Diskuze
OBRAZEM: Nejslavnější tatrovky. Auta se v Kopřivnici vyrábí od roku 1897
Děkujeme za pochopení.
J51a38r18o55m71í94r 70H46a59u83p64t
Jednou za mnou přišli, abych přispěl pět tisíc na pohřeb člena ÚV KSČ. Řekl jsem, že za pět tisíc pohřbím celý ÚV sám...
J57a28k42u60b 76M66a73š67e69k
mno nejvic se mi libi to, ze kdyz je v cr nejake americke auto tak se ohlidnete a reknete si hezky ale to znam. ale v usa bo kanade uvidi tuzemec tohle tak bude cucet o poznani vic :) jeto mnohem vetsi rarita.
V66e46r59o59n17i88k45a 91M29a44r97t59í85n28k29o30v35á
Jede Tatra po silnici,
občas trošku nadskočí,
důchodci už nejsou hbití,
málo který uskočí
V91l61a15d72i56m76í29r 83N29e94j66e32z92c29h59l38e81b
Teskně hučí motor Tatry
teskně hučí do noci.
Kumu Tatra prsa drtí,
tomu není pomoci.
Na přechodu pro chodce
Tatra drtí důchodce.
Důchodce řve bolestí,
Tatra ho však nepustí.
T70o95m22á87š 81T11a67t64í29č19e18k
Jenom detailíček ke krásné fotogalerii: Na obrázku 18 se zcela očividně nejedná o plakát z Austrálie, protože "Ons plan een Tatra" je holandsky ("Plánujeme Tatru") a město, kde ji lze koupit - s'Gravenhage -, se nachází v Nizozemí, v provincii Jižní Holandsko, a česky se mu říká Haag.
R10a23d40e50k 73F22o62l95p20r69e40c74h86t
Díky, opraveno.
V93á78c68l35a25v 48P30o13l56á57š34e23k
Jedno auto se vyrábí, ale auta se vyrábějí.
R14a79d14e15k 90F56o19l75p57r93e52c91h52t
Jasně, díky za upozornění, moje chyba, opravím.
R46o75s84t60i11s64l46a10v 86D31e97m39b14o70w86s67k53i
Tatrovky byly krásné vozy, 603 se mi líbí snad nejvíc.
I65v16a37n 69M42i58n90á28ř
Je krásné, jak dobové reklamní plakáty - i ty nejposledněji prezentované, z dob reálného socializmu - nabývají věkem na půvabu. Je docela škoda, že rukodělná kresba z reklamy zcela vymizela.
J22o30s98e39f 10K35o76m81e69n11d54a
Nevymizela zcela, jen je jí málo.
V28a94c56l68a75v 13V91a81v16r61a
ÓÓ nikoliv Folprechte, v Tatře se nevyrábí žádné její osobní auto. A nikdy vyrábět nebude a na to můžeš vzít jed. Jen se o tom čas od času píše. Nic víc. Tak jako ty píšeš a jako oni, jen nesmysly. Ba dokonce ani Škodovka NENÍ česká. I když si ji mohla vláda odkoupit jako státní chcete-li národní podnik, a nechat si ji zmodernizovat od kohokoliv na Západě, a nakonec při té možnosti tam dokonce mohli vyrábět JMÉNEM STÁTU jakékoliv moderní vozidlo. Až se o tom bude jednou po 30 - 50ti letech psát svobodně, to si počtete.
Státu jde ze Škocovky jen daň a zisk jde do Německa.
Tatra dopadla lépe. Je aspoň (snad) v českých rukou a nebyla prodána jako doslova snad všechno i se zbytky kdysi slavého průmysu jež vyvážel do celého světa. Mno dnes tak součástky nebo komponenty do Němec a Francie. Věřím ovšem že to nebyl plán tunelářů. Ti jen tunelovali a prodávaly trosky průmyslu zahraničním podnikatelům.
Tatra vyráběla už za první republiky osobní auta a vyráběli je i komunisti. Na tom nic neoddiskutuje žádný "takynovinář"
Nejslavnější Tatrovky. Auta se opravdu vyrábějí v Kopřivnici 120 let, ale rozhodně ne dnes osobní. To už Tatra neumí a umět nikdy nebude. Jen za rok, dva si zase přečteme že vyrábět se BUDOU. Jednou..
J89a49r86o84s25l83a14v 27D92r41o87z43d
Václave, nevím, proč Vy tak lpíte na té vlastnické struktuře. Historicky je Škoda samozřejmě česká značka, dnes zaměstnává tisíce Čechů a vyrábí podstatnou část své produkce v České republice, tedy je česká úplně stejně, jako je třeba Volvo švédské nebo Chrysler americký. I to Volvo dneska vlastní Indové a Chrysler Italové, ale holt žijeme v globálním světě, kde si každý může investovat, do čeho chce. Je to jen o ceně.
Škoda byl koncem osmdesátých let podnik zcela vyčerpaný s katastrofální produktivitou, existoval jen díky tomu, že jiné značky u nás koupit v podstatě nešlo. Poté, co se otevřel trh, neměla Škoda absolutně co nabídnout a hrozil jí zcela reálně úplný zánik.
Vaše představa, že (cituji) "si ji mohla vláda odkoupit jako státní chcete-li národní podnik, a nechat si ji zmodernizovat od kohokoliv na Západě, a nakonec při té možnosti tam dokonce mohli vyrábět JMÉNEM STÁTU jakékoliv moderní vozidlo" je jako z Marsu. To je prostě absolutní nesmysl. Stát by do toho lil úplně zbytečně miliardy z kapes daňových poplatníků a stejně by to nikdy nedostal do stavu, aby to bylo alespoň na nule. Jsem rád, že takhle stát s mými penězi naštěstí nenakládá.
Dále nechápu, proč se domníváte, že Tatra dopadla líp. Snad proto, že dnes jí vlastní Češi? Za pět let to může být jinak. Tatra dopadla katastrofálně, v porovnání s tím, co představovala za první republiky, je to dnes paběrkující trpaslík. Přitom nebýt reálného socialismu, mohla dnes v osobních vozech konkurovat BMW a Mercedesu. To by ale poslední automobil z jejich produkce na úrovni své doby a západní konkurence nesměl být z roku 1955.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...