Motocykl se hodí i na běžné projížďky a výlety.
Autor: Ducati
Otestovali jsme Ducati SuperSport.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme Ducati Supersport.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na okruhu na nás čekala verze „S“.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S technickým okruhem Monte Blanco nás seznámil tovární testovací pilot Alessandro Valia.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Alessandro Valia je sympaťák, radí nám nejen s tratí, ale i s nastavením motocyklu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pozice jezdce je proti ostatním sportovním motorkám vzpřímenější.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na trať vyrážíme s rozestupem 15 sekund.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Podle dat výrobce dovoluje stroj náklon 48 stupňů.
Autor: Ducati
Tlumení Ohlins u verze „S“
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Čidlo rychlořazení
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Titanové koncovky výfuku
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední směrovky jsou integrovány do zpětných zrcátek.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Brzdová radiální pumpa umocňuje skvělé brzdy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Hliníkové víčko brzdové kapaliny je součástí SPORT packu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ride-by-wire ovládání plynu je také přepracováno.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovládací prvky jsou zcela nové a budeme se s nimi zřejmě setkávat i u dalších modelů Ducati.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sdružený displej není sice barevný, ale je velmi dobře čitelný a přehledný.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Snadným pohybem lze plexi štítek vytáhnout o pět centimetrů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední plexi štítek je poměrně malý, ale svou práci odvádí dobře.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na cesty můžete motocykl vybavit i kufry, které disponují objemem 2 x 22 litrů a jsou částečně lakovány v barvě motocyklu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Karbonový přední blatník
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ducati SuperSport S s balíčkem SPORT pack a race výfukem
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Denní LED svícení
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V tomto případě jsou koncovky výfuku vyvedeny pod sedlem.
Autor: Ducati
Šířka zadní pneumatiky přispívá k dobré ovladatelnosti.
Autor: Ducati
Dojezd stroje záleží na způsobu jízdy, ale neměl by být problém překonat 300 km.
Autor: Ducati
SuperSport byl postaven pro radost z jízdy.
Autor: Ducati
Ducati je kompaktní a štíhlá.
Autor: Ducati
Krátká zdvojená koncovka výfuku
Autor: Ducati
I tlumení Sachs má žlutou pružinu.
Autor: Kateřina Chroboková, pro iDNES.cz
Doprovodné automobily nám jasně připomínaly koncernovou příslušnost Ducati k Audi.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Všechny motocykly specifikace „S“ byly vybaveny koncovkami výfuku Akrapovič.
Autor: Ducati
Dvouválec Tasrastetta disponuje 113 koňmi a kroutivým momentem 96,7 Nm.
Autor: Ducati
Podle dat výrobce dovoluje stroj náklon 48 stupňů.
Autor: Ducati