Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VW chce ovládnout trh s elektromobily. Techniku nabízí i konkurenci

Koncern Volkswagen staví svůj úspěch už po dekády na sílení komponent a unifikaci techniky. Sází na systém jednotných platforem sdílených napříč značkami. Jejich vývoj je nákladný, zlevní to ovšem nakonec další konstrukční práce i výrobu. Z nové platformy pro elektrovozy chce VW navíc udělat standard, na kterém bude stavět i konkurence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem zrovna na Stubai s Teslou X a viděl jsem tu několik dalších vč modelu S, který přijel z Holandska. Přestaňte už lidem lhát, že to na hory nedojede. Ano, musel jsem na 6.5 hod jízdě 40 minut dobíjet.

0 0
možnosti

V předevčerejší příloze MF Dnes - Auto Dnes jsem se dočetl, že Muskova lidovka Tesla model 3 evropské specifikace má stát 1,5 mega. Závěr článku - předražené nic moc.

0 1
možnosti

Srovnatelná s podobnými auty v podobné výbavě. Audi A4, BMW 3, Mercedes C, Jaguar XE

0 0
možnosti

P38e32t93r 32B79l64á43h75a

14. 2. 2019 14:23

Irsko prodej EV leden 2019: 1.111 ks (leden 2018 = 380 ks) + 292%, nejprodávanější auto Kona - 311 ks

0 0
možnosti

P49e15t88r 73U28r56b36a49n

14. 2. 2019 1:19

Pisete: "...v roce 2025 plánuje [VW] toto číslo zvýšit na 3 miliony"

A o kousek dal "V roce 2025 chce koncern prodávat minimálně milion elektromobilů ročně..."

Tak ja teda nevim =D

0 0
možnosti

Novináři v tom mají celkem zmatek, většinou je to způsobeno tím, že často pod pojem "elektromobll" počítají i hybridy, ale někdy taky ne.;-)

0 0
možnosti

misto strechy fotovoltaicky panel a nebude treba tolik nabijecek

0 3
možnosti

Ten by mohl tak leda živit klimatizaci v největších vedrech. A mohl by větrat auto stojící na slunci.

2 0
možnosti

J97a31n 50K84o44m59r35s32k71a

13. 2. 2019 21:08

Věřím Volkswagenu víc než Tesle.

Takže asi se jim to podaří.

Nicméně doufám, že se technologicky ujme jako palivo vodík.

4 2
možnosti

Tesla má mnohem více zkušeností s elektromobily a vlastní baterie. VW má zase mnohem více peněz a výrobní kapacity.

Vodík už je ze hry.

5 0
možnosti

Fligna na politiky a tupe masy. Automobilky nemuzou prejit na elektro, protoze tim eliminuji vetsinu pohyblivych dilu, ktere je dnes defacto zivi. Jen se zase oprasily stare oblbovacky z dob olejovych krizi, kdy se ekologicky harasilo podobne jako ted. Hodili to jen do pekneho havu, jakozto posledni vykrik techniky. No a jak tu vetsina pise, do peti let bude po elektromobilnim boomu, jako po zabe. Automobilky se vrati ke stare praxi vochcavani nerealistickych emisnich limitu a rejzovani za pomoci nahradnich dilu pochybne kvality. Prece nikdo nebude menit zavedeny system peneznich toku. Automobilky jsou ty uplne posledni koho elektro zajima, politika je jako vzdy-mimo misu. Par lidi se na ty predrazene krapy nachyta, ale ve finale to bude velky flop.

0 4
možnosti

Kde se to bude nabíjet? Tady čtu.... Vývoj bude úplně stejný, jako když se benzin prodával v lékárnách. Taky jich nebylo moc, jak aut, tak lékáren. V tomto případě však s růstem poroste i nabídka technologií:-) (pokud se tato chytne).

Historie je velmi poučnáR^R^R^

0 4
možnosti

Když to nabiju do 15 minut ujede to alespoň garantovaných 600 km za všech podminek a bude to stát stejně jak spalovaky proč ne. Do té doby... Meh

3 2
možnosti

Spalovák vám ujede 600km za všech podmínek?

2 3
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!