Diskuze

Česko nemá centrální registr nabíječek elektroaut. Odhad je 200 míst

Energetické společnosti při instalaci nových dobíjecích stanic pro elektromobily stále častěji spolupracují s obchodními řetězci, sítěmi čerpacích stanic i samotnými městy. Vyplývá to z vyjádření firem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jejda - to se mi úplně udělalo slabo - já nevím kde jsou nabíječky a kolik jich je.

0 0
možnosti

P96e15t90r 71B41á42č23a

12. 10. 2018 15:09

Klidne si to nechte, nepotrebujem nabijecky pro slepou a zbytecnou vetev aut.

6 9
možnosti

To klidne zrusme i benzinky - auta na benzin jsou totiz slepa vetev vyvoje mnohem jisteji nez auta na baterky...

4 5
možnosti

J60a75n 51T47a78r90a60b36a

12. 10. 2018 14:23

Stát nemá centrální registr něčeho? No to je tragédie...!!

0 0
možnosti

Elektroauta na ježdění kolem komína (do práce, do marketu) ano, jako rodinný univerzální vůz asi ještě dloooouho ne. Na řešení problémů s distribucí energie a zdroji energie bude dost času - i zde uvedené prognozy počítají s cca 2% elektroaut v horizontu příštího desetiletí. (prodeje "tisíce ročně", tj do 100 000 za 10 let. při současném počtu 5 700 000 a obměně jednou za 10 let jsme na cca 2%).

Žádné drama jak by si přáli někteří politici, novináři a ekotero....

0 0
možnosti

Jo ještě mám tu na iDnes reklamu. VW Transporter Kombi. Robusní a spolehlivé motory TDI. máte to tam taky?

0 0
možnosti

Větší auta a dodávky se prodávají především v naftové verzi, benzínu se jich často prodá jen zlomek, co vás na tom udivuje?

1 0
možnosti

Zatím to s těmi nabíječkami není zase až taková hitparáda. Za prvé, je několik růžných typů konektorů a ne každá nabíječka má všechny typy, za druhé, často musíte mít pro každého providera nějaké předplatné, nebo alespoň chip a za třetí, některé nabíječky jsou napůl soukromé, například pro pana ředitele ap. Pal jsou ale zase takové, které jsou volně přístupné a někde i zadarmo. Např. Wall Box u některých restaurací ap.

Zatím to chce mít dost nadstardadní znalosti, aby si s tím elektromotorista poradil. Blondýny odpostí, ale mělo by to být i pro ně. Pak bude mít elektromobilita větší šanci na rozšíření.

Na druhou stranu, trochu se vracíme v čase. Když si vzpomenu a Postřižiny a na to, jak Francin jezdil na motorce po poli kolem dokola, dokud mu nedošlo palivo a jak ho pak přitáhli do pivovaru voli... ;-)

3 0
možnosti

V77í53t 60O62ž70a17n89a

12. 10. 2018 15:39

Než bude mít elektromobil každá blondýna, tak už budou všechny tyhle problémy vyřešené. Jeden konektor na rychlé (CCS) a jeden na pomalé nabíjení (Typ2) a karta (či aplikace) pro roaming mezi provozovateli nabíjecích stanic v celé Evropě.

1 0
možnosti

Takže jedna na cca 490 km2. A co když vám dojde proud někde mezi tím? Navíc bude zima. Kdo tam dotáhne ty kabely na 300A, aby to nabíjení netrvalo 8 hodin? Já ty utopie miluji. Napřed vybudujme, za nesmírné prachy dobíjecí stanice, kvalitní baterie a potom pusťme do provozu elektroauta. Mimoto, kdo vyrobí tolik elektrické energie, která se bude musit několikrát transformovat?

2 3
možnosti

Realita bude mnohem horší, protože jasně nejvíc je jich v Praze a ve velkých městech.

0 1
možnosti

nabít dvě auta nebude problém, ale až jich budou jednou stovky nebo tisíce, jsem zvědavý co na to řekne přenosová soustava, na tohle naráží všude ve světě.

a také to nabíjení není otázka chvíle, takže fronty budou jednou zcela určitě dalším problémem elektrifikace

2 2
možnosti

Tak řešení na kratší vzálenosti jsou elektrokola, které si nabijete v klidu doma. Bez fronty. A když budu plánovat koupit eletroauto, tak nejdrříve seženu někde poblíž garáž s elektřinou. Bez toho bych do toho nešel.

1 0
možnosti
Foto

On také existuje nějaký registr benzínových stanic?

0 0
možnosti

J90a82n 48V83í93t88e85k

12. 10. 2018 10:52

Vzhledem k tomu jak hodně je to regulované odvětví, tak bych řekl, že zcela jistě. Nevím jestli centrální, ale minimálně celníci a hasiči nějaký mít budou

0 0
možnosti

Už se těším na ty fronty u nabíječek.;-D;-D;-D

3 2
možnosti

jen v ČR je několik desítek milionů mobilů, notebooků, tabletů co je nutno nabíjet, vidíš snad někde nějaké fronty?

2 4
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...