Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Prodej elektroaut v Česku je 0,19 %, nejdůležitější jsou Čína a Norsko

Čína a Norsko zůstaly v prvním pololetí nejdůležitějšími trhy pro elektrické automobily. V Číně zůstala tato auta jedničkou v prodeji, prodalo se jich tam 412 000, což je o 111 procent více než loni. Na celkovém prodeji aut se elektrické vozy podílely dvěma procenty, loni to bylo 0,8 procenta. Vyplývá to ze studie nezávislého německého institutu pro automobily a mobilitu CAM.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem za to jako majitel elektromobilu rád, že to tady nikdo nechce. Aspoň mi hned tak nikdo nesebere ty výhody. Parkování v Praze kdekoliv zdarma je fajn, ježdění za hubičku taky, neplacení silniční daně jakbysmet (a ještě si k tomu zaúčtujete do firmy měsíční paušál za užívání vozidla (5 nebo 4 tisíce měsíčně, podle užívání)). Já jsem celkem spokojen.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Ale viděl. Jenom jste si toho zřejmě nevšiml. eGolfy se skoro ničím neliší, ioniq lze snadno zaměnit za jiný Hyundai, Soul vypadá jako jiné Souly... Leaf si taky lze snadno splést a jediné, co si nespletete je BMW i3.

0 0
možnosti

Proc bych mel v Cr kupovat elektriku? Az mi date takove dotace, ze to bude levnejsi jez benzinove auto podobnych parametru, az mi zaridite dobijeci stanici u baraku na sidlisti, az mi date lepsi cenu na elektrinu pak mozna. Jinak zatim beru moderni benal, co zere pod sest, 0-100 pod 10s a dojezd na nadrz 1000 km. A cena max 400 tisic... Presne takove auto mam asi 4 mesice.... A max vybava....

1 0
možnosti

P24e55t31r 35M64i67c38h67a74l

15. 7. 2018 11:20

S autem na baterky jsem si hrával jako malý kluk. Takže díky, ale nemám zájem.

3 0
možnosti

tak to já měl autíčko šlapací a hračky na klíček a elektroauto si koupím hned jak to bude mít nějakej ekonomickej smysl, já do toho půjdu

0 0
možnosti

Ale humbuk kolem elektroaut je, jakoby byl jejich podíl u nových aut tak 70%. A ono se jich prodá počet, který se blíží statistické odchylce.

8 0
možnosti

tak jako se vším když to začíná, jako s mobilama, taky byl humbuk jako by se jich prodalo milion a prodalo se jich 5, to se pořád opakuje

1 4
možnosti

P60a37v84e14l 36K97u42t15i67l

14. 7. 2018 16:17

Pan redaktor asi nikdy elektromobily neprekousne jak tak koukam. Ono samozrejme 0,19 procenta vypada potupne kdyz ostatni udaje jsou v desitkach procent. To je jasná ukázka neprofesionality srovnávat procenta nárůstu a procenta prodej pro jednotlivé země prostě jabka s hruškama. Asi relevantnější by byla informace o registrovaných vozech v cr a těch bylo 318 což je nárůst o 66% meziročně. A tento narust tu máme několik let po sobe tedy hovorime o trendu.

1 10
možnosti

P25e51t87r 94B39á57č50a

14. 7. 2018 17:46

Spis vy asi neprekousnete, ze to nikdo nechce.

7 3
možnosti

P54e35t27r 36B64á87č28a

14. 7. 2018 16:06

0,19% i to je moc za takovy kram.

0 4
možnosti

H62o69n94z93a 68T75a36r

14. 7. 2018 14:10

Tesla dosáhla limitu, od roku 2020 na její elektromobily nebudou žádné federální dotace

http://www.hybrid.cz/

0 0
možnosti

V83í35t 66O95ž76a88n47a

14. 7. 2018 22:18

Ten zákon se může změnit, nějaký senátor navrhuje daňové odpočty prodloužit o 7 let.

0 0
možnosti

Kdyby se u elektromobilů provedla stejná analýza celkové zátěže životního prostředí. Jako se to udělalo u plastových tašek. Potom by se jejich prodej musel zakázat. Ovšem elektrolobby a ekopaté mají své lidi na správných místech. Rv

9 2
možnosti

P85a80v71e19l 31K43u40t14i72l

14. 7. 2018 16:21

Jak by teprve dopadla celkova analyza ropamobilu vcetne druhotnych emisi

3 2
možnosti

Bylo by dobré doplnit info že minimálně v případě Norska se jedná o číslo za elektromobily a hybridy! Čistě elektromobilů je pak jen menšina z té sumy.

12 0
možnosti

D76e27n17i31s 65H30u34m36l

15. 7. 2018 15:26

pšt, ničíte demagogům práci

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...