Diskuze
Úspora peněz a emisí bez elektřiny: Škoda Octavia na zemní plyn dává smysl
Děkujeme za pochopení.
K91a96r13e64l 54W33á45g51n93e60r
"Škoda do své nabídky postupně zavádí elektromobily a vyřazuje diesely."
Přitom zelenými alarmisty dehonestovaný dieselový motor ve skutečnosti produkuje o 15 až 20 procent méně emisí CO2 než motor benzínový. A to je výrobní cena benzínu vyšší než nafty, protože tato pohonná hmota se více odlišuje od meziproduktu vzniklého z ropy. Přičemž oproti vznětovému motoru má motor zážehový obecně nižší účinnost, a tedy pro stejný výkon má motor, využívající jako palivo benzín, vyšší spotřebu.
T68o26m72á53š 64Z76e86m87á96n38e83k
Nejoptimálnější. Strašné slovo, které nedává smysl.
P40e62t63r 28J54a47h83o88d32a
Vůbec nechápu proč kupovat auto na cng místo benzínu. Cena paliv cng vs benzín prakticky totožná, nižší výkon cng verze, menší kufr, platit dvoje emise, zákaz vjezdu do plno podzemních garáží. Snad jen ty nižší emise na cng. Úplně zbytečně auto za mě. Cng je na smrtelné posteli. Ať žijí baterky, to je budoucnost.
H83o87n26z10a 48T40a51r
Jsou lidé kteři si mohou doma nechat namontovat CNG plnící kompresor
ale aby se ta investice rychleji vrátila chce to vic než jen jedno auto
V25l12a77d50i63m91í64r 82R55e12t85t41i31n19g86e92r
Všechny úpravy co Škoda provedla mají smysl a je znát, že ví co dělá. Jako uživatel plynových aut téměř 30 let mohu potvrdit jejich smysl. Poslední jsem koupil novou tovární LPG ještě s 55l nádrží na benzín. Za celou dobu vlastnictví je zbytečná, plná byla jen 5x když jsem si hrál cestou na dovolenou, jinak naprosto zbytečné. Současný benzín v nádrži se rozkládá na vodu, benzín a řepku a pokud to nasává čerpadlo, nedělá to autu dobře při startu. Takže člověk pak v nádrži víc než 10l neudržuje, i to trvá dlouho než se vycucne. Větší nádrž je skutečně zbytečná. Stejně tak mám plyn neustále nastaven at to jezdí na něj, nekupoval jsem si plynové auto, aby jezdilo na benzín. To jsem přepnul na benzín za jeho existenci snad jen 2x. Jednou jsem si s tím hrál a podruhé bylo -30 C. Nicméně já mám i tažné a to kvůli tlaku už na CNG nejde, takže příští vůz bude elektromobil, kde je tažné možné pořídit.
M66a83r30e16k 62J53a97n26e92č97k65a
Tak pokud nemáte spešl verzi motoru čistě pro provoz na LPG, tak u provozu na LPG by se vždy měla vyjet aspoň jednou za čas celá nádrž na benzín pro udržení dobré kondice motoru. Pravidlo střídání 1x nádrž LPG a 1x nádrž BA je zase zbytečně extrémní. To, že to většina takových řidičů nedělá jak je rok dlouhý je pak ten problém, že jezdí se starým benzínem a ti největší "borci", pak jezdí klidně tak, že chvílema jim jede benzínové čerpadlo klidně na sucho a pak, když se jim odporoučí se tomu ještě diví. Běžně u svých vozů na LPG to dělám tak, že tankuji LPG nádrž do plna vždy, až po úplném vyjetí, čili pak jezdím běžně na BA a vždy se snažím mít minimálně 1/3 nádrže s BA a VIF je tady samozřejmostí. Ideál je tankovat BA na Eurooil. Nicméně pokud chcete tahat často něco těžkého, tak na tohle je rozumnější si už pořídit diesel. Tažné u něčeho jako je elektromobil musí být terno na dojezd Rozumný člověk, když chce něco často tahat, natož něco těžkého, pořídí si diesel.
O23n49d66r87a 71M41i91k28e43s73k44a
Pokud automobilky prestanou vyvijet spalovaci motory obecne, tak tim prijdeme nejen o moznost jezdit na benzin (nebo naftu), ale prijdeme tim i ekologictejsi alternativni pohony jako prave zemni plyn (CNG), propan butan (LPG) i etanol (e85)...takze pekne blby...
J22i95ř93í 58K26a28r33b88a71n
Na místní pojížďky jednoznačně elektromobil, kdo potřebuje jezdit dálky třeba něco takového. Ale zemní plyn je jen přechodná fáze, přeci jen je to fosilní palivo, snad se během let povede vyvinout ekonomicky schůdnou výrobu plynného paliva z obnovitelných zdrojů. Možná to bude čistý vodík, možná nějaká směs plynů, kdo ví
O13n60d56ř65e36j 50L42o87š23o24t98h
Na místní popojíždky je elektromobil dobrý, ale ne za cenu, za kterou se prodává.
J38u89l52i28u32s 37P81u18f81l80e55r
Ať je výber co největší. Každý ať si vybere. Benzín, nafta, plyn, vodík, baterky.
M64a50r40t52i26n 55K18a71r52á17s13e56k
Mas pocit, ze ten vyber neni? Jen u toho vodiku je to bida, prakticky nikdo to nechce vyrabet ani kupovat no...
P39e23t86r 90M21i56c47h84a38l
Takže dojezd jako vergl na baterky. Díky, tohle si škrtám.
J46i52r38i 32F52i75n36k
Zase jeden co jezdí km v kuse, pak má na tankování jen 5 minut a pak jede dalších 800.
F25i16l90i57p 94Z16á34v82o33d86n79ý
LPG nemusí mít obří nádrže, instalace je levnější, čerpacích stanic je více. Nenašel jsem důvod, proč chtít CNG.
M51a70r90t35i42n 23K14a44r45á69s61e44k
LPG se moc neprodava? Naprikald. Slusny duvod...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!