Diskuze
Elektroauta se rozšíří s autonomně řízenými vozy, předpovídá expert
Děkujeme za pochopení.
S36e41i30d34l 89P82e30t77r
Stačí se podívat jak dnes dopadají sdílené bicykly nebo i ta auta ...
Problém všech těhle věrozvěstů lepších zítřků je, že potřebují k fungování své vize úplně jiné lidi než jsou momentálně k dispozici.
Mmch. bolševik se snažil socialistického/komunistického člověka "vychovat" 80 let a jak známo nakonec bez valného úspěchu...
P61e98t58r 14B79l80á44h11a
TESLA třetí čtvrtletí - výroba: Model 3 = 53.239 ks, Model S = 14.470, Model X = 13.190 ks, celkem = 80.142 ks
H63o15n97z55a 58T33a70r
Norsko na novém rekordu: 60 % nových aut do zásuvky!
Plných 60,2 % nově prodaných aut v Norsku za září 2018 tak byla auta do zásuvky (elektromobily + plug-in hybridy). Zároveň bylo do Norska dovezeno dalších 1252 bazarových elektromobilů a prodalo se také 174 nových elektrododávek. Podíl dieselů v oblasti nových osobních aut byl pouze 12,4 %, podíl čistě benzinových aut pak 16,1 %.
D45a67v94i57d 66K55n39a52p88e11k
Stejně nechápu, proč se tak strašně tlačí na ty autonomně řízená auta, kde je neočekávaných situací, špatného značení, nedodržování pravidel ostatními účastníky, různé kvality povrchu, objížděk habaděj na každém kroku. Proč to napřed nezkusí vývojáři u vlaků, kde jsou vnjěší podmínky daleko jednodušší a situace předvídatelnější? Proč se musí jít zrovna od nejtěžšího možného případu?
R47o53b67e38r85t 71M11a29t47u62l82a
Taky jsem neviděl ještě funkční ty verze ani odděleně
Š60i42m16o69n 15M24a78r35t59y33n61e17k
Pán by si měl sundat růžové brýle.
- autonomní elektroauta budou muset stát několik hodin denně a budo use muset dobíjet
- dobíjecí stanice nebudo una každém rohu a elektroauto k nim bude muset dojet (bez pasážérů) a pak od nich dojet k pasažérům.
- sdílení automobulů dlouhodobě nefuguje (lidé se k tom ubudo uchovat jako prasata)
T67o23m42á37š 81Ž85i87t58n27ý
asi předpojládá vývoj a vyšší kapacitu baterií
baterie se také dajíměnit kus za kus. Pak byse prázdná baterka nějakým robotickým manipulátorem vytáhla, zastrčila se nová a tradá. Dobíjení by pak mohlo probíhat v době přebytků elektřiny. Při vyšším využití obnovitelných zdrojů to bude nutnost....
P70e64t17r 84M84i60c24h82a83l
Jako autonomní city taxi, proč ne. Ale pan expert má v úvaze jednu chybu. Ta auta nebudou moct jezdit dvacet hodin denně. Při průměrné rychlosti 30 km/h by to znamenalo minimálně dvakrát denně dobíjet, a spíš třikrát. To se nedá za 4 hodiny zvládnout.
P63e33t79r 24Z79a78s41k39o51č36i77l
Se na https://abetterrouteplanner.com podívejte na rychlost dobíjení Tesla Model 3, při provozu 24x7 by se dobíjela cca 3h18m/24h při 130km/h. Při 60km/h (městský provoz) jen 1h6m/24h. A to je při nynějších 110kW, koncem tohoto roku bude Superchager v3 se 210kW, takže to můžete teoreticky vydělit dvěma (prakticky méně, protože to bude mít nejspíš dřív snižování dobíjecího výkonu). Druhá věc je, že trvalý Supercharging by nejspíš nedělal baterce dobře.
J84i46ř10í 24Z52ý43k28a
jsem ochoten akceptovat autonomní řízení na dálnicích. Tam se stejně nikdy nic moc neděje, lépe ten čas využít třeba i tlacháním na idnesu . Dokáži si i představit, že bude takový systém dostatečně bezpečný na to, abych mu svěřil život svůj a své případné rodiny.
Ale v případě okresek a městského provozu je tomu jinak. Nevěřím, že je možné naučit stroj reagovat na veškeré podněty při řízení jako člověk, resp. ještě lépe. Nehledě na to, že těžko takovému autonomnímu bazmeku řeknu "jeď támhle po té polňačce, zastav u těch klád se dřevem, bacha na vyjeté koleje od traktoru".
A co se týče elektromobilů, tak ty se rozšíří až zlevní. Pak si je lze pořizovat jako druhá auta do rodiny. Dojezd elektromobilu je pro takové použití již dnes dostatečný. Narváním hromady autonomizační elektroniky do elektromobilu jej ani nezlevní, ani mu neprodlouží dojezd ...
A84n24t13o89n62í22n 12S16e56b28e74r43a
Autonomní auto má jeden problém
Já auto vůbec nepotřebuju. Já si ho koupil na výlety a pro radost.
Typická sobota u nás.
" Žena: Co budeme dneska dělat?
Já: Zajedem si někam autem kde jsme dlouho nebyli. Mrknu co se kde děje"
No sedneme do auta, já se vyřádím, zařídím si, odreguju se. Je hezký den.
Když auto bude řidít samo. Jednak na něj nebudu mít peníze a jednak když mně to někam odveze a pojede to jako důlchodce, tak mi to žádnou radost neudělá. To se raději projdeme do kina, restaurace, nebo se projedeme na kole.
A86n31t48o83n45í71n 49S65e24b27e87r98a
Jinýni slovy. Nechat se vozit je pro mně jen další otrava.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Přípravář staveb/rozpočtář
PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč