náhledy
Ducati Multistrada 950. Světlomet složený ze čtyř světel vypadá agresivně a je hlavním tahákem celého designu.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Směrovky v krytech rukou jsou perfektně vidět, ale případný pád na bok bude hodně drahý.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Luxusní zpracování naznačuje, že jde o prémiovou značku.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Pravá ruka se stará jen o startování a plynovou rukojeť.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Palubní počítač lze pohodlně ovládat palcem levé ruky pomocí dvou tlačítek.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Digitální displeje už pomalu vytlačují klasické budíky s ručičkami, Ducati je v tomto směru průkopníkem.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Stupačky mají gumové vložky, které lze před jízdou do terénu vyndat a stát jen na zubatém kovu.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Sportovní charakter posilují nádechy sání do motoru.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Sportovní charakter posilují nádechy sání do motoru.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Sekundární převod pomocí řetězu vyžaduje větší údržbu než kardan, ale zase je lehčí.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Místo elektronického odpružení dvanástistovky má devětsetpadesátka manuální nastavení, přepětí si upravíte hydraulicky kolečkem.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Plexištít není nastavitelný a na dálnici trochu potrápí poryvy větru.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Zadní světla v italském designu.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Kazetový výfuk skrývá katalyzátor a plní normu Euro 4.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Motor Ducati Testastretta 11* je použitý i v modelech Ducati Supersport a Hypermotard.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Devatenáctipalcové přední kolo dává příjemnou odezvu i při výletech mimo asfalt.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Devatenáctipalcové přední kolo dává příjemnou odezvu i při výletech mimo asfalt.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Devatenáctipalcové přední kolo dává příjemnou odezvu i při výletech mimo asfalt.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Devatenáctipalcové přední kolo dává příjemnou odezvu i při výletech mimo asfalt.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Devatenáctipalcové přední kolo dává příjemnou odezvu i při výletech mimo asfalt.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950 tolik neláká ke sportovní jízdě, ale spíš k cestovnímu tempu.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Díky snížené hmotnosti o 5 kg a jiné geometrii je Multistrada 950 v zatáčkách ještě ochotnější než její větší sestra 1200.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Přední reflektory a plexištítek vyhrály nejednu designovou soutěž.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Zadní kolo je zavěšené pomocí oboustranné vidlice místo jednostranné kyvky u dvanástistovky.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Design je prakticky shodný s „velkou“ Multistradou 1200.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950. Jednodušší výbava, menší a slabší motor má místo 160 koní pouhých 113 koní.
Autor: Jan Altner
Ducati Multistrada 950 je odvozený model od Multistrada 1200.
Autor: Jan Altner