Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Škodovky jsou šlágr, zpívá Duo Jamaha

  11:10aktualizováno  12:07
Vítěz nepsané soutěže o nejbizarnější reklamu roku je jasný. Duo Jamaha propagující škodovky už nic nepřekoná. Nesmírně populární slovenská kapela Alfonze a Mariána Kotvanových je hvězdou televize Šlágr a vesnických kulturních domů. Teď podle všeho zbourá internety.

Po dvojici městských frajerů, kteří dělají škodovkám reklamu na Tchaj-wanu, se rozhodlo kontrovat slovenské duo a je to těžká váha. Reklama propagující dealera škodovek má podobně chytlavý a nápaditý text.

„Video vzniklo přibližně před půl rokem,“ říká Miroslav Lukáš, z Autocentra Lukáš ve Valašském Meziříčí, které je autorizovaným dealerem Škody Auto „Efekt bezesporu má, Duo Jamaha má obrovskou fanouškovskou základnu, někteří za nimi jezdí na koncerty po celé republice. Jestli to má efekt na nárůst prodeje aut ovšem nedokážeme říci,“ dodává pro iDNES.cz Miroslav Lukáš.

Duo Jamaha (do roku 2014 Duo Yamaha) tvoří otec a syn Alfonz a Marián Kotvanovští a je jakousi slovenskou obdobou Evy a Vaška. 

Fotogalerie

Patří k hvězdám československé TV Šlágr a „samohrajkové“  duo vyprodává sály i v Česku (více čtěte zde). 

„Hrají a zpívají, až se srdce svírá. Mám to doma puštěné pořád,“ říká za všechny fanynky slovenských bardů jedna z nich na koncertě v Třebíči (reportáž z koncertu čtěte zde). 

„Plně respektujeme regionální specifika a expertní znalost místních zákazníku a jejich potřeb. Virální spot, který se podařilo našemu obchodníkovi realizovat plní účel, pro který byl vyroben,“ komentuje video Vítězslav Pelc, mluvčí českého zastoupení Škody.„Autorizovaný obchodník značky Škoda je zcela samostatný podnikatelsky subjekt s výraznou svobodou činit obchodně orientovaná rozhodnutí.“

Podle Pelce má velká hustota pokrytí republiky dealerstvími značky za následek výraznou konkurenci. „Zcela logicky tak naši obchodní partneři, coby samostatné podnikatelské subjekty, hledají každou možnost odlišení a vystoupení z řady, a to jak nabídkou služeb zákazníkům, tak jejich vlastní komunikací.“

Tak už jen parfém s iniciálami muzikantů za dvanáct stovek (první odkaz, který nabídne Google), vyhnat moly z šatů z tanečních, objednat se ke kadeřníkovi a na koncertu 9. dubna v Přerově (lístky ještě jsou) s refrénem „...ten okřídlený šíp ti vždycky dodá správný směr...“ budete hvězdami parketu.

Jak se vám líbí reklama na škodovky v podání Dua Jamaha?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 11. dubna 2018. Anketa je uzavřena.

NELÍBÍ 1123
LÍBÍ 613



Nejčtenější



Další z rubriky

Tesla Model S je méně ekologická než diesely, ukázala analýza ADACu

auto, spaliny, diesel (ilustrační snímek)

Německý autoklub se ve svém aktuálním testu nesoustředil jen na emise, které vznikají při provozu, ale i na výrobu...

VIDEO: Jak se obouvá rallyový speciál? Je to alchymie, guma vydrží 100 km

Jan Kopecký spotřebuje na Rallye Šumava maximálně 25 pneumatik

Tovární tým Škody pro iDNES.cz odhalil tajemství závodních pneumatik na Rally Šumava. Tradiční česká soutěž startuje v...

Autofotka týdne: Krása terénních drsňáků, které jindy nepotkáte

Jeep Wagoneer Roadtrip

Tisíce offroadových fanoušků se sjely na každoroční Jeep Safari v utažském Moabu. Automobilka Jeep si už po...

Škoda Superb 2.0 TDI 2016 ·
Škoda Superb 2.0 TDI 2016 ·

r.v. 2016, naj. 49 127 km, diesel
600 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz