Diskuze
Další plány na snížení emisí? Elektromobily, které ale lidé nechtějí
Děkujeme za pochopení.
J88a96n 30C87h23o93b26o83t
Dokud budou elektroauta vypadat jako hračky a oplechované třikolky, nikdo je chtít nebude. Stejně jako to "picolino" z obrázku, které je obšlahnutá už asi 100 let stará Berlinetta. Ukrást design starý jako Metuzalem, to už je kumšt...
M34i40c23h64a65l 25J33a21r39o83š
Vždyť to jsou jen hračky, a každý z těch uvědomělých ekologických Němců si to pořizuje až jako druhé nebo třetí auto do rodiny.
J42a87n 38K74o51m14r88s58k49a
Brusel = eurohujer
Hlavně že blokují výstavbu nových jaderných elektráren.
Věřím vodíku, dá se skladovat a tankovat.
J30a12n 72C67h50o85b54o46t
Myslíte to, jak se musí chladit a uniká i skrz kovy, a když vám foukne v garáži, pěkně probublá celým domem a pošle ho 4 bloky na všechny strany?
D77a76n 40R53u10b67í34n
Elektromobil je stejnej nesmysl jako autonomní vozy. Slepá větev vývoje.
O48d59s51t45r94a85n22ě52n54ý 64U87ž35i43v24a55t25e98l
P64a54v94e80l 61M72a71r78t21i77n55e44k
Ten nerealisticky experiment zvany EU komise zrusit. Banda neschopnych a nevzdelanych vyzirku v oboru. Mozna maji svoji vizi, ale naprosto spatnou a vypadlou odnekud ze seminaru humanistickych oboru. Kde je skutecna spotreba uhliku? V energetice. A kolik energie stoji vyrobit a zlikvidovat elektricke auto? Vcetne zazemi a vyroby te energie a prostredku k vyrobe energie? Ta uhlikova stopa je sirsi nez dalnice plna benzinovych a naftovych aut. Navic cena. Ty technologie nejsou jeste na hromadnou vyrobu ani hotove.
J97a39n 41V29á13c35l90a62v53í62k
Není v prvé řadě vhodné změnit spíš zastoupení na národní úrovni, pokud podle Vás třeba české nebo slovenské Ministerstvo dopravy, francouzské UTAC CERAM nebo německé Kraftfahrt-Bundesamt vysílají do technické komise pro motorová vozidla lidi bez patřičného vzdělání? Nebo pokud budou o věcech rozhodovat na národní úrovni ti samí amatéři, tak snad bude vše v pořádku?
J62a18n 59V27á12c61l59a20v32í31k
Víkendový click-bait Že by elektromobily lidé nechtěli je dost odvážné tvrzení, spíš by asi bylo lepší napsat, že je nechtějí za současné vysoké ceny.
Že jsou spalovací motory na hranici technických možností se píše roky, ale očividně se ta hranice stále posouvá...
Osobně bych se o automobilky nebál, ony to zvládnou - pracuje pro ně spousta velmi chytrých lidí, mají na to spoustu času a normy obecně bývají navrženy tak, aby byly proveditelné. Za sebe očekávám další zlepšování spalovacích motorů, víc alternativních paliv jako CNG, plug-in hybridy ve vyšších třídách a k tomu pár bateriových elektromobilů.
M61i41r88o55s71l52a86v 86S79u65c83h18y
Obyčejný socialismus. Hrstka lidí se ohání "přáním většiny" a vnucuje lidem, co mají dělat, případně jim zakazuje to co dělat chtějí. "Svobodně a demokraticky" se stáváme otroky systému, kde jen někteří vyvolení lépe vědí, co je pro nás dobré.
M65i18r56e34k 55T16u40r87e64č61e54k
"...zkrátka Evropané na drahé elektromobily nemají..." Tyto automobily by se mely fasovat temer zdarma anebo za symbolickou cenu, jinak se nikdy nerozsiri. Za nehorazne penize mit auto s tolika omezenimi NIKDO kupovat nebude !
J90a86n 31P43š69e19n29i10č54k34a
A kdo priblizne to bude platit? Turecek nafasuje auto za korunu, kdo doplati rozdil?
J48a14r82o86s77l54a51v 50K70a76d16l52e79c
Dejte cenu do sto tisíc a nestačíte vyrábět....
J44o66s98e86f 86Š63o84l31t52e26s
Pánové a dámy, chápu, že tady všichni potřebujete jezdit 1000 km na jeden zátah, ale já osobně bych třeba i s dnešním i-Pacem s dojezdem kolem 480 km WLTP neměl vůbec problém. A rychlonabíječky bych v podstatě nepotřeboval. Delší trasu než 480 km jezdím jednou ročně. A to doslova. Ročně najezdím zhruba 25000 km, ale trasu delší než těch 500 km jenom na dovolenou. A tam budu tedy potřebovat na té trase 1200 km 2x rychlonabíjení na 30 minut. Jelikož bych stejně zastavoval, tak mne to nějak netrápí a místo u nabíječky půjde rezervovat předem, takže taky pohoda bez stresů. K čemu nám bude rychlonabíjecí infrastruktura, kdy na ni skoro nikdo kromě obchoďáků, kteří se stejně nevzdají nafty, nebude nabíjet?
M69i46r82o62s41l35a89v 83K69u59c78e48r59a
My nepotrebujeme jezdit 1000 km na jeden zatah, my chceme, aby elektromobil byl schopen bez nabijeni ujet 1000 km (vzhledem k delce nabijeni a mizerne infrastrukture).
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Chata s pozemkem 3194m2
Bechlín - Předonín, okres Litoměřice
2 499 000 Kč