Diskuze
Úřad odhalil švindl, němečtí majitelé vozů Tesla musí vracet dotace
Děkujeme za pochopení.
J43a76n 67K13u86b95í65č41e80k
eko eko koko...kde se vyrábí ty baterie? v číně?
P61a51v71e37l 59B11e68r49a19n
Aneb Deutschland vrací úder... Taková menší odplata za VWgate...
D36a66n56i53e71l 29M83a34c25á69k
to snad ani nemůžete myslet vážně, nebo ano?
Pro srovnání.... je to asi jako, když sousedův chlapec ukradne vašemu kolo a on ten váš syn mu půjde rozkopnout bábovičku z písku. Taková by to byla odplata!
J44a42r86o87s33l40a22v 72A71d75a23m75e97c
Teď jste ekologistům a těm ,co si myslí, že pokud budou v zimě mrznout ve svém předraženém autě na baterky zachraňují svět - rozkopal hračky. Souhlasím s Vámi.
L58u67k35á42š 40K62m61e83n15t
Takže z kapes běžných lidí se rozdalo nějakých 110 milionů ... nákup luxusního auta. Tak tomu říkám luxusní verze šrotovného. Běžní lidé se kupují i auto nižší střední na splátky na x let a člověku, který si může dovolit auta za miliony se ještě dávají dotace.
Tohle je naprosto nechutný systém.
M19i75l37o34š 89B15é47m
Chudým brát, bohatým dávat a přitom chudé držet v přesvědčení, že je to přesně naopak. To je jeden z největších úspěchů demokratického státu.
F28i61l80i95p 96W47a74n62k47a
Rozdávat dotace lidem, kteří si kupují auto za milióny, tím podporovat automobilky, které mají obří zisky (tedy tradiční, Tesla samozřejmě nemá a asi nebude mít) je zločin hrubého zrna. Je mi z toho zle.
J95i47ř37í 95E72r95b59e68n
Pardpn,melo byt plus!
J96i85ř45í 85B53r71u63t84o38v20s77k22ý
Když se sečtou všechny ekologické činnosti,provázející výrobu a následnou údržbu těchto vozů,tak ekologie dostává pořádně na frak
O95l16g32a 66S34v57o61b94o12d61o29v60á
No jo, jenže to platí i o klasických motorech. Zásadní rozdíl je, že aut přibývá a zatímco tady je zamoření vesměs lokální (elektrárny, továrny atd), klasická auta mají výfuk a zamořují všechna místa, která navštíví.
Proto má elektromobilita smysl. Planeta se tím neušetří, ale ve městech se bude lépe dýchat.
J79a91r65o23m56i19r 59H22o25b67l37i13k
Celá elektromobilita je při současném tlačení nesmysl. Stát dotuje z daní od chudých elektrohračky bohatých a doufá, že až se elektroauta trochu rozšíří, bude muset napálit spotřební daň na elektriku, protože mu budou chybět peníze za nevybranou daň z nafty a benzínu. A pak budou cálovat všichni bez ohledu na to, čím a zda vůbec jezdí.
Prostě, pokud elektroauta nebudou za stejných podmínek (daňové zatížení, dotace,ekologická zátěž, technické parametry - dojezd,...) srovnatelná nebo lepší, tak se silou prosadí na chvíli, bude to pro společnost drahé a škodlivé a pak to zase umře.
D69u60š74a88n 27P20e67š37e96k
Dotovat bohatým jejich hračky, které si klidně mohou koupit i bez této dotace z peněz všech ostatních daňových poplatníků, je sprostota.
V49l50a89d25i69s71l24a43v 64B65u44r66y84š16e60k
není to sprostota, protože bohatí umožňují tím, že platí vysoké daně jezdit autem i těm chudým, kdyby si bohatý nekoupil drahou hračku, tak by nezaplatil obrovské DPH, značně převyšující dotaci, dále velkou daň z příjmu a tak by se musely chudým daně zvýšit a ti by si pak nemohli koupit v áčkách svůj sen, bílou oktávku 1,6 TDI po pátém majiteli
A15n49t38o29n60í64n 96S37e78b28e96r72a
Já bych dotace na auta dával jen rodině která má max příjem ve vyýši dvojnásobku životního minima.
Brát všem z daní a dávat to lidem co kupují auta skoro za milion, je nesmysl. Já má docela slušný příjem, více než přrůměr, ale nejdrašží auto co jsem kdy koupil bylo za cca 370 tisíc. A to už jsem se musel tak dva roky dost omezovat, abych si to mohl dovolit.
P82e71t76r 90Č92e90r62m39á51k
Idea zajímavá ale v praxi by byla k ničemu - rodiny co žijí u hranic životního minima si vesměs nekupují nové auto...
Smysl této dotace je podpořit prodej konkrétního typu pohonu, nikoliv konkrétní sociální skupiny (čímž vůbec netvrdím že to je správné).
J78a59n 12D91l46o83u54h23ý
Co je statu do toho, za kolik firma prodava svuj vyrobek a v jake konfiguraci?! Kdyz to jsou schopni prodavat za 60ecek, tak vo co go?!
G76e81o48r76g 42K52o23m21b95e72r98e41c
Proc by mela byt vubec nejaka dotace? normalni clovek si to z ekonomickych duvodu nekoupi ale z jeho dani zbohatlik dostane dotaci.
Tomu se rika zvrhlost. Nebo taky kradez za bileho dne.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...