Diskuze

Úřad odhalil švindl, němečtí majitelé vozů Tesla musí vracet dotace

Zhruba 1 050 majitelů automobilů Tesla Model S se bude muset vzdát subvence čtyř tisíc eur, tedy 103 400 korun, kterou Německo poskytuje na ekologické vozy. Cenová hranice pro ekologický bonus činí šedesát tisíc eur, americké elektromobily jsou však dražší. Oznámil to Spolkový úřad pro hospodářství a kontrolu vývozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eko eko koko...kde se vyrábí ty baterie? v číně?

0 0
možnosti

P80a13v67e55l 57B89e48r25a55n

23. 7. 2018 12:24

Aneb Deutschland vrací úder...;-) Taková menší odplata za VWgate...;-)

3 2
možnosti

to snad ani nemůžete myslet vážně, nebo ano?;-D

Pro srovnání.... je to asi jako, když sousedův chlapec ukradne vašemu kolo a on ten váš syn mu půjde rozkopnout bábovičku z písku. Taková by to byla odplata!

0 0
možnosti

Teď jste ekologistům a těm ,co si myslí, že pokud budou v zimě mrznout ve svém předraženém autě na baterky zachraňují svět - rozkopal hračky. Souhlasím s Vámi.

3 1
možnosti

Takže z kapes běžných lidí se rozdalo nějakých 110 milionů ... nákup luxusního auta. Tak tomu říkám luxusní verze šrotovného. Běžní lidé se kupují i auto nižší střední na splátky na x let a člověku, který si může dovolit auta za miliony se ještě dávají dotace.

Tohle je naprosto nechutný systém.

19 0
možnosti

M30i18l50o14š 88B71é88m

23. 7. 2018 8:46

Chudým brát, bohatým dávat a přitom chudé držet v přesvědčení, že je to přesně naopak. To je jeden z největších úspěchů demokratického státu. :-)

11 0
možnosti

F63i39l43i37p 19W37a39n98k18a

20. 7. 2018 22:44

Rozdávat dotace lidem, kteří si kupují auto za milióny, tím podporovat automobilky, které mají obří zisky (tedy tradiční, Tesla samozřejmě nemá a asi nebude mít) je zločin hrubého zrna. Je mi z toho zle.

16 1
možnosti
Foto

J84i86ř12í 77E15r68b38e25n

24. 7. 2018 18:31

Pardpn,melo byt plus!

0 1
možnosti

Když se sečtou všechny ekologické činnosti,provázející výrobu a následnou údržbu těchto vozů,tak ekologie dostává pořádně na frak

9 0
možnosti

No jo, jenže to platí i o klasických motorech. Zásadní rozdíl je, že aut přibývá a zatímco tady je zamoření vesměs lokální (elektrárny, továrny atd), klasická auta mají výfuk a zamořují všechna místa, která navštíví.

Proto má elektromobilita smysl. Planeta se tím neušetří, ale ve městech se bude lépe dýchat.

0 0
možnosti

Celá elektromobilita je při současném tlačení nesmysl. Stát dotuje z daní od chudých elektrohračky bohatých a doufá, že až se elektroauta trochu rozšíří, bude muset napálit spotřební daň na elektriku, protože mu budou chybět peníze za nevybranou daň z nafty a benzínu. A pak budou cálovat všichni bez ohledu na to, čím a zda vůbec jezdí.

Prostě, pokud elektroauta nebudou za stejných podmínek (daňové zatížení, dotace,ekologická zátěž, technické parametry - dojezd,...) srovnatelná nebo lepší, tak se silou prosadí na chvíli, bude to pro společnost drahé a škodlivé a pak to zase umře.

12 1
možnosti

Dotovat bohatým jejich hračky, které si klidně mohou koupit i bez této dotace z peněz všech ostatních daňových poplatníků, je sprostota.

28 1
možnosti

není to sprostota, protože bohatí umožňují tím, že platí vysoké daně jezdit autem i těm chudým, kdyby si bohatý nekoupil drahou hračku, tak by nezaplatil obrovské DPH, značně převyšující dotaci, dále velkou daň z příjmu a tak by se musely chudým daně zvýšit a ti by si pak nemohli koupit v áčkách svůj sen, bílou oktávku 1,6 TDI po pátém majiteli

2 4
možnosti

Já bych dotace na auta dával jen rodině která má max příjem ve vyýši dvojnásobku životního minima.

Brát všem z daní a dávat to lidem co kupují auta skoro za milion, je nesmysl. Já má docela slušný příjem, více než přrůměr, ale nejdrašží auto co jsem kdy koupil bylo za cca 370 tisíc. A to už jsem se musel tak dva roky dost omezovat, abych si to mohl dovolit. ;-D

3 4
možnosti

Idea zajímavá ale v praxi by byla k ničemu - rodiny co žijí u hranic životního minima si vesměs nekupují nové auto...

Smysl této dotace je podpořit prodej konkrétního typu pohonu, nikoliv konkrétní sociální skupiny (čímž vůbec netvrdím že to je správné).

2 1
možnosti

J69a73n 24D89l17o33u12h63ý

20. 7. 2018 8:08

Co je statu do toho, za kolik firma prodava svuj vyrobek a v jake konfiguraci?! Kdyz to jsou schopni prodavat za 60ecek, tak vo co go?!

1 8
možnosti

Proc by mela byt vubec nejaka dotace? normalni clovek si to z ekonomickych duvodu nekoupi ale z jeho dani zbohatlik dostane dotaci.

Tomu se rika zvrhlost. Nebo taky kradez za bileho dne.

15 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!