- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zas jeden "kvalitní článek" Vydělit provozní výsledek počtem prodaných aut... Jako by u realitky vydělili zisk počtem bytů a nezajímalo je, že mají rozestavěná dvě další sídliště.
Což takhle, milí titulkáři, zkusit psát názvy správně česky velkými písmeny?
Tak auta se dnes sekají jako Baťa cvičky.
Největší náklady jsou však mzdy, ale nikoliv mzdy dělníků, ale managementu. Vcelku mi je jedno, že těch managerů je jen "pár stovek nebo tisíc", ale myslím že nic není ospravedlnitelné když má někdo pár milionů EUR měsíčně. Tak zodpovědnou práci nikdo na světě nedělá.
Ať jim dají zaměstnanecké akci, tzn. ať je ohodnotí hodnotou firmy kterou spoluvytváří, ale tyto platové nůžky jsou pro budoucnost velmi nebezpečné.
Jdu dnes do práce po naší klidné ulici, kde projede asi tak jedno auto za 1-5 minut: Přijíždí taková ta "multikára" nějakých městských údržbářů, tichounce, motor neslyšet, jen šustící pneumatiky. Projela okolo....
Co to? Žádnej černej kouř? Žádnej smrad, který bych obvykle cítil a musel dýchat ještě minimálně dalších 100 m?
Aneb "další šmejd co nikam nedojede a potřebuje pět dalších Temelínů......"
Za minutu projela Octavia s chipnutým TDI.... a tady byl svět ještě "v pořádku".....
Porovnávat vozidlo městské údržby s autem, které by mělo být schopné odvézt i rodinu v zimě, v létě na dovolenou...
jsem zvědav kdy krachne tesla. No jo furt se najde hejl co tam strčí peníze s vidinou zisku. takové letadlo. Když jedno auto ztráta 11 tis tak at jezdraží o 15 tis a budou ziskoví. Ale to by už byli drazí.
Problém Tesly je i v tom, že technologie je v plenkách, takže auta ztrácí hodnotu daleko rychleji, protože s novým modelem klesá i cena...
Přece jenom Ferrari si u lepších, hlavně limitovaných kousků drží a počty aut má striktně omezené...
Bentley je kapitola sama pro sebe. To spíš je hračka koncernu, kde se to v těch 10 milionech aut ročně ztratí...
A ono to platí prakticky všude. Kolik stála O1 při svém uvedení na trh v porovnání s dneškem ? :-).
A kolik musí koncern prodat Fabii, aby se bakovama položenýma velde sebe dalo zaplnit celé fotbalové hřiště ?
V koncernu rozpočítání výdělku na jednotlivé značky je docela sporné, protože vývoj nových technologií je u VW třeba u Bentley, Lamborghini, Bugatti a Audi, technologie se časem dědí. BMW třeba u Rolls-Royce atd. Jen Daimler si vyrábí Mercedesy a Smarty s Renaultem :-)
Uz se tesim az gigafirma tesla dosahne sve velikosti a bude mit zisky ktere by si mohlo prat i ferrari. Maji ztraty protoze enormne investuji a rozrustaji. Az doinvestuji tak zisk vyleti vzhuru jak raketa. A cechavkove kteri daji na pritrouble clanky v ceskych medii zklapnou.
BMW za průměr 850-1 mil ? Tak jedině jednička a verze žebrák Podobně je to u Audi a Mercedesu, za milion dostanu tak jedině Passat nebo Superb a ještě nic moc výbava a motor.
Zbytek si přirazí dealer, to budou ceny, které dostane za auto výrobce