Své modely často dodává automobilkám a lidem, kteří je dávají jako dárky. Jeho výrobky dostali také prezidenti či hokejisté na mistrovství světa. „Složité jsou například autobusy. Obecně to není o velikosti modelu, spíš o tom, kolik mají dílů a jak je to propracované,“ uvedl Marek. Složitější modely jsou podle něj z 600 až 700 dílů. Náročné je udělat například oblé tvary u veteránů.
Marek vyrábí modely již 20 let, začal s jednoduššími a postupně dělal stále složitější. Největším vyrobeným modelem byl kamion dlouhý asi 2,5 metru, modely autobusů mají kolem metru. Výroba jednoho modelu trvá měsíc či dva. „Vyrábím převážně z třešně a ořechu, zkoušel jsem různá dřeva, ale třešeň a ořech jsou nejlepší, dělám v této kombinaci,“ uvedl Marek, který si dřevo nechá nařezat a poté jej přírodně vysouší.
„Napřed se nachystají díly, ten hrubý materiál, udělá se hranol, z toho se vyřezává třeba blatník, vybrušuje. Postupně se musí každý díl vyrobit,“ uvedl Marek. Dřevo se dvakrát lakuje, Marek však nepoužívá žádnou barvu. „Není to nijak přibarvováno, vše je v barvě dřeva,“ popisuje truhlář.
Výroba modelů ho i po letech stále baví. „Pořád je to radost, když se to povede,“ uvedl Marek, který má nějaké své modely i doma. „Kdybych měl čas, udělám sérii nějakých deseti, dvaceti aut, třeba dvoumetrových, i pro sebe,“ prozradil Marek, jehož výrobky se dostaly do různých zemí světa. „Automobilky to rozdávají po celém světě, lidé se pak ozývají, měl jsem zákazníky i z Austrálie,“ tvrdí.