně dlouho čeká. Zato cyklistické přilby se takové popularitě netěší. Téměř tři čtvrtiny cyklistů, kteří loni zemřeli na českých silnicích, přilbu na hlavě neměly. Odmítají ji především starší lidé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J32a66n 98V32ě86r59n43ý

17. 6. 2021 8:51

Přilba není trapná, ale všechny co jsem měl, mi způsobovali bolest hlavy a závratě, je pro mě zcela jistě bezpečnější jet opatrně bez ní, i v hustém provozu, než udělat vlastní chybu vlivem nepohodlí.

0 0
možnosti
AS

Takze kdyz jezdim tam kde nejsou auta, tak prilbu nepotrebuju.

0 0
možnosti
PK

P63e22t14r 69K21o78u90b93a

3. 7. 2021 10:18

Vaše myšlenkové pochody nechápu.

0 0
možnosti
MH

M93a50r29e21k 21H12r94u14b89y

12. 6. 2021 12:50

Od doby, co zemrel Tesarik, si beru helmu opravdu dusledne.

0 1
možnosti
JK

Jedno procento, kdy přilba při nehodě na kole skutečně pomůže.

Z těch 75 % mrtvých cyklistů je se jedná 0,75 %.

Ale masáž podpořená lobby výrobců nemá s bezpečností nic společného. Rv

1 2
možnosti
JL

Odkud berete tato čísla? Jednou jsem z kola "hodila držku" a nebýt přilby, křísla bych čelem o silnici. Také jsem viděla spadnout ženu, která tu přilbu neměla a lebkou o asfalt to vzala - krev jí sice příliš netekla, ale těch 20 minut do příjezdu záchranky se každou chvilku zmateně ptala, kde je a co se stalo. Neudržela informaci ani 2 minuty.

0 0
možnosti
VR

Vývoj všeho běží dál, jezdil jsem roky na kole bez přilby, spadl mockrát, ale vždy to odnesly spíš ruce nebo jsem odhodil kolo a koulel se jak motorkář. Nicméně ted jsem si pořídil přilbu i na retro kolo do města.

1 0
možnosti
TZ

Helmu vozí sportovní - opravdoví - cyklisté, kteřé ježdění baví, zajímají se o ježdění a přemýšlejí o tom, co dělají.

Bez helny jezdí šlapálisté, kteří se na kole ocitli omylem a nevěnují řízení ani okolí pozornost. Proto také častěji padají a umírají.

Ta helma tam bude hrát druhotnou roli, zase tolik toho nepobere (to říkám jako člověk který helmu vozí už 20 let).

1 4
možnosti
MB

Trapnost je jen stav mysli každého konkrétního člověka. Nic obecného. A pokud chápu, proč si v autě zapínám pás, pak stejně chápu, proč je výhodnější mít přilbu na kole. Kdo má pocit, že si může dovolit jít zraněním hlavy naproti, ať přilbu nenosí. Jen to pak může odskákat on, druhotně pak jeho rodina, která může nést následky, pokud byla zranění vážnějšího charakteru.

Každopádně, v tomto případě, ať se každý rozhodne sám.

1 0
možnosti
RM

No a co? Však to je jejich věc. Nechápu potřebu některých lidí neustále někomu vnucovat ochranu, když o ní nestojí;-)

5 4
možnosti
MB

Někdo tady vnucuje dospělým helmu na kolo?

2 3
možnosti
JR

Já teda nejezdím na kole, ale na silniční koloběžce, nicméně dokud jsem jezdil ve slamáku, nikdy jsem nespadl.

Pak jsem si pořídil helmu, zakoukal se na pozadí přede mnou svištící inlajnistky, přehlédl větev a zlomil si žebro.

A včil babo raď...:-)

3 0
možnosti
JT

No a teď si vemte, jak byste dopadl, kdybyste měl při tom pádu ten slamák.

2 2
možnosti
OS

Staci nejezdit po silnicich a jezdit opatrne.

2 6
možnosti
JT

To si Tesařík také myslel.

0 3
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...