Diskuze
Další plány na snížení emisí? Elektromobily, které ale lidé nechtějí
Děkujeme za pochopení.
J49a97n 80C53h53o84b72o77t
Dokud budou elektroauta vypadat jako hračky a oplechované třikolky, nikdo je chtít nebude. Stejně jako to "picolino" z obrázku, které je obšlahnutá už asi 100 let stará Berlinetta. Ukrást design starý jako Metuzalem, to už je kumšt...
M20i83c25h27a81l 91J17a29r59o61š
Vždyť to jsou jen hračky, a každý z těch uvědomělých ekologických Němců si to pořizuje až jako druhé nebo třetí auto do rodiny.
J68a50n 49K83o72m45r55s96k14a
Brusel = eurohujer
Hlavně že blokují výstavbu nových jaderných elektráren.
Věřím vodíku, dá se skladovat a tankovat.
J57a93n 34C92h34o93b77o13t
Myslíte to, jak se musí chladit a uniká i skrz kovy, a když vám foukne v garáži, pěkně probublá celým domem a pošle ho 4 bloky na všechny strany?
D80a70n 75R15u30b82í45n
Elektromobil je stejnej nesmysl jako autonomní vozy. Slepá větev vývoje.
O25d32s17t58r86a25n43ě72n64ý 34U45ž96i55v79a25t82e84l
P90a33v14e87l 19M51a98r76t36i69n77e18k
Ten nerealisticky experiment zvany EU komise zrusit. Banda neschopnych a nevzdelanych vyzirku v oboru. Mozna maji svoji vizi, ale naprosto spatnou a vypadlou odnekud ze seminaru humanistickych oboru. Kde je skutecna spotreba uhliku? V energetice. A kolik energie stoji vyrobit a zlikvidovat elektricke auto? Vcetne zazemi a vyroby te energie a prostredku k vyrobe energie? Ta uhlikova stopa je sirsi nez dalnice plna benzinovych a naftovych aut. Navic cena. Ty technologie nejsou jeste na hromadnou vyrobu ani hotove.
J67a24n 72V60á88c35l85a74v16í18k
Není v prvé řadě vhodné změnit spíš zastoupení na národní úrovni, pokud podle Vás třeba české nebo slovenské Ministerstvo dopravy, francouzské UTAC CERAM nebo německé Kraftfahrt-Bundesamt vysílají do technické komise pro motorová vozidla lidi bez patřičného vzdělání? Nebo pokud budou o věcech rozhodovat na národní úrovni ti samí amatéři, tak snad bude vše v pořádku?
J15a47n 72V41á62c38l61a64v86í89k
Víkendový click-bait Že by elektromobily lidé nechtěli je dost odvážné tvrzení, spíš by asi bylo lepší napsat, že je nechtějí za současné vysoké ceny.
Že jsou spalovací motory na hranici technických možností se píše roky, ale očividně se ta hranice stále posouvá...
Osobně bych se o automobilky nebál, ony to zvládnou - pracuje pro ně spousta velmi chytrých lidí, mají na to spoustu času a normy obecně bývají navrženy tak, aby byly proveditelné. Za sebe očekávám další zlepšování spalovacích motorů, víc alternativních paliv jako CNG, plug-in hybridy ve vyšších třídách a k tomu pár bateriových elektromobilů.
M24i39r59o41s36l23a65v 59S20u88c73h93y
Obyčejný socialismus. Hrstka lidí se ohání "přáním většiny" a vnucuje lidem, co mají dělat, případně jim zakazuje to co dělat chtějí. "Svobodně a demokraticky" se stáváme otroky systému, kde jen někteří vyvolení lépe vědí, co je pro nás dobré.
M55i66r30e34k 93T90u88r95e20č83e82k
"...zkrátka Evropané na drahé elektromobily nemají..." Tyto automobily by se mely fasovat temer zdarma anebo za symbolickou cenu, jinak se nikdy nerozsiri. Za nehorazne penize mit auto s tolika omezenimi NIKDO kupovat nebude !
J71a97n 49P45š20e45n47i73č14k90a
A kdo priblizne to bude platit? Turecek nafasuje auto za korunu, kdo doplati rozdil?
J28a53r84o22s29l61a21v 30K24a95d28l86e20c
Dejte cenu do sto tisíc a nestačíte vyrábět....
J91o16s21e38f 43Š69o75l89t79e40s
Pánové a dámy, chápu, že tady všichni potřebujete jezdit 1000 km na jeden zátah, ale já osobně bych třeba i s dnešním i-Pacem s dojezdem kolem 480 km WLTP neměl vůbec problém. A rychlonabíječky bych v podstatě nepotřeboval. Delší trasu než 480 km jezdím jednou ročně. A to doslova. Ročně najezdím zhruba 25000 km, ale trasu delší než těch 500 km jenom na dovolenou. A tam budu tedy potřebovat na té trase 1200 km 2x rychlonabíjení na 30 minut. Jelikož bych stejně zastavoval, tak mne to nějak netrápí a místo u nabíječky půjde rezervovat předem, takže taky pohoda bez stresů. K čemu nám bude rychlonabíjecí infrastruktura, kdy na ni skoro nikdo kromě obchoďáků, kteří se stejně nevzdají nafty, nebude nabíjet?
M56i86r42o86s77l54a24v 71K24u69c13e37r23a
My nepotrebujeme jezdit 1000 km na jeden zatah, my chceme, aby elektromobil byl schopen bez nabijeni ujet 1000 km (vzhledem k delce nabijeni a mizerne infrastrukture).
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Pronájem byty 3+kk, 76 m2, Semily
Pod Černým mostem, Semily - Podmoklice
13 500 Kč/měsíc