Diskuze
Praha si udělá koncepci rozmístění dobíječek pro elektromobily
Děkujeme za pochopení.
P95e51t75r 32H60a17r56i86p70r15a42s36a37d 76H40a59j18i57č
Blik cvak příjem... Že to ale trvalo.
D24a40n33i58e26l 66N33o18s31k41a
Z lamp veřejného osvětlení.... A přívodní kabely budou sloužit pro vyhřívání chodníků?
P34e89t78r 36Č79e53r31m66á57k
Myšlenka správným směrem, provedení poněkud mylné. Potřeba nabíječek bude s rostoucím počtem eaut pochopitelně výrazně stoupat neb by jinak neměli lidé kde dobíjet (domácí dobíjení nebude pro většinu možné). Ale pomalé nabíječky z lamp nejsou cestou, to je naopak řešení které se ve světě neosvědčilo, viz. Norsko atd. Místo x tisíc zbytečných míst by bylo účelnější udělat v tom samém finančním rozsahu několik desítek rychlonabíječek kde by se auto dobíjelo 20min a obsloužilo tak ve finále rychleji větší množství uživatelů.
M90i15c32h53a77l 74Š26t91r24u94n83c
Naivne jsem si myslel ze po Krnacovy a Dolinkovi uz nic horsiho nemuze prijit. A vida jak jsem se mylil. Prisel Hrib a spol...
J91i63ř42í 26L90o47n34g19a98u52e84r
To bude chtít nechat udělat pořádnou studii tak za třicet milionů, pak studii studie za dvacet a ještě studii studie studie nejmíň za deset.
B25o84h23u79m51i56r 10E96l85i37a51š
Bude třeba vytvořit 5 tisíc vyhrazených parkovacích míst rozvody elektřiny její jištění a momentální maximální příkon by urychleně dostavěli temelin
P98e32t34r 10H15a48r91i16p25r16a45s27a64d 69H57a61j44i42č
Plánují 100000 aut v Praze. To je nic. Auto má průměrný roční nájezd asi 15000Km. Tj. asi 2,25MWh při 15kWh/100km. Tj. asi 225 GWh za rok. To utáhne v létě pár fotovoltaik na střechách a zimě vypomůže paroplynová elektrárna. Doufám, že to bude ale mnohem víc. Za stejnou dobu, stejné množství spalováků projede ale asi 3x víc energie. Spalováky v Praze, při stejném nájezdu a množství koliem 1M prožerou ročně v přepočtu asi 6TWh. Jsou zoufale neúsporné.
Je také ale pravdou, že metro má roční spotřebu taky asi 225GWh. Tolik k energetické úspornosti automobilové dopravy.
M22a67r15e15k 89A46b39s96i33k
Mě se líbí, jak tady každý operuje sídlištěm. Copak si myslíte, že každý, kdo zaparkuje bude nabíjet? A nebo, že bude potřebovat supernabíječku? Ne, prostě i Tesla se nabije na 100 km za 7 hodin z 230 V 3 kW (rychlovarná konvice), 380 V za 8,5 h na plný výkon Tesly. A to je Tesla vyšší třída než Citygo-e.
Takže pro "tipuji 80 procent obyvatel" žijících na sídlišti stačí přes noc nabíjet na chodníku a kupodivu síť to vydrží. Samozřejmě nepředpokládám, že všechna auta se v jeden okamžik nabijí a opustí sídlištní parkoviště. Stejně tam polovina aut stojí více jak týden na jednom místě a nehne se :-)
J27i18ř55í 50L64o19n90g90a41u85e26r
A jak budu na tom chodníku nabíjet??
K91a36r78e78l 67K58o20v93a93n65d64a
Podle Hřiba je možné, že bude pro řidiče výhodnější odebírat ji z infrastruktury vytvořené městem než ze své přípojky.
Myslím, že na sídlištích to asi moc ze "své přípojky" nepůjde. Nevím, jak by to vypadalo, kdyby každý táhnul prodlužku z bytu na parkoviště...
Otázka je, jak je rozvod VO stavěný na násobně větší odběr pro nabíjení elektromobilu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!