Diskuze
Šaltpáky dávají zpátečku. Řadící řidič je pohromou pro konstruktéry
Děkujeme za pochopení.
P62e10t58r 59B56e39n25a
Tak u nove Mazdy jsem mel moznost mit zdarma bud AWD nebo AT, nevahal jsem ani vterinu, pro cloveka co umi radit je AWD opravdu prinos, automaticka prevodovka pro me tedy neprinasi zadnou vyhodu, pohon na vsechny kola ano. Pokud by AT bylo zdarma vzdy, klidne bych to vzal, ale i tak je AT drazsi na provoz a opravy nez manual.
J47a67n 46K91r49p23e44c
jedine co je opravdu k nicemu jsou "roboticke" prevodovky u pidi aut. to se fakt nepovedlo. v rodinnem kombiku za mne jejdine automat, ikdyz nejednoho by mohly odradit koncernove DSG spojene se slabsimi motorizacemi, u sportaku ja osobne volim manual. zkusenosti s ferrari nemam, takze nemohu soudit nakolik je ta prevodovka oddana zachrane vozu vs. vule ridice.
osobne mam pocit ze spoustu vykonnych vozu si muze za prispeni financnich bankovnich ci nebankovnich produktu poridit uz kdekdo. davno to neni vysada vyjezdenych zavodnich pilotu. osobne si myslim ze bezny RP by mel opravnovat ridit mot. vozidlo kat. B do npr. 250k nebo podle pomeru npr. 0,15k/kg, coz zahrune naprostou vetsinu beznych vozu. nad tuto hodnotu uz se jedna o vozy se sportovnim charakterem. uplne by stacilo odstupnovat vekem tak jak je npr. RP pro kat. A. pripadne nejakym kurzem. klidne se muze prdat jeste jedna skupina B pro zacianjici ridice. lidi jsou porad stejni, jen pristup k autum se zasadne zmenil. nejake ridicaky na zkousku nebo omezovani max. rychlosti mi prijdou jako zbytecne a neucinne. ale to uz jsem tematicky hodne odbocil...
M49a22r83t64i44n 94H58o91r74á64k
Jednou automat, vždycky automat.
Já automat vnímám jako pokrok.
T33o35m89á87š 97S75v11o78b60o91d76a
Až nebude chtít třeba koncern za automat příplatek okolo 50 tisíc, mnoho řidičů si jej rádo pořídí.
P57e67t30r 94K60o21n16v59i58č56n96ý
Díky bohu. Jsem ten co nikdy nepochopil tu dychtivost po manuálech. Soukromé auto mam vždy automat a firemní vždy manuál a ten pocit uvolnění když sednu po celym dnu kvedlání řadící pákou do pohodlneho automatu je pro mě vždy osvobozující.
M33i69l68a40n 48L46i87n84h98a72r40t
Proč si nekoupíte nějaký diesel...? Tam je motor tak pružný s vysokým kroutícím momentem, že prakticky všechno se jede pětkou. A starší vozy stojí už jen pár tisíc korun!
P21e50t92r 63S48v33a53l91b
A ted si predstavte, ze by byl z nejakeho duvodu preferovan vyrobci manual - to by bylo kvikotu "tahnete s tim do Brusele", automat je prece mnohem lepsi, atd.
R66o27b96i12n 39Ž38i76ž91k25a
No.. ne. Zastánci manuálu mají obecně jeden hlavní argument - větší kontrolu nad autem. Ten by se nezměnil.
Reakce ve stylu "Táhněte do Brusele" nemaj nic společného s obchodním rozhodnutím automobilek ( či jiných soukromých subjektů) - ty jsou na místě u věcí typu start stop systém nebo u tlačení nesmyslně provedených a uspěchaných emisních norem, které automobilky implementovat prostě ze zákona musí.
R52o32b63i24n 53Ž22i63ž67k79a
Na jízdu z povinnosti je automat dneska už prostě lepší - i přes svoje chyby. U trojkové oktávky jsem měl problém přesvědčit ho k odpovídajícíímu nakopnutí při předjíždění, starší Volvo nebo Q-tronic z Alfy 159 zase občas loví stupně jak slepej rybář, ale u všech se dá na jejich chování zvyknout a v dlouhodobém provozu jejich výhody převáží.
Zdůrazním, že nepíšu o jízdě pro požitek z jízdy. To je jiná disciplína - ale směr udává mainstream a do toho požitek ze samotného ovládání auta už nepatří.
M82i37c35h51a91l 93K46o26l36o40v21r86a62t
U normálních aut s automatem je spotřeba vyšší, u aut vyšších tříd je tomu naopak
M91i39c10h73a92l 40F91r48ý33d93a
Ferrari a jejich ikonická kulisa řazení...chjo, svět se v zadel obrací.
O65d30s84t29r27a56n82ě23n80ý 20U97ž11i98v72a79t79e75l
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Pronájem kanceláře 39 m2, Hadovka, Praha 6
Evropská, Praha 6 - Dejvice, okres Praha
15 169 Kč/měsíc