Diskuze
Česko nemá centrální registr nabíječek elektroaut. Odhad je 200 míst
Děkujeme za pochopení.
M64a53r75t91i97n 65K22o34u24š57a
Jejda - to se mi úplně udělalo slabo - já nevím kde jsou nabíječky a kolik jich je.
P96e15t90r 71B41á42č23a
Klidne si to nechte, nepotrebujem nabijecky pro slepou a zbytecnou vetev aut.
M40a19r48t46i86n 68K67a75r25á78s52e41k
To klidne zrusme i benzinky - auta na benzin jsou totiz slepa vetev vyvoje mnohem jisteji nez auta na baterky...
J60a75n 51T47a78r90a60b36a
Stát nemá centrální registr něčeho? No to je tragédie...
J67a37r35o48m46i24r 44H26o75b12l47i11k
Elektroauta na ježdění kolem komína (do práce, do marketu) ano, jako rodinný univerzální vůz asi ještě dloooouho ne. Na řešení problémů s distribucí energie a zdroji energie bude dost času - i zde uvedené prognozy počítají s cca 2% elektroaut v horizontu příštího desetiletí. (prodeje "tisíce ročně", tj do 100 000 za 10 let. při současném počtu 5 700 000 a obměně jednou za 10 let jsme na cca 2%).
Žádné drama jak by si přáli někteří politici, novináři a ekotero....
P89e37t52r 12H70a41r77i84p18r25a82s85a69d 91H63a80j54i67č
Jo ještě mám tu na iDnes reklamu. VW Transporter Kombi. Robusní a spolehlivé motory TDI. máte to tam taky?
T22o80m79á16š 55K12u83c10h10a71ř
Větší auta a dodávky se prodávají především v naftové verzi, benzínu se jich často prodá jen zlomek, co vás na tom udivuje?
P34e51t98r 22H41a50r51i33p33r48a75s47a23d 75H28a52j53i48č
Zatím to s těmi nabíječkami není zase až taková hitparáda. Za prvé, je několik růžných typů konektorů a ne každá nabíječka má všechny typy, za druhé, často musíte mít pro každého providera nějaké předplatné, nebo alespoň chip a za třetí, některé nabíječky jsou napůl soukromé, například pro pana ředitele ap. Pal jsou ale zase takové, které jsou volně přístupné a někde i zadarmo. Např. Wall Box u některých restaurací ap.
Zatím to chce mít dost nadstardadní znalosti, aby si s tím elektromotorista poradil. Blondýny odpostí, ale mělo by to být i pro ně. Pak bude mít elektromobilita větší šanci na rozšíření.
Na druhou stranu, trochu se vracíme v čase. Když si vzpomenu a Postřižiny a na to, jak Francin jezdil na motorce po poli kolem dokola, dokud mu nedošlo palivo a jak ho pak přitáhli do pivovaru voli...
V77í53t 60O62ž70a17n89a
Než bude mít elektromobil každá blondýna, tak už budou všechny tyhle problémy vyřešené. Jeden konektor na rychlé (CCS) a jeden na pomalé nabíjení (Typ2) a karta (či aplikace) pro roaming mezi provozovateli nabíjecích stanic v celé Evropě.
J66a31r82o81m49í28r 70H40l15u59b66e26k
Takže jedna na cca 490 km2. A co když vám dojde proud někde mezi tím? Navíc bude zima. Kdo tam dotáhne ty kabely na 300A, aby to nabíjení netrvalo 8 hodin? Já ty utopie miluji. Napřed vybudujme, za nesmírné prachy dobíjecí stanice, kvalitní baterie a potom pusťme do provozu elektroauta. Mimoto, kdo vyrobí tolik elektrické energie, která se bude musit několikrát transformovat?
M54a29r50t40i57n 16P90l74z66á13k
Realita bude mnohem horší, protože jasně nejvíc je jich v Praze a ve velkých městech.
M87a12r58t44i31n 55N21e70m79e91r31á74d
nabít dvě auta nebude problém, ale až jich budou jednou stovky nebo tisíce, jsem zvědavý co na to řekne přenosová soustava, na tohle naráží všude ve světě.
a také to nabíjení není otázka chvíle, takže fronty budou jednou zcela určitě dalším problémem elektrifikace
A28n67t50o82n30í15n 16S17e25b61e36r81a
Tak řešení na kratší vzálenosti jsou elektrokola, které si nabijete v klidu doma. Bez fronty. A když budu plánovat koupit eletroauto, tak nejdrříve seženu někde poblíž garáž s elektřinou. Bez toho bych do toho nešel.
Š92i58m12o30n 15M64a25r24t98y27n94e78k
On také existuje nějaký registr benzínových stanic?
J90a82n 48V83í93t88e85k
Vzhledem k tomu jak hodně je to regulované odvětví, tak bych řekl, že zcela jistě. Nevím jestli centrální, ale minimálně celníci a hasiči nějaký mít budou
O48l79d10ř82i88c73h 85O84l68e59š
Už se těším na ty fronty u nabíječek.
J86i36ř75í 75S51c72h53w89a64c25h
jen v ČR je několik desítek milionů mobilů, notebooků, tabletů co je nutno nabíjet, vidíš snad někde nějaké fronty?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 2+1, 57m2, OV, Kladno - Kročehlavy
gen. Píky, Kladno - Kročehlavy
3 350 000 Kč