Diskuze
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut
Děkujeme za pochopení.
P60a83v32e59l 37S31o48u60r30a18l
Osobně si myslím, že Elektromotor jako pohon, do budoucna ano, ale baterie-akumulátor, jako zdroj energie, je slepou uličkou a automobilky se účastní vývoje elektromobilů aby něco nezaspaly a nebyly mimo.
Zřejmě by se musely natáhnou úplně nové přívody elektřiny na sídliště, což také nebude úplně jednoduché.Stát by si určitě také nenechal unikat v dnešní době jistý zdroj ze zdanění paliv a tím by se náklady na provoz postupně srovnávaly.
Myslím že budoucnost ve zdroji energie pro automobily (elektomobily) bude v palivových článcích nebo nějaké rychlé alternativě doplnění energie např. přečerpávání elektrolytu atd.
J42i69ř96í 38S56c69h95w59a24c70h
ceny baterií potažmo aut budou postupně klesat, cena energii postupně stoupat. Konečný stav? Asi stejný jako dnes. Jen toho smradu na ulicích bude mnohem méně.
M76a69r97t24i41n 69B39a31r43t10e62k
Palivové články se mimo Asii prakticky neprosadily. Neexistuje infrastruktura. Kdysi v době kdy benzín byl drahý a baterie nedostupné měly vodíkové články smysl. Dnes už tomu tak není. Cena benzínu klesla a především cena baterií klesla 10x za posledních 10 let a tento trend bude pokračovat. Za dalších 10 let budou mít dojezd 500km běžné vozy střední třídy a zde potřeba vodíkových článků úplně pomine. Dnes už i asijské automobilky ukončují vývoj nových vodíkových automobilů a přechází na baterie.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...