Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vyrábět ferrari je zlatý důl, na tesle proděláte

Rozdíly v zisku z prodeje těch nejluxusnějších vozů jsou obrovské. Zatímco Ferrari vydělává, Tesla a Bentley v roce 2018 neměly z prodeje luxusních aut žádný zisk, naopak na jejich výrobu dokonce doplácely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P25a66v98e82l 64K63u19t60i81l

20. 8. 2018 13:36

To je zas jeden "kvalitní článek" Vydělit provozní výsledek počtem prodaných aut... Jako by u realitky vydělili zisk počtem bytů a nezajímalo je, že mají rozestavěná dvě další sídliště.

0 0
možnosti
LG

Což takhle, milí titulkáři, zkusit psát názvy správně česky velkými písmeny?

0 0
možnosti
JK

J39a87n 28K93o34m21r67s93k28a

17. 8. 2018 15:07

Tak auta se dnes sekají jako Baťa cvičky.

Největší náklady jsou však mzdy, ale nikoliv mzdy dělníků, ale managementu. Vcelku mi je jedno, že těch managerů je jen "pár stovek nebo tisíc", ale myslím že nic není ospravedlnitelné když má někdo pár milionů EUR měsíčně. Tak zodpovědnou práci nikdo na světě nedělá.

Ať jim dají zaměstnanecké akci, tzn. ať je ohodnotí hodnotou firmy kterou spoluvytváří, ale tyto platové nůžky jsou pro budoucnost velmi nebezpečné.

https://ekonomika.idnes.cz/sef-volkswagenu-winterkorn-si-chce-nizsi-mzdu-fqd-/ekoakcie.aspx?c=A130208_144040_ekoakcie_fih

0 1
možnosti
JS

Jdu dnes do práce po naší klidné ulici, kde projede asi tak jedno auto za 1-5 minut: Přijíždí taková ta "multikára" nějakých městských údržbářů, tichounce, motor neslyšet, jen šustící pneumatiky. Projela okolo....

Co to? Žádnej černej kouř? Žádnej smrad, který bych obvykle cítil a musel dýchat ještě minimálně dalších 100 m?

Aneb "další šmejd co nikam nedojede a potřebuje pět dalších Temelínů......" ;-D

Za minutu projela Octavia s chipnutým TDI.... a tady byl svět ještě "v pořádku".....:-(

1 6
možnosti
MK

Porovnávat vozidlo městské údržby s autem, které by mělo být schopné odvézt i rodinu v zimě, v létě na dovolenou...8-o

2 0
možnosti
JR

J57i73ř45í 36R21a63m69e38š

17. 8. 2018 13:13

jsem zvědav kdy krachne tesla. No jo furt se najde hejl co tam strčí peníze s vidinou zisku. takové letadlo. Když jedno auto ztráta 11 tis tak at jezdraží o 15 tis a budou ziskoví. Ale to by už byli drazí.

4 4
možnosti
RP

Problém Tesly je i v tom, že technologie je v plenkách, takže auta ztrácí hodnotu daleko rychleji, protože s novým modelem klesá i cena...

Přece jenom Ferrari si u lepších, hlavně limitovaných kousků drží a počty aut má striktně omezené...

Bentley je kapitola sama pro sebe. To spíš je hračka koncernu, kde se to v těch 10 milionech aut ročně ztratí...

0 0
možnosti
RP

A ono to platí prakticky všude. Kolik stála O1 při svém uvedení na trh v porovnání s dneškem ? :-).

0 0
možnosti
AS

A kolik musí koncern prodat Fabii, aby se bakovama položenýma velde sebe dalo zaplnit celé fotbalové hřiště ?

1 0
možnosti
AS

V koncernu rozpočítání výdělku na jednotlivé značky je docela sporné, protože vývoj nových technologií je u VW třeba u Bentley, Lamborghini, Bugatti a Audi, technologie se časem dědí. BMW třeba u Rolls-Royce atd. Jen Daimler si vyrábí Mercedesy a Smarty s Renaultem :-)

0 0
možnosti
JM

J84a50k97u77b 46M23a42š15e53k

17. 8. 2018 10:47

Uz se tesim az gigafirma tesla dosahne sve velikosti a bude mit zisky ktere by si mohlo prat i ferrari. Maji ztraty protoze enormne investuji a rozrustaji. Az doinvestuji tak zisk vyleti vzhuru jak raketa. A cechavkove kteri daji na pritrouble clanky v ceskych medii zklapnou.

5 10
možnosti
AN

A89r41t92u77r 95N46o45v96a59k

17. 8. 2018 10:39

BMW za průměr 850-1 mil ?8-o Tak jedině jednička a verze žebrák;-D Podobně je to u Audi a Mercedesu, za milion dostanu tak jedině Passat nebo Superb a ještě nic moc výbava a motor.

5 0
možnosti
AS

Zbytek si přirazí dealer, to budou ceny, které dostane za auto výrobce

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...