Nejluxusnější Triumph nabízí oběma členům posádky hodně velku dávku pohodlí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Trophy SE v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Typickým znakem britského cesťáku jsou masivní otvory na obou stranách kapotáže. Mají za úkol nasměrovat proudění vzduchu k chladiči.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvojice předních světlometů s klasickými žárovkami poskytuje dostatečný světelný výkon.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Trophy SE není určitě žádný drobek. Ve svém segmentu patří k těm urostlejším strojům.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hlavní stojan je u velkého Triumphu součástí základního vybavení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednostranné uložení zadního kola je elegantní i praktické.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zpětná zrcátka jsou precizně umístěna přesně mezi rukojeti a boční kufry. Výhledu vzad nic nebrání.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Obrovský horní kufr je součástí výbavy pouze u verze s označením SE.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kapoty mašiny poskytují perfektní krytí pro tělo i nohy jezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Navzdory svým rozměrům má cestovní Triumph hladké sportovní proporce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na pravé straně kapotáže je krátká anténa pro příjem radiového signálu palubního audio systému.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jsme u Triumphu, takže v kapotách je samozřejmě ukryt tříválec. V tomto případě s objemem 1.215 kubických centimetrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Světlomety mají klasické halogenové žárovky. Uprostřed mezi nimi parkovačka ve tvaru písmene V.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do předních vidlic vedou kabely elektronického nastavení podvozku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zrcátka se ovládají manuálně tlakem na sklo zastavěné do kapotáže.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Běžný servis nevyžaduje odstrojení stroje. Nalévací i kontrolní otvor olejové náplně jsou perfektně přístupné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plotna pro horní kufr obsahuje konektivitu pro dvanáctivoltovou zásuvku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na dalekých cestách ocení majitelé Trophy bezúdržbový kardan.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stupačky kryje masivní vrstva gumy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Trojicí kufrů výčet úložných prostor nekončí. Pod sedlo se pohodlně vejde základní nářadí a lékárnička.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výšku sedla lze měnit díky jednoduchému mechanickému systému.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spolujezdec má k dispozici masivní madla.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také v zadní části mašiny nalezneme zásuvku na 12 voltů. K dispozici jsou celkem tři.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tahle plastová packa je součástí Dynamic Luggage System. Oba dva boční kufry mají plovoucí uložení a v zatáčkách jsou vychylovány do stran. Zabraňuje to vibracím a jízda se tak zklidňuje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Koncové světlo je ovšem už v režii LED technologií.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dlouhá trojúhelníková koncovka zní příjemným hlubokým tónem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Brzdový arzenál je dostatečný. Okruhy jsou navzájem propojeny. Při brzdění předkem mírně přibrzďuje i zadní kotouč. Zabraňuje to případnému smyku těžkého stroje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stupačky jsou komfortní a nepřenášejí absolutně žádné vibrace do nohou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
"Žábry" nasávání chladícího vzduchu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také nohám spolujezdce je věnována zvýšená péče.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V tomhle sedle se dá sedět bez úhony douhé hodiny. Za příplatek umí i hřát.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zrcátka poskytují dobrý výhled.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Větrný štít lze elektricky nastavovat. V horní poloze poskytuje pohodlí obývacího pokoje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do bočních kufrů se vejde skutečně hodně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do víka horního kufru lze odděleně umístit třeba kombinézu do deště.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádrž má klasický uzávěr.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V levé části kapotáže je uzavíratelná schránka. Kromě toho, že ukrývá 12V zásuvku a USB připojení, se v okamžiku vypnutí zapalování uzamkne.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na pravém řídítku kromě klasiky ještě ovládání tempomatu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
To levé řídítko je o poznání košatější. Počínaje listováním v palubním menu, přez ovládání plexi a nastavení intenzity výhřevu rukojetí až k ovládání audio systému.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Navzdory svému usedlému vzhledu nabídnce palubní deska slušnou dávku informací.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do krytů zrcátek jsou vestavěny přední blinkry.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Trophy SE v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz