Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Do Corvetty si můžete postavit svůj vlastní motor. Za 115 tisíc korun

aktualizováno 
Když otevřete kapotu své osmiválcové corvetty, dokážete říci, kdo tohle nádherné dílo zkompletoval. Na kovovém štítku je totiž vyryté jeho jméno. A brzo tam může být i vaše.

V současnosti existuje několik automobilů, u kterých lze vystopovat "stvořitele" motoru. Jsou to například Nissan GT-R, Mercedes SLS AMG nebo Lexus LFA. Všechny tyto vozy jsou postaveny ručně, na motoru najdete podpis mechanika.

Chevrolet se rozhodl jít ještě dál a svým zákazníkům nabízí postavit si vlastní motor, na kterém se poté objeví štítek s jejich jménem.

Výrobní centrum Corvette ve státě Michigan

Ve výrobním centru PBC (Performance Build Center) ve Wixomu v americkém státě Michigan si zákazníci mohou postavit motory LS7 nebo LS9, které pohání Corvety Z06 a ZR1. A ten si potom namontují do svého vlastního vozu. Osmiválec pro Z06 je sedmilitrový a má 505 koní. Corvette ZR1 je nejrychlejší auto, které GM kdy postavilo, pohání ho přeplňovaný 6,2 litr. Je v něm schováno 620 koní.

Za to, že si sami sestavíte motor, vás ale nečeká žádná sleva. Naopak, automobilce musíte zaplatit 5 800 dolarů (asi 115 tisíc korun.) Cena zahrnuje i ubytování, stravu a dopravu po městě.

Výrobní centrum Corvette ve státě Michigan

Za odměnu na vás dohlédne tým expertů a to od samotného začátku, kdy se blok motoru objeví na montážní lince, až po jeho konečné vybavení titanovými doplňky. A až budete odjíždět, na štítku motoru se budou lesknout vaše iniciály a podpis. Jestli se na stavbu vlastního motoru do corvetty chystáte, podívejte se na videonávod, jak se motor staví.

Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.