Diskuze

Další plány na snížení emisí? Elektromobily, které ale lidé nechtějí

Na stole evropských poslanců v posledních dnech přistál návrh na další snížení emisí osobních aut. Do roku 2030 by měly klesnout o 30 procent. Aby se to podařilo, museli by Evropané ve velkém přesednout do elektromobilů. Jenže ty nikdo nechce, rozčilují se šéfové evropských automobilek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a96n 30C87h23o93b26o83t

11. 7. 2018 8:58

Dokud budou elektroauta vypadat jako hračky a oplechované třikolky, nikdo je chtít nebude. Stejně jako to "picolino" z obrázku, které je obšlahnutá už asi 100 let stará Berlinetta. Ukrást design starý jako Metuzalem, to už je kumšt...

0 0
možnosti

Vždyť to jsou jen hračky, a každý z těch uvědomělých ekologických Němců si to pořizuje až jako druhé nebo třetí auto do rodiny.

0 0
možnosti

Brusel = eurohujer

Hlavně že blokují výstavbu nových jaderných elektráren.

Věřím vodíku, dá se skladovat a tankovat.

0 0
možnosti

J30a12n 72C67h50o85b54o46t

11. 7. 2018 8:59

Myslíte to, jak se musí chladit a uniká i skrz kovy, a když vám foukne v garáži, pěkně probublá celým domem a pošle ho 4 bloky na všechny strany?

0 0
možnosti
Foto

D77a76n 40R53u10b67í34n

11. 6. 2018 14:20

Elektromobil je stejnej nesmysl jako autonomní vozy. Slepá větev vývoje.

1 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Ten nerealisticky experiment zvany EU komise zrusit. Banda neschopnych a nevzdelanych vyzirku v oboru. Mozna maji svoji vizi, ale naprosto spatnou a vypadlou odnekud ze seminaru humanistickych oboru. Kde je skutecna spotreba uhliku? V energetice. A kolik energie stoji vyrobit a zlikvidovat elektricke auto? Vcetne zazemi a vyroby te energie a prostredku k vyrobe energie? Ta uhlikova stopa je sirsi nez dalnice plna benzinovych a naftovych aut. Navic cena. Ty technologie nejsou jeste na hromadnou vyrobu ani hotove.

0 1
možnosti

Není v prvé řadě vhodné změnit spíš zastoupení na národní úrovni, pokud podle Vás třeba české nebo slovenské Ministerstvo dopravy, francouzské UTAC CERAM nebo německé Kraftfahrt-Bundesamt vysílají do technické komise pro motorová vozidla lidi bez patřičného vzdělání? Nebo pokud budou o věcech rozhodovat na národní úrovni ti samí amatéři, tak snad bude vše v pořádku?

0 0
možnosti

Víkendový click-bait :-) Že by elektromobily lidé nechtěli je dost odvážné tvrzení, spíš by asi bylo lepší napsat, že je nechtějí za současné vysoké ceny.

Že jsou spalovací motory na hranici technických možností se píše roky, ale očividně se ta hranice stále posouvá... ;-)

Osobně bych se o automobilky nebál, ony to zvládnou - pracuje pro ně spousta velmi chytrých lidí, mají na to spoustu času a normy obecně bývají navrženy tak, aby byly proveditelné. Za sebe očekávám další zlepšování spalovacích motorů, víc alternativních paliv jako CNG, plug-in hybridy ve vyšších třídách a k tomu pár bateriových elektromobilů.

2 0
možnosti

Obyčejný socialismus. Hrstka lidí se ohání "přáním většiny" a vnucuje lidem, co mají dělat, případně jim zakazuje to co dělat chtějí. "Svobodně a demokraticky" se stáváme otroky systému, kde jen někteří vyvolení lépe vědí, co je pro nás dobré.

6 2
možnosti

"...zkrátka Evropané na drahé elektromobily nemají..." Tyto automobily by se mely fasovat temer zdarma anebo za symbolickou cenu, jinak se nikdy nerozsiri. Za nehorazne penize mit auto s tolika omezenimi NIKDO kupovat nebude ! Rv

5 1
možnosti

A kdo priblizne to bude platit? Turecek nafasuje auto za korunu, kdo doplati rozdil?

0 0
možnosti

Dejte cenu do sto tisíc a nestačíte vyrábět....;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Pánové a dámy, chápu, že tady všichni potřebujete jezdit 1000 km na jeden zátah, ale já osobně bych třeba i s dnešním i-Pacem s dojezdem kolem 480 km WLTP neměl vůbec problém. A rychlonabíječky bych v podstatě nepotřeboval. Delší trasu než 480 km jezdím jednou ročně. A to doslova. Ročně najezdím zhruba 25000 km, ale trasu delší než těch 500 km jenom na dovolenou. A tam budu tedy potřebovat na té trase 1200 km 2x rychlonabíjení na 30 minut. Jelikož bych stejně zastavoval, tak mne to nějak netrápí a místo u nabíječky půjde rezervovat předem, takže taky pohoda bez stresů. K čemu nám bude rychlonabíjecí infrastruktura, kdy na ni skoro nikdo kromě obchoďáků, kteří se stejně nevzdají nafty, nebude nabíjet?

5 1
možnosti

My nepotrebujeme jezdit 1000 km na jeden zatah, my chceme, aby elektromobil byl schopen bez nabijeni ujet 1000 km (vzhledem k delce nabijeni a mizerne infrastrukture).

9 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!