Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Studie: Elektromobily připraví Německo o 100 000 pracovních míst

Přechod na elektromobily připraví Německo o dobře placená místa nejen v automobilovém odvětví. K tomuto závěru dospěla studie, kterou zveřejnil norimberský Ústav pro výzkum pracovního trhu (IAB). V současnosti pracuje podle agentury DPA v německém automobilovém průmyslu na 800 000 lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Odnesou to pracovníci na STK. Emise pochopitelně nebudou potřeba vůbec. Kontrola zbytku vozu bude probíhat asi takto: expert STK-máte opotřebované uhlíky, majitel- nemám, používám bezkomutátorové motory. Světla, blinkry, mlhovky, tím, že to budou vesměs LEDky, tak tam taky nebude co řešit, když mají životnost 50 tis. hodin.

0 0
možnosti
LH

Já jsem asi hloupej, ale co je proboha na elektro autu ekologického? O mizerném dojezdu nemluvě. Tu elektriku vyrábí v uhelných elektrárnách, po uplynutí doby životnosti se hodí baterie do kontejneru?

0 0
možnosti
MK

Jinymi slovy diky elektromobilum se autoprumysl zefektivni a bude mit lepsi produktivitu prace? To je prece skvele ne?

2 0
možnosti
VK

V40í15t 95K66o35u75b53a

7. 12. 2018 8:08

polovina z nich najde práci v "recyklačních stanicích", kde bude nutné auta velmi opatrně rozmontovat, a baterie (to co z nich zbude) zakopat kilometr pod zem.

0 5
možnosti
PS

jj, německé firmy budou v Česku hromadně propouštět.

0 0
možnosti
MP

Psali se že v Evropě je na automobilovém a navázaném odvětví závislých cca 12 milionů rodin .... Ono to není jen o přímých zaměstnancích automobilky, která má 2/3 externistů a co dodavatelé....

0 0
možnosti
OS

Ekonomicke perpetum mobile, lide kupuji auta, aby mohli dojizdet do prace vyrabet auta.. Pracky, micky, susicky, traktory, parni stroje take berou lidem praci, jako elektromobily. Je to hrozne, ze nekdo prijde o praci, ale najde se hold jina prace, prace je totiz vecna..

1 3
možnosti
VB

dělník je smrtelný, práce je věčná, jak praví komunisté

3 0
možnosti
MK

M42a37r10e75k 84K56l73u91f17a

6. 12. 2018 12:32

Myslím, že přijdou v konečném důsledku o mnohem, mnohem víc míst. Dokonce možná i násobně víc. Otázkou zůstává, jak se tato studie potká s níže zmíněnou studií o predikovaném dramatickém snížení německé populace. Ale zároveň si také myslím, že v dnešní době nemá vůbec žádný význam se tím zabývat. Když se člověk kolem sebe dívá, jak se hurásystémem prosazují očividně krátkozraká řešení a že ekonomickou situaci světa může během pár dní položit jen to, co někdo chvíli předtím plácne na Twitteru, musí mu zákonitě dojít, že zabývat se něčím ohledně budoucnosti je téměř k ničemu.

0 1
možnosti
KM

K23a74r83e53l 92M84a34z24a57č

6. 12. 2018 12:19

Jde o to, že EU chce elektromobilitu zavést násilně během cca 20 let. To není pozvolný vývoj, aby se zaměstnanci přeskupili, byly domyšlené technologie elektromobilů, zdroje el. energie, infrastruktura (to bude obrovský problém).

A jde také zaměstnance v provozech petrochemie - nebude třeba palivo, oleje, chladicí kapaliny, benzínky a mnoho dalšího. Jen v ČR je cca 3 500 benzinek, což má dosah na 100 tisíc rodin, tedy třeba 300 000 lidí. A to jsou jen čerpací stanice! U nabíjecích stojanů není obsluha potřeba a na kafe stačí automat. Třeba.

Vyvolá to krizi, nezaměstnanost, omezení možnosti vlastnit auto, energetický problém, závislost na jednom zdroji energie, nedostupné opravy emobilů pro střední třídu, výrazně to rozevře sociální nůžky - bohatí v Teslách za 2 míče, chudí vy zbytku klasických aut a elektroshitů s dojezdem 100 km Rv

1 3
možnosti
VB

já bych to zkrátil, prostě bude zle a to všecho kvůli zlé EU, která nás nemá ráda

1 0
možnosti
RS

..aspoň bude dosť ľudí na iné neobsadené miesta...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...