Diskuze
Ministerstvo dopravy zkoumá, jak poznat elektromobil
Děkujeme za pochopení.
L95u93d18v65í86k 62G82a63j46d63o86š15í59k
A je opravdu nějaký smysluplný důvod, proč by se měly elektromobily jakokoliv zvýhodňovat?
Podle mě NENÍ. Už oproštění od spotřební daně za pohonné hmoty je nepřiměřená výhoda. A ještě mají být další?
J94a58n 29V28á72c82l26a85v53í67k
Města je chtějí kvůli nižším emisím, ale třeba používání vyhrazených pruhů je něco, co může fungovat, dokud jsou elektromobilů maximálně jednotky procent.
P22e78t87r 11M65i62c51h32a91l
Teď mě napadá ještě jeden super nesmysl, který je v jízdě elektromobilů vyhrazenými pruhy. V rámci zlepšení ovzduší v městech budou elektroauta jezdit vyhrazenými pruhy a spalovací motory nám budou mezitím stát v kolonách. To nevymyslíš.
J20a29n 10V62á50c61l87a92v82í91k
Takže raději delší kolony pro všechny?
M43a26r95e33k 53H46r51u35b95y
Vyhrazene pruhy maji smysl ve Statech, na jejich 10-ti a vice proudovkach. V Cechach, kde jsou typicky 4 pruhy a jenom vyjimecne 6, je to nesmysl. Jenze holt moznost prudit lidi je prilis lakava
J86a97n 61V27á11c93l40a94v93í40k
Co třeba využít místo na značce, kde byly emise?
J93a95n 78T65a83r88a43b92a
Co třeba nic nevymýšlet a podívat se za humna? Němci mají modrou ekoplaketu...
T38o23m80á80š 30Z45e12m28a35n
Zrušte pruhy vyhrazené i modré a nechte tomu volný průběh...
P35a68v66e81l 58J37e54ř74á88b40e65k
Tak to jsem proti zrušení a výrazně.
Nevím, proč by autobusy měly čekat v koloně i desítky minut, jen kvůli tomu, že se mnoho dalších jedinců do práce sune svým autem.
Každý autobus, který z kolony vypadne, udělá místo pro několik osobních aut.
osobně jsem změnil pracovní režim (auto mi vozí svačinu, rukavice, + další drobnosti) a jedu tak, abych jel před či po ranní špičce.
A to samé jsou potřeba pruhy i pro IZS - když je sami v koloně neumíme udělat.
Ale možná by to se mohlo změnit - IZS a hromadná doprava bude jezdit pruhem mezi auty, které vytvoří, když je kolona.
P90a30v24e45l 13J35e70ř67á64b59e21k
Elektrické auto bude mít na anténě uvázaný liščí ohon, jako symbol výroby elektřiny.
J43i19ř52í 22S22c24h16w77a26c25h
a já si do teď myslel, že elektrická auta elektřinu spotřebovávají a proto prý budou potřebovat postavit několik nových Temelínů.
D81a67n14i36e37l 57P44a68n33e90k
Já myslím, že není třeba cokoliv zkoumat. Elektromobil nemá výfuk, ve valné většině má zadělané přední sání ( nepotřebuje ho ) no a tou poslední štací je RZ protože v TP máte uvedeno palivo. Není nic snazšího než si to následně projet z kamerového záznamu a ověřit v registru což policie může
J94a58n 77V12á18c98l44a76v93í74k
Ty vnější znaky nejsou ideální a asi nechtějí kontrolovat každou RZ.
Jak je vlastně v TP řešené palivo u hybridů?
O44d62s75t24r34a56n39ě46n24ý 39U68ž21i24v50a18t61e19l
E19r75i77k 35L97e40v67i26n84s41k50ý
V Norsku zacinaji RZ elektromobilu "EL", takze stejny princip.
M14a23r78e38k 82G50a79j29d91a
to je takový problém udělat "nový" kraj ? třeba X ? Stejně je to jedno, když koupíte auto v Praze, klidně si tu RZ s A můžete nechat. Už není poznat odkud kdo je.
J89i11ř80í 28Z97ý53k92a
spousta vozidel značky Tesla má v ČR značku na přání, majitelé by asi nebyli rádi, kdyby ji museli zahodit a nasadit nějaké trapné X
A32n83t44o37n93í55n 88S35v11o26b48o45d31a
podle SPZ, v TP je uvedené palivo, takže žádný problém poznat i CNG auta
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.