Diskuze
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut
Děkujeme za pochopení.
P60a83v32e59l 37S31o48u60r30a18l
Osobně si myslím, že Elektromotor jako pohon, do budoucna ano, ale baterie-akumulátor, jako zdroj energie, je slepou uličkou a automobilky se účastní vývoje elektromobilů aby něco nezaspaly a nebyly mimo.
Zřejmě by se musely natáhnou úplně nové přívody elektřiny na sídliště, což také nebude úplně jednoduché.Stát by si určitě také nenechal unikat v dnešní době jistý zdroj ze zdanění paliv a tím by se náklady na provoz postupně srovnávaly.
Myslím že budoucnost ve zdroji energie pro automobily (elektomobily) bude v palivových článcích nebo nějaké rychlé alternativě doplnění energie např. přečerpávání elektrolytu atd.
J42i69ř96í 38S56c69h95w59a24c70h
ceny baterií potažmo aut budou postupně klesat, cena energii postupně stoupat. Konečný stav? Asi stejný jako dnes. Jen toho smradu na ulicích bude mnohem méně.
M76a69r97t24i41n 69B39a31r43t10e62k
Palivové články se mimo Asii prakticky neprosadily. Neexistuje infrastruktura. Kdysi v době kdy benzín byl drahý a baterie nedostupné měly vodíkové články smysl. Dnes už tomu tak není. Cena benzínu klesla a především cena baterií klesla 10x za posledních 10 let a tento trend bude pokračovat. Za dalších 10 let budou mít dojezd 500km běžné vozy střední třídy a zde potřeba vodíkových článků úplně pomine. Dnes už i asijské automobilky ukončují vývoj nových vodíkových automobilů a přechází na baterie.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...