Diskuze

Kritik elektromobilů v ráži: A komu chcete ty elektromobily prodat?

Proč kupovat výrazně dražší auto, jež navíc nedosahuje kvalit toho, které už máte? Profesor Fritz Indra se v rozhovoru pro německý magazín Focus pustil do ostré kritiky aut na baterky. Ve svých soudech na adresu elektromobility si nebral servítky. Indra je velký odborník na spalovací motory a dnes komentuje problematiku automobilového průmyslu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já ho celkem chápu, kdyby dělal celý život do elektromotorů, tak teď v důchodu nadává na spalováky a vymýšlí, jak to vytváří závislost na Rusku a na Arabech.

2 0
možnosti

Jako největší problém vidím ten kobalt. Koupit si el. auto s vědomím, že kvůli baterii v Kongu otročí malé děti. To je hodně přes čáru. Otázka pak je na jaké množství kobaltu připadá jedno mrtvé dítě. Z toho pohledu je pro mne elektromobilita naprosto nepřijatelná a přijde mi zrůdné ji ještě dotovat.

1 2
možnosti

Myslím, že toto většina lidí vůbec neřeší a řešit nebude...pro většinu lidí jsou největšími problémy elektromobility pořizovací cena, dojezd a doba dobíjení.

3 0
možnosti

K26a13r44e20l 25M30a70z32a31č

16. 1. 2018 16:28

Ano, to je realistický pohled na věc. Za současného technologického a infrastrukturálního stavu je to nesmysl! Přechod na nové technologie musí pozvolný a hlavně nám musí něco přinášet. Ochrana ŽP v případě EV aut je v současné době velmi sporná.

3 1
možnosti

Realistický = odpovídá mému názoru.

1 0
možnosti

Stačí použít matematiku základní školy a zjistíte, že tzv. expert pan Indra lže jako když tiskne:

http://www.hybrid.cz/proc-nebude-potreba-20-novych-temelinu

Takhle lze nabíjet velmi levne, tohle zařízení z Ostravy: https://www.vsb.cz/info/?&reportId=31180&lang=en&block=simple

Nebo jinde ve světe se to dělá takto: http://e360.yale.edu/assets/site/_1500x1500_fit_center-center_80/EVsOslo_CarlosBryantFlickr2500.jpg

Lež o dráhých bateriích, co přiznal sám šéf AUDI:

https://insideevs.com/audis-ev-batteries-cost-e100kwh/

Podrobnější propočet kolik potřebují eauta temelínů: https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potrebuji-temelinu/4808

Nepřímá podpora spalovacích motorů (Fossil fuels subsidised by $10m a minute, says IMF): https://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/fossil-fuel-companies-getting-10m-a-minute-in-subsidies-says-imf

Eauta by byla "ekologičtější" i kdyby jezdila na elektřinu jen z uhlí:

http://eautoportal.sk/elektromobily-ekologia-prevadzky-porovnanie/

2 2
možnosti

V87í28t 79O94ž56a46n87a

20. 1. 2018 21:27

Téměř 80letý odborník by se už k ničemu vyjadřovat neměl. Jeho myšlení už není schopno pochopit změnu v systému čehokoli.

0 1
možnosti

H25o90n39z21a 25T83a28r

14. 1. 2018 13:46

Když budeme do nekonečna tvrdit, že to nejde Ono to nikdy nepůjde a nikam se to neposune

Je těžko očekávat, že v zemi kde jsou její občané rádi, že se mnohdy zmůžou na ojeté auto s druhé ruky, že Budou s nadšením očekávat osobní vozidla s cenou pohybující se kolem 1Milionu kč. [>-] Které jsou mimo jejich finanční horizont.

Henry ford

“Kdybych se zeptal lidí, co chtějí, řekli by mi rychlejšího koně’”

“Většina lidí spotřebuje více energie na mluvení o problémech než na jejich řešení.’”

“Není hanbou čestný neúspěch, ale strach z neúspěchu. ”

3 1
možnosti

P42e57t59r 21K39u35č20e77r84a

15. 1. 2018 15:07

A taky Henri Ford byl příčinou spotřebitelských úvěrů, které dávají lidem spotřební věc, která ztrácí hodnotu na půjčku a vytváří spirálu dlužníků.;-D

0 0
možnosti

J59i78ř53í 23D56e33š48t

12. 1. 2018 14:52

Prodej el.aut , to je asi jako by jste chtěli naučit vegetariána jíst maso.

0 0
možnosti

Pan Indra má pravdu...to je vtip ?

Již jistý pan HITLER přišel na to, že vbíhá-li z jedné strany kyslík, tak ze druhé lezou (s prominutím sračky) tedy jedy, které život zabíjí. Možná že to nevíte, ale úspěšně to realizoval. Nechápete ?

A ekonomicky to není žádný blábol...pan Indra zastává názor obrovských korporací těžících ropu a chemického průmyslu...přemýšlejte někdy..nepotřebujete olej,filtry, chladící kapalinu a tedy jedovaté nemrznoucí přísady ...a jejich likvidace ??? a téměř žádný servis, žádné pravidelné prohlídky atd, atd.

A že jste na dojezdu se spalovacím motorem bez omezení. Musíte přeci dotankovat u Shellu (mimochodem viděli jste za jakých podmínek se těží ropa ze dna moře a kde všude a jaké má následky, když unikne do moře?) stejně jako dobít baterii a tu klidně vyměnit kdekoli. A že je nutné na baterie kovy. Ježíši kriste a na spalovací motory a katalyzátory a a výfuky a a a a.. ne ?

JE MĚ VÁS LÍTO, ŽE SE NÁZORY RÁDOBY OBROVSKY ZKUŠENÝCH A INTELIGENTNÍCH LIDÍ NECHÁTE OVLIVNIT NESPRÁVNÝM SMĚREM.

3 0
možnosti

Jj, chce to vic Cenobilu, Fokusim, zaplacat pole solarnima panelama a vetrakama, postavit novy uhelky aby meli uhlobaroni odbyt, etc.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...