Diskuze
ANALÝZA: Volkswagen zdraží auta, podpoří tím prodej a vývoj elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
M10a67r23e80k 20J27a97n80e54č55k15a
Jenom 65 000kč? Proč troškařit, pokud to s tou ekologií myslí koncern vážně, ať zdraží aspoň o 200 000kč, nač troškařit Pak se možná konečně otevřou oči i zaslepencům a objeví i jiné značky automobilů
V13a49š47e44k 49Ř37í30h57a
Takže již teď předražená škodovka bude ještě dražší.
A98n14t85o36n15í65n 18S86e19b87e23r49a
To jsem přesně čekal.
Proto jsem si rok a půl zpět koupil nový benzín v plné výbavě, ještě bez DFP a ve slevách. I když jsem chtěl původně koupit auto později. Ale jak jsem viděl co se chystá, DFP do benálu a další. Hned jsem bežel do salonu.
Ekoteroristi se můžou jít zahrabat. Já jsem na špek neskočil a včas chytře a levně koupil.
M90a87r92e38k 40P35o11s86p52í90š20i39l
Potřebujeme vůbec elektomobily? Myslím že ne. Nosič energie v autě je Nafta,benzín,Plyn Propan-Butan,H2,Metan....A baterky. Tesla v hodnotě 3.5mil má garantovanou životnost baterek 8 let. Pak výměna. Cena 1,47mil kč. Pokud na to nebudete mít,nejedete. A ty baterky sifce zlevní,ale určitě ne na 2-3tis. Další příklad ojetá Toyota Prius. Baterky nefunkční. Cena novejch baterií do hybridu 115tis kč. Hodnota auta při koupi byla 75tis kc v DE s tím,že baterky ještě fungovali jakž takž..nyní je to zbytečnej 75kg balast.
R62e86n83é 80H24a59l58l53a
Cena velké (hybridní, druhá je klasická) baterie do Priusu je nyní 37 tis bez DPH. To je cena opravy některé z klíčových součástek moderního dieselu.
M78i72l18a84n 24V41o17l25e12k
Když se před třiceti lety pořádaly soutěže o co nejmenší spotřebu vozidel, tak všichni měli tenké gumy a co nejmenší hmotnost. Dnes mají auta i dvakrát širší pneu a hmotnost třeba i pětkrát. Proto se jejich spotřeba drží už čtvrt století na stejných číslech a proto emise celkově neklesají. Elektromobily tedy nejsou objektivní nutnost, jsou ústupkem snobského trhu, který si nenechá sáhnout na mohutné vozy.
J39a87n 91M41a15c23e24k
Dokud nebude dokonalá přenosová soustava a vymakaná výroba energie, tak do té doby jsou nejlepší jen hybridy. Klidně plyn-elektrika, benzín-elektrika, ...
M55a18r14e24k 36K42l15u17f92a
Dobrý signál pro ostatní výrobce, že by mohli trošku slevit a ukousnout si větší kus koláče. Podíl na trhu také není zanedbatelná věc, nehledě na to, že zvýšením obratu lze lehce vykompenzovat nižší jednotkovou cenu.
V97á27c84l84a23v 12Z28e97l57i72n68k34a
Co k tomu dodat? Říci tohle někdo před 20 lety, tak mu řeknu, ať se jde léčit. V podstatě jsme svědky pokládání náloží pod jeden z pilířů evropské ekonomiky, kterým je automobilový průmysl. A nejhorší na tom je, kolik naivků nad tím i tady v diskusi jásá, obhajuje to a označuje za pokrok. Jaké budou dopady tohoto "pokroku" si je lépe raději nepředstavovat. Kormě studia technických a přírodních věd by možná neškodil malý exkurz do historie. Podívat se z čeho vytěžila před více jak osmi desetiletími popularitu jistá Arbeitepartei.
P15e55t43r 26B45l67á10h90a
musíte pochopit jednu věc, přechod na EV je realita, spalovák je zastaralá technologie, je to stejné jako s chytrými telefony, když s nimi vylezl Apple, Nokia ovládala 50% trhu, ale nevěřila, že se prosadí, přitom měla připravený koncept, který byl skvělý, ale nedala ho do výroby, jak to dopadlo všichni víme
L67a67d88i42s74l65a38v 62K71a44l95o44u47s
VW si asi myslí, že je jedniná firma , co vyrábí auta na této planetě.
L15a95d50i57s91l15a74v 57K25a55l22o11u67s
P. R.Neumanne , asi mě moc rád nemáte, ale ty vaše záporné hodnocení si už strčte někam.
J13a94n 52M35a58c78h26á56č
Koukám,že elektromobilita je opravdu přínos.
A ty pohádky,jak je EV ježdění super,bezva a laciné,ty skončí se zavedením vyšší spotřební daně na nabíjenou elektřinu hned poté,co nebudeme mít kam ukročit stranou,z toho EV šílenství.....
V40l38a52d19i56s73l64a36v 22B76u33r86y22š49e47k
a to nás dorazí, to bude posledí rána co dostaneme a pak bude s námi konec
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu (1+1 34 m2), ul. V Pitkovičkách, Praha - Pitkovice
V Pitkovičkách, Praha 10 - Pitkovice
4 250 000 Kč