Diskuze
Počty nehod v ČR rostou, po zastaralých silnicích jezdí stále víc aut
Děkujeme za pochopení.
M42a62r44e97k 36C76o25z46l
Článek mluví o statistice počtu nehod a najednou přepne na úmrtí na silnicích. To je ovšem trik, na který hodně lidí skočilo, jak je vidět v diskusi. Počty nehod lehce rostou, ale počty úmrtí na silnicích každý rok klesají. Za počtem nehod není žádná statistika. Policie neví, kolik z těchto nehod je obyčejná plechařina, která se v zemích na jihu Evropy vůbec neřeší, kolik nehod způsobí sami sobě cyklisté apod.
R33a60d52o71v18a46n 90D15l54u29g41o68s70z
Přesně tak. Manipulace daty, fake news (ta samá, proti které vláda bojuje zároveň ráda aplikuje).
Nehodou je vše, co si zákonodárce usmyslí a určí zákonem. Dále je nutno přihlédnout ke skutečnosti zvýšeného povědomí občanů o právní ochraně, která spolu často nese nutnost objektivního zhodnocení nehody, byť za pár tisíc, prostřednictvím PČR, aby byla nehoda následně dobře vymahatelná.
Resumé - "zvýšený" počet nehod je důsledkem spousty proměnných, které vedou řidiče a majitelé vozidel k hlášení i banálních nehod.
PČR dlouhodobě zištně manipuluje se statistikami, resp. statistická data manipulativně a neobjektivně hodnotí (ve svůj prospěch).
J93o45s38e56f 59Š61o44l27t46e10s
Uděláme si malý testík. Přijíždíte na kruhový objezd se dvěma jízdními pruhy z dvoupruhé komunikace. Auta vjíždí na objezd z obou pruhů. Zelené auto v levém pruhu chce vyjet druhým výjezdem, stejně jako červené auto vpravo, ale při vjezdu mělo rychlejší start a je mírně před vozidlem vpravo. Kdo má při výjezdu z kruhového objezdu přednost? Předveďte se :-)
J64i91n91d70ř79i56c74h 25Š70k29o82p76e15k
z hlediska přejíždění mezi pruhy neplatí na kruháči nic víc než co platí u přejíždění mezi pruhy u normální víceproudé komunikace, ne
K94a94r67e32l 65D74o41n81á24t
Pan ministr ani poldové asi nechápou, že čím víc vozidel tím víc bude bouraček. Ať jdou do základky, tam je to naučí.
J85i31ř30í 35S34c77h95w44a34c88h
aha, takže každé auto jezdí proto, aby bouralo, no to jsem netušil.....měl jsem se víc učiti....
M39a85r96t77i31n 84K61u21č49e97r58a
Jestli se nove silnice budou delat tak dlouho jako oprava D1, tak se nedivim, že vzhledem k houstnoucimu provozu bude vic nehod
P84e92t39r 95B26á55č37a
Silnice jsou sice precpane to je pravda, ale nejvetsi problem je v tom, ze se tu dava ridicak uplne kazdymu, ale uplne. Jenom dneska dvakrat nepredvidat, tak uz mam dvakrat vymalovano. To uz davno neni o tom umet jezdit sam, tady jak nedavate pozor jeste za vsechny ostatni, tak nemate sanci dojet do cile.
M93i36c70h65a91l 91Š47r17o58u68b44e56k
Lidi jezdí jako dobytek. Dnes během půl hodiny mě třikrát nedali přednost. Dvakrát na hlavní a jednou na neoznacene jsem byl přijíždějí z prava
V67l13a48d62i25m27í34r 73F32i28b29i10g59e82r
Za poslední měsíc cca se na silnicích kolem našeho města objevilo dost gumových čar po břždění u nehod. Rozbitá svodidla, rozryté příkopy, přitom je to na docela přehledných místech. Je pravda že tu je silný provoz, ale který hlupák by tu předjížděl, když je jistota, že před autem před ním jsou další.
Taky občas vídám silnice kam nasízeli svodidla z obou stran, tak když se auta ťuknou a někdo jede naproti, tak je pravděpodobnější, že se na něj bourané auto odrazí. Nemluvě o motocyklistech, kteří se o taková svodidla rozpůlí. Je to na úzké silnici 2 třídy. To fakt vymyslel nějaký dopravní expert.
M15a69r71e19k 24H59r26u80b19y
Na svodidla lze získat dotace, takže teď se všude množí jak houby po dešti.
J96a87n 73K92r15p40e24c
Já už mám pokrok toho jak se neustále někdo vymlouvá na houstnoucí provoz. Je to nesmysl. Je to nesmysl už tak 10 let. Počet řidičů se nemění. Akorát je více aut. Ale to neznamená že jsou všechny neustále v provozu. Je to zaklínadlo kterým neustále plánovači nulové aj nehodovosti krmí. Nové postihy, biče na piráty drastičtější tresty a policie která sedí za bukem nebo v kanclu a opravdu nebezpečné chování nepostihuje a jen sbírá čárky za banální přestupky.
P35e92t76r 92Č40e55r45m40á23k
Tak pravdu máte tak napůl. Počet aktivně jezdících aut a řidičů skutečně neroste tak dramaticky jak by se z některých statistik mohlo zdát (na druhou stranu zcela bezpečně roste), ale zase se shlukují primárně do aglomerací, takže tam doprava houstne fest a to nejen statisticky.
J77a91n 80V14a74l16o69u16c18h
Ale houby zastaralé silnice. Stále víc lidí myslí jen na sebe, nevnímá okolí (nejlépe se sluchátky v uších a očina zapíchnutýma do displeje) a ejhle - nesmrtelní nejsou.
A ve snaze tupouny ochránit se propast jen prohlubuje - z aut se kvůli pasivní bezpečnosti stávají tanky, přednost na přechodu nadělala víc škody než užitku, o výstabě cyklostezek vedle každé okresky, kdy se pak cyklista neumí v běžném provozu orientovat, nemluvě.
Nechte přírodu, ať to trochu pročistí, a ono si to za pár let sedne...
P76a44v48e54l 84V39o85r92l51í73č51e33k
hlavní problém je v lidech, že nedodržují předpisy... rychlost, předjíždění, mobily... atd., atd., atd.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...