Diskuze
Do Berlína s favoritem nevjedete, v Česku se ojetiny stále bát nemusí
Děkujeme za pochopení.
uzycek
nase facko
na LPG splnuje EURO4, ale to nikoho nezajima..
samo, ze uz se s nim jezdi jenom na nakupy.. ale i ty vedou pres centrum.. ale to by se na to musel podivat nekdo, kdo vi o cem mluvi, ne ten, co hlasuje
BKing
Debilové, nic než debilové
Já bych majitele Favoritů a ostatních starších aut pověsil a hotovo......bože co zase ti debilové vymýšlejí.....normálně je odstřelte a bude celá zeměkoule zachráněna. Jsem teda majitelem Favorita a momentálně mě úplně ranilo, že se nemůžu podívat do Berlína.
A22
Re: Debilové, nic než debilové
jak už bylo vysvětleno, tak s novějším Favoritem prý do Berlína můžeš
Jozxyqk
nejsem proti
ale pod jednou podmínkou, že budeme mít stejnou životní úroveň jako němci (za průměrnou výplatu si koupím stejné zboží - né že dám 20 výplat za nové auto, ale dám stejně jako němec třeba jenom 10 výplat), v opačném případě to ztrácí smysl
A22
Re: nejsem proti
tyhle sociální nářky nechápu. Když necháš své auto neplnící limity na záchytném parkovišti a budeš do centra pokračovat MHD, tak přece ještě ušetříš. To, že je někdo chudej, ho přece ještě neopravňuje k tomu, aby se choval jako čuně
A22
S Favoritem do Berlína můžete, s Octavií TDI ne
takto měl znít nadpis článku - myslím, že by to i zvedlo jeho čtenost
Pes Jonathan
Proc ta nenavist k dieselum?
Provozuju Lagunu 1.9dCi DFP a mam v Mnichove zelenou plaketu, protoze splnuju EURO 4. Tu nema ani kolega se starsim benzinovym Passatem (EURO 3). Co se omezeni v Mnichove tyce, tak mestsky okruh je volny, vsude na sjezdech z okruhu jsou znacky, ktere casem omezi vjezd aut podle emisi. Ale zatim je vjezd povolen vsem.
A22
Re: Proc ta nenavist k dieselum?
neplácej tady nesmysly Zelená plaketa je u zážehových aut od Euro1. U vznětových od Euro 4.
A22
kdyby ten německý model prošel,
bylo by to poprvé, kdy by stát neházel majitelů benzinových aut klacky pod nohy (zatím jejich smysl pro ekologičnost odměňuje akorát vysokou daní na benzin). Podle mě to takto ale neprojde.... bohužel .......
habr
Re: kdyby ten německý model prošel,
Nevím v čem benzinová auta jsou ekologická pokud jedou po městě s nefunkčním a nebo s nedostatečně funkčním katalyzátorem. Aby katalyzátor řádně pracoval musí být ohřátý na svoji provozní teplotu horkými plyny z motoru. Říká se, že se na tuto teplotu dostane tak po 15 km souvislé jízdy po běžné silnici, ne tedy poskakováním v městském provozu. v takovém případě naopak benzinový motor produkuje více jedovatých a karciogenních látek než motor naftový.
Další otázkou je spotřeba v poměru k výkonu motoru. I tady nafťák má trochu lepší parametry - proto se více dává do pracovních strojů. Jinými slovy to že z naf´táku létají saze a z benzinu kape voda ještě není důkazem který motor je horší. ve své podstaě oba jsou na houby - na saze z nafty se nalepí nečistoty z benzinu a ulice a ty se potom zachytnou v plicích
A22
německý model v ČR nemá šanci, protože:
"Pokud máte benzinové auto splňující normu Euro 1, dostáváte zelenou plaketu," vysvětluje Pavel Štěrba z TÜV Süd Czech, která v Česku ekologické viněty vydává. "Naftová auta splňující ekonormu Euro 2 dostávají červenou, za Euro 3 žlutou a za Euro 4 nejvyšší zelenou vinětu," . To by se čeští sazometčíci s1.9 TDI Euro3 pokáleli hněvem.
.
Takže český model bude následující - auto do 36ti měsíců zelená, auto do 72 měsíců žlutá a auto do 108mi měsíců červená (takle "chytře" totiž v ČR fungují ekologické slevy u silniční daně). A protože auta budou stárnout, bude potřeba ty nálepky (samozřejmě za poplatek) neustále měnit
Hroznej_puberťák
To jsou kecy o tom Mnichovu
Bez placky nemůžete jen do úplného centra, kam byste stejně nejeli. Na městskej okruh se normálně může. Jak kdybyste jeli u nás po magistrále.
kuba.s
Re: To jsou kecy o tom Mnichovu
Jak můžeš vědět, že nechci do centra?
CHRISTO
nesmysl...
do posledních Favoritů se montovalo přímé vstřikování a katalyzátor.. Splňují normu minimálně Euro 2 (možná Euro 3). Takže do Berlína s klidem můžete:)) jinak tyhle viněty jsou nesmysl.. Aut starších 17 let (tj. víceméně auta co mají karburátor) jezdí po městech absolutní minimum... Jsem osobně pro speciální viněty pro nafťáky. Jeden moderní naftový motor vypouští 10x více sajrajtu, než 5 starých škodovek... Ale chápu, že toto je jen populistický nástroj, který ve výsledku sedře z kůže nás všechny ostatní s moderními auty. A samozřejmě známky bude vyrábět nějaký Kalouskův kámoš a Kalousek bude mít svých 10%:)
Hroznej_puberťák
Re: nesmysl...
S tím "přímým vstřikováním" jsi asi upad. MPI vskutku není přímé vstřikování, přímé vstřikování mají až dnes ty zázraky TSI, u MPI jde o nepřímé vstřikování - do sacího potrubí před sací ventil.
Rokba
Jsem pro...
žiguly a šáda hundrt cvancig čuchat nemusím....ale jsem zvědavý, jak tu plaketu dostanou na autobusy MHD, některý když jedou, ta jim z vejfuku odchází instantní rakovina
A22
Re: Jsem pro...
jenomže Žigula nebo stodvácu už jsem neviděl minimálně měsíc. Zato dieselových dodávek pár let starých a přitom smradících víc než stodváca s žigulem dohromady jsou na každém kilometru ulice desítky.....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...