- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna deneska jsem viděl, jak se jedna Tesla (asi model S) tlačila na přechodu pro chodce. Holka sice přešla, ale za hýžděmi se jí udělalo malé tornádo. Vždycky záleží na tom, kdo v tom sedí.
Ano, z nuly se roste vždy celkem snadno. Příští rok nakoupí elektrická Citiga rozvážkové služby, Pizzerie, kebabárny, atp. A další rok už bude zase mrtvo. Mrtvo bude do té doby, dokud nedostane EV uživatelský a především ekonomický smysl. Tj. cena EV vyšší max. o 100 tis. Kč oproti srovnatelnému benzínu.
nebude další rok mrtvo, zase to poroste, ty prodeje
Pro mě je zajimavé sledovat Jak na TV Prima v pořadu Autosalon najednou i ti "Motorističtí experti " kteři zatvrzele tvrdili, že elektromobil NE najednou Otočili
Tak samozrejme je to vydieranie od automobiliek. ''Nebudete chváliť, naše akuautá? Nedostanete na testovanie ani kolobežku. Nebudete mať čo referovať a skončíte na dlažbe.!'' Skončí to ako u i-Pace. Podľa novinárov najlepšie akuauto galaxie, ale Jaguár ťahá do [cenzúra].
Statistiky jsou hrozná věc. Místo 5 kusů ročně jich prodali 10.Ale statisticky je to raketový vzrůst prodejů.
článek jsem četl, slovo raketový jsem v něm nenašel, je tam, že se příští rok možná prodej elektrických aut zdvojnásobí na 3500 kusů, jediné co je z příspěvku vašeho jasné, že vaše nenávist k elektromobilitě pramení z pocitu vašeho ohrožení z něčeho nového, co neznáte a vytváříte si ze strachu i lži
Mohl by autor článku prozradit, kde přišel na to, že prodej elektroaut v příštím roce výrazně urychlí příchod modelu CitiGo v elektroverzi??
Jinak ono se dá předpokládat, že prodeje elektroaut půjdou nahoru, když jsou (nejen) legislativně protlačovány jako vzor pseudoekologie
přišel na to tak, že se to začne příští rok prodávat, tak to logicky urychlí prodej oproti období kdy se neprodávalo, to citigo elektrický, mně to přéjde logický, že to urychlí a čas ukáže, že jsme měli pravdu
Jakmile někdo nabídne elektro auto velikosti fabie/pola s dojezdem 400 km WLTP a cenou 500 000,- Kč všechny ty vtípky v diskuzích na elektromobily apod. najednou skončí. Dnes máme na trhu elektromobily 2 generace. Pomalu nastupuje ta třetí.
Věřím, že ta doba je za rohem a automobilky to tuší. ( ty technologie už mohou být někde v laboratořích funkční, jen se bude čekat na vývoj a sériovou výrobu ) Proto do toho všichni tak masivně investují ... vědí, že je to za rohem. Jenom teda češi v diskuzích vědí, že to je jinak.
Ti Češi v diskuzích jsou zákazníci, kteří rozhodnou o tom zda li trh výrobek přijme či ne. Jsou to oni kdo rozhoduje,nikdo jiný. Máme tržní hospodářství a trh rozhoduje. Plánované hospodářství jsme opustili pro nefunkčnost v roce 1989. To, že Státní plánovací komise rozhodla co je dobré a co špatné pro zákazníky se moc neosvědčilo. A ten elektromobil je podobný výrobek, trh to nechce a nepotřebuje,ale novodobá bruselská plánovací komise se rozhodla, že to je pro zákazníky dobré a basta,tak jak to bylo dříve.
Takže ne že by se místo 0,5% prodalo 1,5%, ale škodovka po novém roce zaregistruje citiga na dealery aby jí v daném roce padl flotilový průměr Pragmatické, jen ten titulek by to chtělo poněkud méně eufemistický.
Prodej elektroaut v Česku roste... a pak půjdou do šrotu... jako Tatra 500 HB.
(článek "Unikátní bus Tatra vznikl natruc. Objel Evropu, viděl Moskvu, teď zas ožil").
"Karel Havlíček (za ANO) na začátku října hovořil o tom, že v roce 2030 bude jezdit v Česku 250 tisíc elektromobilů."
Šíření poplašné zprávy už není trestným činem?
Dá se předpokládat, že elektromobily v jednu chvíli zažijí raketový nástup. Je to jako s každou technologií (PC, mobily), rozjíždí se pomalu, ale pak najednou ji během pár let mají všichni.