Diskuze

Vyrábět ferrari je zlatý důl, na tesle proděláte

Rozdíly v zisku z prodeje těch nejluxusnějších vozů jsou obrovské. Zatímco Ferrari vydělává, Tesla a Bentley v roce 2018 neměly z prodeje luxusních aut žádný zisk, naopak na jejich výrobu dokonce doplácely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P26a11v12e21l 87K62u16t27i96l

20. 8. 2018 13:36

To je zas jeden "kvalitní článek" Vydělit provozní výsledek počtem prodaných aut... Jako by u realitky vydělili zisk počtem bytů a nezajímalo je, že mají rozestavěná dvě další sídliště.

0 0
možnosti
LG

Což takhle, milí titulkáři, zkusit psát názvy správně česky velkými písmeny?

0 0
možnosti
JK

J68a75n 66K38o45m10r68s14k89a

17. 8. 2018 15:07

Tak auta se dnes sekají jako Baťa cvičky.

Největší náklady jsou však mzdy, ale nikoliv mzdy dělníků, ale managementu. Vcelku mi je jedno, že těch managerů je jen "pár stovek nebo tisíc", ale myslím že nic není ospravedlnitelné když má někdo pár milionů EUR měsíčně. Tak zodpovědnou práci nikdo na světě nedělá.

Ať jim dají zaměstnanecké akci, tzn. ať je ohodnotí hodnotou firmy kterou spoluvytváří, ale tyto platové nůžky jsou pro budoucnost velmi nebezpečné.

https://ekonomika.idnes.cz/sef-volkswagenu-winterkorn-si-chce-nizsi-mzdu-fqd-/ekoakcie.aspx?c=A130208_144040_ekoakcie_fih

0 1
možnosti
JS

Jdu dnes do práce po naší klidné ulici, kde projede asi tak jedno auto za 1-5 minut: Přijíždí taková ta "multikára" nějakých městských údržbářů, tichounce, motor neslyšet, jen šustící pneumatiky. Projela okolo....

Co to? Žádnej černej kouř? Žádnej smrad, který bych obvykle cítil a musel dýchat ještě minimálně dalších 100 m?

Aneb "další šmejd co nikam nedojede a potřebuje pět dalších Temelínů......" ;-D

Za minutu projela Octavia s chipnutým TDI.... a tady byl svět ještě "v pořádku".....:-(

1 6
možnosti
MK

Porovnávat vozidlo městské údržby s autem, které by mělo být schopné odvézt i rodinu v zimě, v létě na dovolenou...8-o

2 0
možnosti
JR

J54i59ř27í 15R58a92m96e62š

17. 8. 2018 13:13

jsem zvědav kdy krachne tesla. No jo furt se najde hejl co tam strčí peníze s vidinou zisku. takové letadlo. Když jedno auto ztráta 11 tis tak at jezdraží o 15 tis a budou ziskoví. Ale to by už byli drazí.

4 4
možnosti
RP

Problém Tesly je i v tom, že technologie je v plenkách, takže auta ztrácí hodnotu daleko rychleji, protože s novým modelem klesá i cena...

Přece jenom Ferrari si u lepších, hlavně limitovaných kousků drží a počty aut má striktně omezené...

Bentley je kapitola sama pro sebe. To spíš je hračka koncernu, kde se to v těch 10 milionech aut ročně ztratí...

0 0
možnosti
RP

A ono to platí prakticky všude. Kolik stála O1 při svém uvedení na trh v porovnání s dneškem ? :-).

0 0
možnosti
AS

A kolik musí koncern prodat Fabii, aby se bakovama položenýma velde sebe dalo zaplnit celé fotbalové hřiště ?

1 0
možnosti
AS

V koncernu rozpočítání výdělku na jednotlivé značky je docela sporné, protože vývoj nových technologií je u VW třeba u Bentley, Lamborghini, Bugatti a Audi, technologie se časem dědí. BMW třeba u Rolls-Royce atd. Jen Daimler si vyrábí Mercedesy a Smarty s Renaultem :-)

0 0
možnosti
JM

J81a74k57u78b 58M20a91š51e78k

17. 8. 2018 10:47

Uz se tesim az gigafirma tesla dosahne sve velikosti a bude mit zisky ktere by si mohlo prat i ferrari. Maji ztraty protoze enormne investuji a rozrustaji. Az doinvestuji tak zisk vyleti vzhuru jak raketa. A cechavkove kteri daji na pritrouble clanky v ceskych medii zklapnou.

5 10
možnosti
AN

A80r17t27u11r 48N98o44v56a86k

17. 8. 2018 10:39

BMW za průměr 850-1 mil ?8-o Tak jedině jednička a verze žebrák;-D Podobně je to u Audi a Mercedesu, za milion dostanu tak jedině Passat nebo Superb a ještě nic moc výbava a motor.

5 0
možnosti
AS

Zbytek si přirazí dealer, to budou ceny, které dostane za auto výrobce

0 0
možnosti