Diskuze
VW osamostatnil Multivan. Nově má hybrid a chytré vynálezy
Děkujeme za pochopení.
J91i54ř97í 89B97r21u26t44o61v70s35k93ý
Za dva mega moc drahý, radši Ford custom za poloviční cenu ,motor 136kw diesel bez elektrických zbytečnosti
P38e68t50r 54Č41e81r40m54á98k
Ford reálně nemá ekvivalent multivanu, transit je regulérní dodávka, navíc technika nic moc.
J57i50ř44í 74P61o62k66o40r20n86ý
Nějak se zmenšil (platforma jako Caddy), tak snad bude i levnější...
M22a35r68t58i37n 96K72o17z72á92k
Snad ano, protože použitelnost tím docela utrpěla.
M51a19r60t46i43n 48K62o91z87á55k
Bodejť by nevyzdvihoval "plug-inhybridní variantu, která kombinuje 1,4 TSI s elektromotorem". Protože potřebuje prodávat tu a zároveň motoricky moc nedává smysl. Fakt nejsem příznivcem silných motorů, ale dvoulitrový spalovací motor je u podobného auta pokud nemá sloužit k popojíždění po městě základ.
A mimochodem, má ten nový multivan být v krátké variantě delší a ve dlouhé kratší? To je totiž z mého pohledu největší problém: koupím otravně drahý multivan, jenže v krátké variantě do něj nic nenaložím (zvlášť, když má kapacitu jenom sedm míst takže reálně tak pět) a ve dlouhé se zase do docela velké části parkovacích stání jednoduše nevejde.
Ubráním míst, mimochodem, v podstatě utekli ze segmentu mikrobusů právě do kategorie MPV, proto ho tak prezentují. Třeba pro velké rodiny tím tedy použitelnost docela omezili.
P64a80v27e16l 78Ž79e29r73n23í87č25e27k
Ano, kratší varianta narostla, zatímco ta delší se zkrátila. U 6 a 6.1 byl rozdíl mezi variantami 40 cm, ale teď je to jenom 20cm. Nechápu, proč to takto udělali.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...