Ducati X-Diavel se řadí ke cruiserům, ale zatáčku umí projet jako superbike.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kapalinou chlazený pravoúhlý dvouválec ještě před pár lety jezdil v mistrovství světa Superbiků.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Pohled zespodu prozradí mohutný katalyzátor pod motorem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Světlo s denním svícením má hodně moderní tvar, kde jsou ty časy, když reflektory byly výhradně kulaté?
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zadní opěrka je tu proto, abyste se z vyjížďky ve dvou nevrátili sami.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Ducati X-Diavel
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zaparkovaný motocykl je nádherný na pohled, i to je součást radosti z vlastnictví krásné věci.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Dostat X-Diavel do ruky a na všechno si zvyknout trvá dost dlouho, pak to ale stojí za to.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Na řídítkách je opravdu hodně ovladačů, ty jsou nutné pro ovládání palubního počítače a tempomatu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Cruisery, v překladu „křižníky“, jsou stavěné hlavně na poklidné výletní tempo. To XDiavel snáší jen se skřípěním zubů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
XDiavel snese prakticky neomezené náklony, které plně využijete snad jen na okruhu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Radiální monobloky Brembo patří ke špičkovým komponentám pro sportovní motocykly.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Se zrychlením 0-100 km/h za 3 sekundy je hodně těžké zůstat v mezích legálních rychlostních limitů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
V sedle moc pohodlí nehledejte.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Při pohledu z boku vynikne jednostranné zavěšení zadního kola.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Předloňská novinka ve světě motocyklů, barevné TFT displeje jsou slušně vidět i na přímém slunci.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Denní diodové svícení vypadá zajímavě.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Sekundární převod ozubeným řemenem je bezúdržbový, není třeba jej mazat ani dopínat.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Všechny prvky motocyklu jsou maximálně odkryté, včetně příhradového trubkového rámu, který je pro Ducati charakteristický.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Letmo uložené zadní kolo má nádherný design s broušenými hranami, který mu můžou závidět i auta.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Posaz na motocyklu je hodně zvláštní, nohy jsou vystrčené trochu nepřirozeně dopředu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Ducati X-Diavel se řadí ke cruiserům, ale zatáčku umí projet jako superbike.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jak říkají Ostraváci: „Vyfuk ma byt kratky a razny.“
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz