Diskuze
Lekce elektromobility pro začátečníky: sprint ze semaforu a pak nohu z plynu
Děkujeme za pochopení.
P23e31t25r 43M53i54c58h72a47l
Přes dva měsíce starý článek znovu na titulce? Co to je? Nějaká kampaň?
J84i22n47d22ř71i51c10h 32Š54k89o63p75e16k
jo, je to super auto, když dokáže předjet cca 40 let starý automobil
V75í45t 69K50o65u13b55a
1) každý motor má někde výfuk.
2) jaké procento pražanů má možnost si přez noc dát auto někde do zásuvky?
3) spotřeba přepočtená na CO2 stopu je u elektromobilů výrazně vyšší než u spalovacíc motorů.
3) celková cena na kilometr za dobu života elektopohybovadla je taková, že kdybych ji nabídl zákazníkovi, tak se mi vysměje a moji službu koupí někde jinde
V19á62c91l33a60v 18M45e33d21e34k
V Praze je sice dost nabíjecích stanic - ale problém je, že nepoužívají jednotný systém plateb. Pokud chcete nabíjet na stanici ČEZ, potřebujete smlouvu s ČEZem a jejich čip. Dobíjecích stanic ČEZu je v Praze výrazně míně, ale zase se nacházejí i na dalších místech v republice.
Výrazně více je nabíjecích stanic PRE - ale pokud na nich chcete nabíjet, potřebujete opět smlouvu s PRE a jejich kartu. Ale nevýhodou je, že nemají stanice mimo Prahu.
Pokud jezdíte převážně po Praze, ale občas plánujete vyjet mimo Prahu, mimo dojezd elektromobilu, musíte mít smlouvu s nejméně dvěma společnostmi, což už se prodraží, protože kromě odebraných kWh jim platíte i nějaký paušál.
M20i84k16u26l56á53š 28L35é35v37y
Jak to vidím tak:
1) Ty elektro-auta jsou vhodné pouze pro ty co mají vlastní barák s garáží kde si mohou ty elektro-zázraky nabít, navíc dojezd nic-moc
2) Pokud nebudou problémy s exhalacemi kvůli dopravě řešeny komplexně, je to k ničemu (pouze politikaření EU). Mám na mysli kamionovou i lodní dopravu, ba co víc i leteckou. Protože kamiony, a lodě vyprodukují dalakeko víc skleníkových plynů než osobní auta splňující EU5 a výš. Stačí se podívat na ucpané dálnice: na těch je víc kamionů než osobních aut. A takový kamion ničí silnice i 100x víc než osobní auta a produkuje mnohonásobné emise než osobní autíčka.
Ale já vidím to spíš v tom, že Evropská "elita" (tedy "šmejdi") si umanula zlikvidovat evropskou ekonomiku i populaci - viz také sebevražední migrační politiku odpovídající zločinným Kalergiho plánům
J54i83ř20í 46S46c25h48w97a83c13h
kamion má spotřebu asi tak 1-2 litry na tunu převezené hmotnosti na 100 km. To u osobního auta je spotřeba tedy i emise CO2 asi tak 5x vyšší....
P91e68t91r 70Z31a30s24k60o63č16i75l
O 100 tisíc víc už je jetá Tesla S85 s 2.34x větším EPA dojezdem.
J77o69s88e29f 90Š51o25l40t74e71s
Ovšem jetá hodně.
M80i85k24u91l95á35š 36L31é28v26y
Byl bych ještě zvědav jak je to s dojezdem v zimě, kdy se musí i topit aby jeden numrzl v elektro-autě.
Pro mně každopádně má daleko větší užitkovou hodnotu auto se spalovacím motorem, které natankuji za 2 minuty a stačí mi tankovat jednou za 7 dní. Elektro-auto bych musel dobíjet každý druhý den (v létě!) a v zimě bych v něm asi umrznul abych najezdil těch 100 km do práce a z ní. To bych aní zadarmo nechtěl takové auto! A to jsou ty ceny ke všemu hodně přemrštěné.
V23í54t 34O32ž13a74n71a
Ráno vstanu, přijdu k autu a mám natankováno. S větší baterkou (60kWh) určitě neumrznete. A cenu se budou snižovat, každá novinka je drahá (viz kdysi mobily a ploché televize).
P31a17v42e63l 40K67u76t35i28l
Mimochdem, kia jiz ukoncila vyrobu fosilni verze modelu soul pro evropu. Pouze doproda zasoby. U modelu soul predstavoval prodej elektricke verze 45%
L16u42k87á61š 92D29o16č52e48k37a46l
Proč myjete auto ve Vltavě?
To je podobná kravina, jako malovat v Šiklandu na poníky. Tam to ale na rozdíl od dospělých dělaly děti.
Bych z Vás někdy b!i!.
M71i19k49u83l97á60š 61K55a44l94i67n47a
A elektriku vyrobíme v uhelné elektrárně
P49a67v53e64l 31K24u49t28i46l
V te same uhelne elektrarne s kombinovanou ucinnosti 80% v jake se vyrabi elektrina pro ropovody, rafinerie a benzinky.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej, byt 2+1+pracovna, Beroun - Hlinky, ul. Drašarova
Drašarova, Beroun - Beroun-Město
3 950 000 Kč