Diskuze
Dopravní expert: D1 rychlost 170 km/h nezvládne
Děkujeme za pochopení.
Fitipaldi
D1 je dálnice ?
Komunikaci D1 nazývat dálnicí je skoro odvaha. Tolik dopravních omezení, vyjetých kolejí a děr se jen tak nevidí. Hustota na D1 dosahuje neuvěřitelných hodnot a to především kvůli kamionové dopravě a spoustě náklaďáků. Za těchto podmínek stačí jakákoliv kolize a vzniknou během pár minut kilometrové fronty. Aby se povolilo 170 by muselo být uzákoněno zákaz jízdy kamionů a náklaďáků ve 2 levých pruzích(pokud budou 3 pruhy v jednom směru, jako že nejsou). Další věcí je, že neumíme jezdit plynule. Couralů, kteří se plazí v levém pruhu 90 je až příliš mnoho a rozdíl 80 km jen tak někdo neubrzdí.
Dobino
Holland
Byl jsem teď v Holandsku asi měsíc a najel sem 4500km.Je fakt,že se tam jezdí po dálnici slušně, ale ve městě je to pravý opak.Jinak 160 po dálnici bez problému.
liberecak
Co to je zase za kecy???
Proč se pořád bavíme o paušálu? Kdo sem plete D1? Na D1 by 170 šlo bez kamionů, takhle je to bez šance, ale to všichni víme. Proč se v týhle debilní zemi musí pořád něco podmiňovat? "Někde na D2 pojedete 150, ale zato vám na D1 snížíme na 100..." co to je za kravinu? Prostě D11, R10, D5 160, D1 130 a nazdar, nevím, co se tady pořád řeší. Někam se dá kulatá značka 130, někam 160, to by dokázali zařídit dva lidi během týdne pro celou republiku!!!
Warhead
130 málo i hodně
U nás si člověk nepomůže , aby to bylo spravedlivé muselo by být na každé auto dle stáří,stavu určeno jakou maximální bezpečnou rychlostí může jet . Starý káry sice můžou frčet ale je to jak v raketoplánu a naproti tomu novější např. Mercedes třídy S si ani neuvědomí kolik jede , protože má absolutní pohodlí ... všem řidičům se stejně nikdo nezavděčí :P peace
jiricek
Re: Cesi jsou debilní narod?Moraváné a slezané jsou teplouši.?
pekne přiznání :)
Milan
Marcel0099
Re: Tvrdě na piráty
Debilnější stránky jsem neviděl, bez možnosti diskuse, informace o ničem, jen o tom jak terorizovat ostatní, například v situaci kdy vezu někoho na pohotovost užitečné informace jak zajistit dotyčnému komplikace nebo možná smrt?.... tohle mohl vytvořit jen zakomplexovaný blb
DJ. TRABI
Dopravní expert.
Myslím si že dopravní expert Jaroslav Heinrich je teplouš. Cus D.J.TRABI.
azzazello
Se stale divim,proc...
Se stale divim,ze kazdemu sejde na nejakem zivote nekoho,kdo nevi jak se ma chovat.Lidi je na svete jako ......,a vypada to,ze to nebude lepsi.Jidla a mista a surovin je cim dal mene a nebude to lepsi.Myslim,ze takova prirozena obmena lidi je vcelku nutna.Tak o co kazdemu zachranari jde?Doufam,ze ti co by stale nekoho zachranovali se az nebudou mit co do ust rozdeli o vse co maj jeste s dalsimi.Tim nerikam jezdit jako blazen,ale jezdit dle aktualni situace.Nu, a kdyz nekdo nevi jak na to,ja pro nej nebrecim.Hezke odpoledne
eliska
Re: Se stale divim,proc...
a kdo ti brani pred odchodem na onen svet?...jdi treba hned ted, ale neber sebou dalsi bez jejich svoleni
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...