Diskuze
Drogy za volantem: Jak se řídí s marihuanou?
Děkujeme za pochopení.
gsxr
nesmysly
pride mi to jako peknej nesmysl, zkourenej jezdim od ty doby co mam ridicak, za tech 12 lt sem nemel po brku jedinou nehodu, pokutu za prekroceni rychlost, nic...zavodim na motorce a kdyz du trenovat dam si obcas brko taky, sem zaseklej, davam pozor, vim co dela technika, pady po jointu 0, motorka ma vykon 140 koni, 0-100 pod 3s, vetsinu casu jezdim kolem 200km/h...ridic v clanku si do brka bud neco nasypal nebo je to uplny pako pripadne spatnej herec
:D
Jak se řídí s marihuanou?
nejste normalni to co tam pisete jsou sracky
Olin
Re zhulenost za volantem
Nezhulenej jezdím kolikrát agresivně a mnohem nebezpečněj, nepřemýšlím nad tím co by se mohlo stát, kdežto zhulenej nad tím pořád přemýšlím a dokážu si reálně představit důsledky. Když se zhulím jezdím na 100procent opatrně, pomalu, všechno sleduju a dodržuju. Jezdím skoro denně 8let a ještě jsem to neškráb. Nazdar (pěkný pako v tom videu)
caesar
mohutná mediální masáž
tohle je hooodně trapnej článek! je mi šestnáct a hulím skoro každý den už asi dva roky a můžu vám říct, že jsem se smál jen při prvních pár intoxikacích. pak už je člověk prostě jenom "zhulenej" a "v pohodě". ten chlápek co řídil si nemůže říkat hulič, takový vypadá uplně jinak... takhle nějak popisujou stavy "zhulenosti" lidi, kteří to nikdy nezkusili. nebuďte směšní, být high přece neznamená dělat ze sebe debila a smát se jak blbeček, tohle dělá jen TOY! podle mě byl celý článek jen trapný pokus jak znovu nespravedlivě pošpinit jméno této ušlechtilé rostliny...
xxx
ganja za volantem
Je jasné, že pánové nejsou na kouření jaksi zvyklí, když pak předvedli za volantem výše uvedené, ale ti co sedají za volant zhulení, stejně kouří tak často, že rozdíl v motorice je 0. Taky záleží dost na tom, jakej řidič je člověk čistej a od toho se odvíjí kvalita, když je high. Takže tendle článek považuju za blábol. Pánové, již více nepošpiňujte nás normální schopné řidiče a vraťte se do autoškoly.
xmacala
Rozdil
No ja na brcku taky nekdy jedu, ale ten debilek je
1:Bud blbej ridic
2:nebo spatnej herec
3:totalne zhulenej
Ja kdyz jedu na brku, tak prave opatrne a pekne pomalicku. To na chlastu je kazdej agresivni. A to je ten hlavni rozdil
mrnas
pitomej test
By me zajimalo, jak jsou panove zvykli hulit :o))) Jestli si dali po roce jedno brko, tak se nedivim, ze sednou do kary a zacnou se chlamat.
rickey
spatnej clanek
boural sem za 10 let asi 8x z vlastni viny, nikdy nic vaznyho, ale vim, ze kdybych byl ve vsech pripadech zhulenej, tak nenabouram ani jednou
Vzdy to bylo z dusledku agresivni jizdy s nedostatecnym odstupem a zhulenymu mi tohle fakt nehrozi....
Michal
No to je zas blabol na urovni :-))
Ktery ze kolega od vas to byl idnes? :))
Zas medialne vykonstruovanej blabol, jak zastrasit ze je to spatny.... :) A kdyz uz nevite kudykam, tak poukazujete na to ze to omlouvame-NEOMLOUVAME, KONSTATUJEME.
Hulim taky denne, ridim pouze svoje osobni auto, a kdyz sem "moc" jak rikal i Vas kolega, tak taky nejedu...ale vim kdy mam hranici kdy je to uz v pohode...nicmene na rozdil od Vaseho "kolegy", ktery si to sel uzit jako zajimavost, takhle nemusi nutne reagovat i ten kdo jede do bezneho, podstatne nebezpecnejsiho , provozu...
Clovek obvykle naopak jede max. pomalejc, a hlida si vse stejne jako normalne...NEJSME SEBEVRAZI, narozdil od Alkacu, ktery leckdy ani za to predni sklo nevidej a buhvi jak skoncej!
A ten kdo by tak prece jel, pojede tak i strizlivej, jen mu dle vas nic pak nehrozi.... ;-)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...