Diskuze
Nový jaguar je elektrický hatchback. Levnější a rychlejší než tesla
Děkujeme za pochopení.
P44e64t93r 98V32l84a36d72i97m37í67r 41Č94e34r39m33á95k
Mě se hrozně líbí, jak nadšenci řeší za kolik to dá stovku, případně jestli to na jedno dobití ujede výrobcem udávaných 300 nebo reálných 200km a jak s tím dojedou k moři. Pokud někdo vysloví pochybnosti, tak je smradlavej zpátečnickej petroleják.
Přitom nikdo reálně neřeší, že nikde, ale OPRAVDU NIKDE na světě zatím není plošná kapacita pro reálné plošné rozšíření a NIKDE není vidět, že by se tahaly nové, daleko silnější VN linie, že by se posilovaly trafačky a ani stávající rozvody na konci. A to všechno bude muset předcházet nejen masívní výstavbě veřejných nabíjecích stanic, ale i plošné možnosti "ob dům" nabíjet doma přes noc. Takže je to zatím opravdu jen pro pár nadšenců...
J15i16ř98í 32S90c31h92w33a52c35h
NIKDE NIKDO nebude rozšiřovat plošnou kapacitu, dokud nebude opravdu skutečně potřeba. Než bude "ob dům" auto čistě na elektřinu, tak to bude trvat nějakých 30 let. Stávající kapacity bez problémů utáhnou elektromobily "ob 3 domy" a než tohoto stavu bude dosaženo, tak to bude trvat asi tak 15-20 let.
J86a13n 54K19o63v43á12ř
Ten dojezd je počítán podle nějakých teoretických laboratorních podmínek podobně jako spotřeba? Nebo je to reálné číslo? Za jakých podmínek platí? Vezměme si nejvybavenější auto. Když pojedu 130 po dálnici, budu mít puštěnou klimatizaci, odvětrávání sedadel a bude hrát hudba, tak to bude reálně kolik? Kdo si chce tipnout?
J79a15n 26V12á45c67l79a62v29í77k
Vždy je to nějaké laboratorní číslo podle konkrétní metodiky - reálné hodnoty se liší podle řidiče.
Nicméně najdete dojezd podle NEDC, WLTP i EPA.
O83d75s38t30r19a63n52ě73n14ý 94U24ž52i43v11a74t79e58l
J49o68s53e27f 13Š97o92l54t34e17s
Je to podle velikosti baterie. Můj malobaterkáč s dojezdem kolem 160 km v létě má 18 kWh baterii, nabíjení spotřebuje asi 21 kWh, takže berme dojezd 120 km a 21 kWh. To máte na 100 km asi 18 kWh, cena v NT u mě dělá asi 2,5 koruny za kWh, takže 45 Kč na 100 km? Tak to asi vychází přibližně. Na rychlonabíječce se platí zpravidla paušál, takže to záleží na počtu nabíjení. Může to být od téměř nuly po 40 Kč za kWh. Doba nabíjení lineární není. Na 80 % dobíjím v létě 20 minut, na 100 % dobíjím ještě dalších 40 minut.
O93d68s48t29r69a71n52ě18n57ý 23U14ž76i48v11a44t58e47l
V87í36t 71O24ž37a64n18a
Postavili proti své káře větší a těžší Teslu (nejdříve X 75D a pak X 100D) a po rozjezdu na 60(?)mil/hod šli na brzdy, proto Tesla přejela o ty 3 kroky dále.
Celé to video je natočeno tak šikovně, aby nebylo vidět o kolik je iPace menší a naopak, aby se zdál ten rozdíl v délce dráhy mnohem větší než ve skutečnosti byl.
O92d75s59t79r76a45n75ě84n56ý 58U14ž65i75v53a80t89e92l
V26l66a53d71i30m51í82r 54K59r14á28l
Musk si baterky kupuje od Japonců a i krapet přepálil objednávku a má jich plnej sklad. V tom jeho gigafaku jenom kompletuje články a ani to mu moc nejde
P62a91v66e14l 40K87u75t95i92l
Super článek! Elektrický jaguar porazí nejslabší a výrazně těžší SUV od tesly ve zrychlení o 0,4 sec. Slušelo by se dodat:
Tesla Model X P100D (hmotnost 2,7t) 0-100 za 3,1 sec.
Tesla Model S P100D (hmotnost 2,4t) 0-100 za 2,7 sec.
Samozřejmě ale každé elektrické auto na evropských silnicích se počítá!
P37e79t76r 38M91a90r52e39č92e71k
SUV proti SUV .. nebo ne? "Tesla prohrála .. fňuk fňuk .. "
Z43d54e80n31ě20k 97M63o68r72á33v76e35k
Tak to porovnání je směšné. Postaví proti autu s výkonem 294 kW Teslu s výkonem 245 kW, navíc slabší baterie dodává nižší maximální výkon. To se pak můžou chlubit, že ji porazili. Jako by se Bolt chlubil, že porazil vozíčkáře. Proč si na porovnání nevzali P90D, který má 315 kW?
P27e41t56r 32B64á91č10a
Ono uprimne, kdo porazi ten teslacke kram me absolutne nezajima.
Stejne jako nejaky nahaneni elektrickych hracek.
Z88d25e79n38ě98k 52M60o87r70á72v80e69k
Já fakt nevím, ale tipnu si - 80% maximálního dojezdu?
N15a75t29á13l71i26a 12S62y45r80ů69č36k60o39v66á
Tak hlavne spravne nasadit chassis na zbytek auta...
J82a64k69u84b 66S73e18k48e87r43a
Mě na těch elektrobilech fascinuje, jak se chlubí tím zrychlením. Zrychlení je fajn, ale u hodnot, které se přibližují motorkám je to lichá výhoda. Kdo potřebuje jezdit tak, aby lidi v autě 5x za cestu poblili?
U auta, potřebuju primárně udržovat nějakou uzitecnou pozadovanou rychlost, primárně na dálnici, 130 a více. A to je právě u těch tabletu na kolečkách největší slabina, a lepší to nebude protože odpor vzduchu...
Z34d33e73n39ě69k 83M50o93r45á94v59e68k
Samozřejmě nemusíte sprintovat s každých semaforů, ale když přijde na předjíždění na okresce, tak přesně tento parametr začne být zajímavý.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!