Designově vychází enduro z klasické multistrady.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Toho, kdo multistradu zná, na první pohled upoutá objemnější širší nádrž s hliníkovými kryty na bocích.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Design a zpracování jsou ukázkové, jak se na prémiovou značku sluší.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Porce pár set kilometrů je na multistradě nejen lehce stravitelná, ale je i velkou zábavou.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
V náklonu si světlomety přisvítí do zatáčky.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Sedlo je příjemné a pohodlné.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Menší postavy budou mít s výškou stroje zřejmě problém.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
S jízdním režimem se změní nejen výkonové křivky motoru, ale i chování podvozku, nastavení ABS, kontroly trakce nebo antiwheelie systému.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
ABS udělalo v posledních letech obrovský pokrok, rozhodně není třeba bát se častého a nežádoucího zásahu do brzdného účinku.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Čelní štít je snadno nastavitelný jednou rukou, a to i za jízdy.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Řidítka jsou nezvykle vysoko.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Přes bluetooth můžete motocykl spojit s telefonem nebo navigací.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Barevný multifunkční displej je dobře čitelný i na ostrém slunci.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Za širokou nádrží a velkým plexi štítem se pohodlně schováte před větrem i vodou.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ducati Multistrada 1200 Enduro
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Sedlo není výškově stavitelné, takže je na to třeba myslet už při koupi motorky a vybrat si jedno ze tří výškově odlišných sedel.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Elektronika dává na výběr ze čtyř jízdních režimů, potažmo palivových map.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Úzké nezaměnitelné světlomety tvoří šestice silných LED světel.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Zrcátka jsou dobře čitelná a samozřejmě doplněna zabudovanými LED směrovkami.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ducati Multistrada 1200 Enduro
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
V menu si můžete vybrat nejen jízdní režim, ale v několika stupních volit účinnost kontroly trakce nebo ABS, můžete regulovat zvedání předního kola při akceleraci a případně nastavit tuhost podvozku.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
K zastavení motorky vám spolehlivě stačí jeden prst.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Šestistupňová převodovka je příjemně hrubá a spolehlivá.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ducati Multistrada 1200 Enduro
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ducati Multistrada 1200 Enduro
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ducati Multistrada 1200 Enduro
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Motor je kapalinou chlazený dvouválec do L.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Maximálním výkon je 160 koní, točivý moment 136 Nm.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ducati Multistrada 1200 Enduro
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Motor je plynule využitelný v celém spektru otáček.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ducati poprvé vstupuje do segmentu takzvaných adventure biků.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Dvanáctistovkový dvouválec a sto šedesát koní do terénu? Časem tomu přijdete na chuť.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz
Ve stoje se na motorce cítíte přirozeně a stroj vodíte nejen řídítky, ale i pevně sevřenými koleny.
Autor: Jan Altner, iDNES.cz