Diskuze
Drsná výchova pražských řidičů: kdo jezdí rychle, je debil
Děkujeme za pochopení.
truthspeaker
s tou matematikou úspory času bych byl velmi opatrný
pokud bych například já překračoval limity jen o 10km za hodinu, podle údajů palubního počítače (roční nájezd 50.000 průměrná rychlost 50km/h bych za rok ušetřil 166 hodin, to jest 20 pracovních dní. Samozřejmě výpočet trochu kulhá, nezohledňuje zácpy, kde rychlost prostě překračovat nemůžete, ale i tak ...
JeFFik
Re: s tou matematikou úspory času bych byl velmi opatrný
no právě, že výpočet hodně kulhá, kdybys překračoval limity o 10 km/hod tak by ti to v dnešním provozu zvedlo dlouhodobou průměrnou rychlost tak na 51km/hod takže celoroční úspora 16 hodin z 1000 hodin strávených za volantem, tj, 1,6 procenta
mpocta
Nepřiměřená NENÍ TOTÉŽ jako nepovolená
A je to tu zase. Nepovolená rychlost například víc než 130 km/h na dálnici, NENÍ TO SAMÉ jako nepřiměřená rychlost. Jenže novinář, nebo spíše pisálek (protože autor článku píše nesmysly, nebudu ho nazývat novinářem) je buď hlupák, nebo dostal nařízení shora, jinak si to vysvětlit neumím.
Takže znovu pro autora článku: až budete psát příště o tom, že někdo jezdí rychleji, než je povoleno, pište o NEPOVOLENÉ rychlosti. Policejní statistiky, které vychází tak, že za většinou dopravních nehod stojí NEPŘIMĚŘENÁ rychlost, jsou totiž o něčem jiném - byť to spolu souvisí.
Ještě jednou polopaticky, aby to pochopil úplně každý:
NEPŘIMĚŘENÁ = rychlost, která je vyšší, než odpovídá danému místu a času (například v hustém dešti, kde není vidět na více než 20 metrů, jízda rychlostí 65 km/h tam, kde je povoleno 70 km/h - nevidím, nestihnu dobrzdit = bylo to nepřiměřeně rychlé)
NEPOVOLENÁ = rychlost, která je vyšší, než je v daném místě povoleno (například 60 km/h tam, kde je povoleno 50 km/h)
sámvelkýmao
Re: Nepřiměřená NENÍ TOTÉŽ jako nepovolená
ach jo.......................Huml hadr......................................
F.H.
Rychlá jízda je stresující?
To by mě zajímalo, jak na to paní přišla. Zřejmě posuzovala situaci podle sebe, možná jí stresuje už okamžik, kdy usedne za volant.
Myslím že každý řidič sám ví, jaká jízda mu nejlépe vyhovuje a takovým stylem pojede. Nevím, proč bych se měl jízdou stresovat, když mě řízení baví.
Problém vidím v tom, že se stále zaměňuje problém rychlé jízdy a agresivní jízdy. Ten druhý způsob je nebezpečný, ten první nikoli.
Mira3
Re: Rychlá jízda je stresující?
Mne stresuje uspávací jízda ve víkendové koloně kloboukářů a vajíčkářů. Nebo nutnost neustálé kontroly tachometru na kvalitní a prázdné dálnici - třeba D5 Plzeň - Rozvadov.
schivaa
Jsem Debil a doznavam se
Podle nejnovejsiho a urcite presneho mereni inteligence primoumerne k rychlosti jakou jedu jsem zrejme za hranici debility nekde u imbecility. Zajimalo by me jestli kdyz prekrocim 200 jsem jeste mezi lidskou rasou.
pravda boli cenzore (3.nick)
Re: Jsem Debil a doznavam se
Pri 200 ti proletne hlavickou prdelka.
luban12
Proč se jezdí rychle.
Do roku 1990 se u nás jezdilo s nohou na podlaze,protože Š120,Wartburg,Žiguli nebo Dacie víc než 120 nejeli ani z kopce.Pak se tu začala objevovat auta která jezdila podstatně rychleji a řidiči se toho nedokázali nabažit.Dneska když takový 50tiletý řidič jede po dálnici 140 na tachometru a uvidí ho 20tiletý mladík,tak jej okamžitě bere jako "dědka v klobouku" a musí mu ukázat jak se má jezdit.Výsledky jsou většinou neradostné,ti "dědci v klobouku" jezdí dál a ti co jim ukazují jak se má jezdit končí v lepším případě jen v nemocnici.
Hroznej_puberťák
Re: Proč se jezdí rychle.
Žiguli nejelo víc než 120 z kopce, jo? Ty jsi ale kašpar, 1500 a 1600 to jela v naprostém klidu i do kopce, maximálku mají okolo 160 - už někdy od 70.let.
Hroznej_puberťák
Furt tady řešíte nějakou rychlost
... a pak si stejně maník v 40 tunový soupravě dá na tempomatu 86, hodí nohy na palubku, pustí si film na DVD, a když bude po očku koukat, kam jede, a jó náhodou si všimne, že před ním zastavila kolona, stihne tak akorát srazit dolů páčku intardéru...
Smarty
Re: Furt tady řešíte nějakou rychlost
Tak to v ČR nefunguje. Protože jestli jsi si nevšiml, dálnice se staví tak, že tam nejsou žádné rovné úseky. Tedy nutí řidiče k pozornosti a alespoň točit volantem. Ne jako v USA, kde jedete rovně klidně 200mil..
xfilesbrno
a není debilní
umístit bilboard u silnice? řidič má sledovat provoz a ne čumět co je kde na plotě za nápis.. čili co je autor ? to samé, co podle něj ten ,kdo" jede víc jak 130".. nenapadlo ho, že díky jeho dílu může dojít k nehodě?
marvinka
Re: a není debilní
u silnic je tolik bilboardů, že jeden navíc a ještě jednoduchý, co to máte za názory
FiS95
stošedesátkou se ušetří jen 4 minuty?
Právě proto jezdím 260 xD Ale má pravdu. Přes 130 by ve městě šel jen debil.
deadmax
Urazka nemecu? Nebo pilotu v autosportu?
Jelikoz na billboardu neni uvedeno ke komu se to vstahuej s toho plyne ze je to pro vsechny. Tak ze nemci vyhazujou milardy pro zabespeceni svych dalnic aby se tam dalo jet neomezeou rychlosti delaji to ze srandy a pro debily? A to nemluvim o sportu kde rychlost nad 130 je pravidelna. A omylna myslenka posuzovani dusevniho stavu podle spusobu rizeni auta. Kdyz uz ucinnejsi a bez urazky by bylo neco podobneho http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs064.snc4/34580_141392985876053_100000160586229_420290_2821086_n.jpg
F.H.
Re: Urazka nemecu? Nebo pilotu v autosportu?
Přesně tak. V Německu se pravidelně a dobrovolně stresuji jízdou o rychlosti 160km/h, spolu s ostatními debily. Ruce se mi klepou od pevného držení volantu, pot mi stéká do očí... Jaká úleva když se konečně vrátím na naši dálnici a mohu zpomalit na 130km/h! Budiž mi útěchou, že v Německu je těch debilů opravdu hodně. Neměli bychom ten billboard přeložit do němčiny a instalovat ho na německých dálnicích?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...