Diskuze
Opel Ampera-e ujede na baterie 380 kilometrů, ale připravte si milion
Děkujeme za pochopení.
V70l42a76s77t13i88m31i69l 75T76e11n49c90e90r
Ještě napište, kolik ten E-zázrak ujede v zimě, když je venku -10 st C.
V31á81c91l60a59v 24H61r97b32e95k
Bohužel v elektroautech neni budoucnost, je to slepa kolej.
J73a19n 32D46l53o23u17h72ý
slepa kolej jsou hlavne baterie v aute. Elektromotor pro pohyb auta je naopak to nejucinnejsi, co lze pouzit
V18á22c87l55a83v 58H50r33b79e74k
Po osmy letech , nebo ujeti tech 160 tis. Km kdy normalni clovek asi bude uvazovat o novem voze , jsou ty krabice neprodejny. Nebo nevim o blaznovi co si koupi ojetinu s bude investovat do nových clanku.
J92i63ř83í 17S57c71h68w24a16c10h
1. pokud se výrobce uvolí dávat záruku 8 let nebo 160 tisíc km, tak je celkem dobrý předpoklad, že ty baterie vydrží dalších 50% navíc.
2. při současném trendu poklesu cen za 12 let ty baterie mohou stát polovinu, nebo za stejnou cenu budou mít dvakrát větší kapacitu.
3. během těch 12 let se rozjede odvětví renovací a repasovaná baterie bude stát třeba pětinu dnešní ceny.
M53a34r24c82e57l 76P97a10v60l55í77k
zbytočný článok (ani som ho nečítal), pretože tento automobil v strednej európe nedostanete. pár ich dodali do nórska, kde mali desiatky (možná stovky) predplatiteľov ...
J45i47ř70í 51S27c87h91w26a62c94h
takže "nečítať zbytočné články" o Andách, Himaláji, Kavkaze protože to nejsou Tatry. "Nečítat zbytečnosti" o Amazonce, Mississippi, Jeniseji protože to není Váh.....
P25a79v54e37l 80K97u22t88i36l
Autor článku má v tom nabíjení malinko hokej.
Běžná domácí zásuvka umožnuje odběr 16A * 230V = 3680W=3,68kW.
Pokud mám baterii 66kWh / 3,68 nabiju ji za 17,93 hodiny. (zanedbal jsem ztráty při konverzi). Takže žádné dva dny.
Pokud budu mít palubní nabíječku 32A tak je to za poloviční dobu.
Co se týče rychlonabíjení (zde se nevyužívá palubní nabíječ, ale nabíjí se DC proudem ze stanice) tak teoreticky by bylo výkonem 50kW (cca 120A při 400V) nabito za hodinu a něco. V praxi však baterii nelze do plna nabíjet takovýmto výkonem a ten s přibývajícím nabitím klesá. Rozhodně by se ale auto nenabíjelo tři hodiny.
A co se týče baterie u tesly, pro upřesnění tam se dělaly nebo dělají kapacity od 60 - 100kWh Zmíněná 85kWh se již neprodává. Ta největší má pak NEDC 632km
L78u30k47á33š 62K82m78e32n40t
Tak až to bude mít reálný dojezd 700km (ne papírový) jako dnešní běžné auto, bude to stát 500 tisíc bez dotací a půjde to dobít do 10 minut aspoň na 80% v každém městě bez čekání ve frontě stejně běžně, jako si kdykoli a kdekoli natankuju auto, tak s tím nebudu mít problém. I když jeden asi ano. Když vám v dnešním autě dojde benzín, dojdete na benzínku, koupíte kanystr, dojdete zpátky a jedete. Co ale nastane, pokud vám dojde šťáva tady? Půjdete hledat elektrocentrálu a někoho, kdo vám ji doveze k autu? :)
Otázka navíc je, co udělá stát ve chvíli, kdy by se to stala masová záležitost. Opravdu věříte, že si nechá ty miliardy, které inkasuje ze spotřební daně na benzín a naftu jen tak ujít?
P82a76v96e52l 14K38u54t68i54l
Já vám to prozradím. Když v elektromobilu dojde šťáva, tak vás někdo dva kiláčky popotáhne na laně a při tom si svoji baterku nabijete na dalších 20km. To se ale u auta ve kterém každé ráno vyjíždíte s plnou stává jen výjimečně. Asi tak jako skoro každému někdy došel benzín i když má dojezd těch 800km a benzínky jsou u nás od sebe do 50km.
Co udělá stát teď nikdo neví a je zbytečné nad tím spekulovat Je třeba možné že kWh elektřiny bude za 10 let bude stát 10kč, ale dost možná tou dobou bude stát benzín 100. Elektřinu by musel zdanit kompletně, protože to auto můžete strčit v garáži do stejné zásuvky jako máte mrazák. Ale na druhou stranu elektřinu si doma může vyrobit každý a nemusí ji od nikoho kupovat.
B77o85r20e34k 38T97o88m96i24s
A aký je dojazd keď uje -5°C a musíte svietiť a kúriť ? A ako poriešite to, že ostanete stáť tri hodiny v zápche na dialnici v zime a vybijete batériu ? Alebo keď vás niekde zafúka ? v Nórsku je to tzv. druhé auto v rodine, alebo firemné auto, ktoré jazdí po meste či na krátke trate a ak je poriadna zima, tak zostáva v garáži.
P68a38v22e38l 73K73u90t92i63l
A vy jste v tom Norsku byl, nebo jste si to teď vymyslel?
Elektromobil je vždy první auto v rodině, to potvrdí každý kdo ho má. Spalovací vůz je jen záloha na dělší cesty a dovolenou na druhý konec evropy. Keď je poriadna zima v Norsku, tak spalovák dost často ani nenastartuje. Majitel EV si rano zapne mobilem topeni kdyz je jeste pripojeny v zasuvce a seda do tepleho auta.
B39o40h60u19s56l97a94v 63B34i97n13k59a
Je velká škoda, že v Čechách není víc vizionářů a tahounů, co vycítí trend a jdou s za ním. Nějak nás furt trochu brzdí ta hospodská kultura frflalů, co neustále hledají důvody, proč něco nejde, místo, aby si šli za svým vlastním snem. Elektromobilita přijde, bude to veliká změna a půjde si na ní uskutečnit spoustu snů, jen jim bude hodně málo uskutečněných v Čechách ... a to je škoda. Víc vizionářů, méně brblalů.
M29i77l21a95n 87N49ě25m94e70c
V tomto případě je potřeba hlavně víc prachů. Klidně si takové vizionářské auto za ten milión pořídím, když budu mít dost peněz, abych si k němu mohl koupit ještě nějaké opravdové :)
M57a50r16t43i51n 95J83a37n20d54a
milion mám připravený, ale na jiného krasavce, tuhle navoněnou bídu si mohou strčit za klobouk
B54o60h12u31s41l40a44v 12B17i24n19k12a
Mohl jste napsat: Nemám rád elektromobily, jsem bohatý a rád to dám najevo. Diskusi by to neobohatilo stejně, jako jí neobohatí ta Vaše verze, ale aspoň by to bylo kratší.
O19d31s54t23r59a53n29ě41n36ý 17U90ž25i24v84a36t94e64l
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč