Diskuze
Vyrábět ferrari je zlatý důl, na tesle proděláte
Děkujeme za pochopení.
P25a66v98e82l 64K63u19t60i81l
To je zas jeden "kvalitní článek" Vydělit provozní výsledek počtem prodaných aut... Jako by u realitky vydělili zisk počtem bytů a nezajímalo je, že mají rozestavěná dvě další sídliště.
L30u65d13v26í44k 91G90a88j86d43o51š17í78k
Což takhle, milí titulkáři, zkusit psát názvy správně česky velkými písmeny?
J39a87n 28K93o34m21r67s93k28a
Tak auta se dnes sekají jako Baťa cvičky.
Největší náklady jsou však mzdy, ale nikoliv mzdy dělníků, ale managementu. Vcelku mi je jedno, že těch managerů je jen "pár stovek nebo tisíc", ale myslím že nic není ospravedlnitelné když má někdo pár milionů EUR měsíčně. Tak zodpovědnou práci nikdo na světě nedělá.
Ať jim dají zaměstnanecké akci, tzn. ať je ohodnotí hodnotou firmy kterou spoluvytváří, ale tyto platové nůžky jsou pro budoucnost velmi nebezpečné.
J30i39ř52í 68S27c60h79w60a93c78h
Jdu dnes do práce po naší klidné ulici, kde projede asi tak jedno auto za 1-5 minut: Přijíždí taková ta "multikára" nějakých městských údržbářů, tichounce, motor neslyšet, jen šustící pneumatiky. Projela okolo....
Co to? Žádnej černej kouř? Žádnej smrad, který bych obvykle cítil a musel dýchat ještě minimálně dalších 100 m?
Aneb "další šmejd co nikam nedojede a potřebuje pět dalších Temelínů......"
Za minutu projela Octavia s chipnutým TDI.... a tady byl svět ještě "v pořádku".....
M83a41r81t23i77n 65K11a67h74a81b10k36a
Porovnávat vozidlo městské údržby s autem, které by mělo být schopné odvézt i rodinu v zimě, v létě na dovolenou...
J57i73ř45í 36R21a63m69e38š
jsem zvědav kdy krachne tesla. No jo furt se najde hejl co tam strčí peníze s vidinou zisku. takové letadlo. Když jedno auto ztráta 11 tis tak at jezdraží o 15 tis a budou ziskoví. Ale to by už byli drazí.
R96o91m87a11n 44P72o73l74á74č39e18k
Problém Tesly je i v tom, že technologie je v plenkách, takže auta ztrácí hodnotu daleko rychleji, protože s novým modelem klesá i cena...
Přece jenom Ferrari si u lepších, hlavně limitovaných kousků drží a počty aut má striktně omezené...
Bentley je kapitola sama pro sebe. To spíš je hračka koncernu, kde se to v těch 10 milionech aut ročně ztratí...
R35o49m72a33n 46P57o74l50á37č33e53k
A ono to platí prakticky všude. Kolik stála O1 při svém uvedení na trh v porovnání s dneškem ? :-).
A92n21t27o92n80í77n 32S90e49b25e89r65a
A kolik musí koncern prodat Fabii, aby se bakovama položenýma velde sebe dalo zaplnit celé fotbalové hřiště ?
A81n90t53o79n77í14n 91S35v92o44b72o73d86a
V koncernu rozpočítání výdělku na jednotlivé značky je docela sporné, protože vývoj nových technologií je u VW třeba u Bentley, Lamborghini, Bugatti a Audi, technologie se časem dědí. BMW třeba u Rolls-Royce atd. Jen Daimler si vyrábí Mercedesy a Smarty s Renaultem :-)
J84a50k97u77b 46M23a42š15e53k
Uz se tesim az gigafirma tesla dosahne sve velikosti a bude mit zisky ktere by si mohlo prat i ferrari. Maji ztraty protoze enormne investuji a rozrustaji. Az doinvestuji tak zisk vyleti vzhuru jak raketa. A cechavkove kteri daji na pritrouble clanky v ceskych medii zklapnou.
A89r41t92u77r 95N46o45v96a59k
BMW za průměr 850-1 mil ? Tak jedině jednička a verze žebrák Podobně je to u Audi a Mercedesu, za milion dostanu tak jedině Passat nebo Superb a ještě nic moc výbava a motor.
A57n48t52o16n95í37n 33S22v13o12b57o59d38a
Zbytek si přirazí dealer, to budou ceny, které dostane za auto výrobce
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč