Diskuze
Elektromobilita poleze do peněz výrobcům i zákazníkům
Děkujeme za pochopení.
V33í72t 89K59o11u63b25a
Při kupní síle obyvatel Čr je pořizovací cena nad 500 tis pro běžného občana mimo realitu, takže při pohledu do ceníků si prostě mobilitu "dle EU" bude moci dovolit jen cca 15 až 20% nejbohatších obyvatel. A neoponujte, že budou kupovat ojetiny, u elektromobilů a hybridů bude investice do výměny baterií mezi pátým a sedmým rokem života tak vysoká, že ojetiny za rozumnou cenu prostě budou scifi.
M50a41r64c74e77l 98L21u35k30a15č98k32a
Mňa by zaujímalo, prečo je napr. eGolf takmer dvojnásobne drahší konkrétne Golf so spaľovacím motorom stojí 16.500 Eur a eGolf 35.000 Eur, pritom náklady na batériu sú podľa dostupných údajov na úrovni cca 210 Eur/kWh cize pri 36 kWh batérii sú náklady automobilky cca 7500 Eur. Vsetci vratane automobiliek sa zhodnu, ze elektromotory su jednoduchsie, maju menej suciastiek a celkovo su lacnejsie, aspon u nas tieto argumenty pouzivaju ako dovod preco nepodporovat elektromobilitu, lebo by to poskodilo ich prijmy. Takze ak je elektromotorový pohon výrazne lacnejsi ako spalovací a GOLF a eGOLF maju ostatne suciastky ROVNAKÉ, tak aj ked k najlacnejsiemu spalovaku priratame naklady baterie dostavame sa k 23.500 Eur nie k 35.000 Eur. Kde tu automobilka zarába menej? Mozete argumentovat, ze ich vyrábajú menej - teda v mensich seriach, ale potom nie je prave receptom pre nich vyrabat aspon jeden model vo vacsíc seriach a s cenou o 10.000 lacnejsou ako v sucasnosti by mali uplny bestseller. Btw aspon u nas su dodacie lehoty na elektroauta 5 a viac mesiacov ako su produkcie vpredané.
H12o90n86z71a 47T63a78r
Něktěří výrobci (Renault,Smart...) v některých zemích.
Nabízeli možnost koupit elektromobil bez akumulátoru.
Podle modelu
Chcete elektromobil, ale bojíte se životnosti akumulátoru.
Proto začali nabízet produkt .
Budete vlastnit elektromobil a za akumulátor budete platit měsíční paušál .
Nemusíte řešit životnost akumulátoru
Jenže nákladově to vycházelo na mnohem víc, než akumulátor vlastnit .
Elektromobil i bez akumulátoru byl drahý a k tomu majitel platil drahý měsíční paušál, který to ještě prodražoval.
P91e33t57r 92B27l50á92h44a
Norsko září: EV 60% (6387 ks), 16% benzín, 12% diesel, 11% hybrid - nejvíc prodaných aut Tesla Model X - 1234 ks, Nissan Leaf 1071, Tesla Model S - 782
http://ev-sales.blogspot.com/2018/10/norway-september-2018.html
J58a35r43o21s96l52a84v 59P78r61o33c65h10á72z89k89a
3,4 milionů pracovních míst. Potom vstanou noví bojovníci a politici se budou houpat.
M18a14r74e57k 24J23a81n42e36č79k51a
Si říkám, komu to budou za ty ceny prodávat až dojde zástup geeků?
M62a22r14t35i75n 46K38a45r14á52s80e49k
Jake ceny? vy uz vite za kolik se budou velkoseriove modely, ktere automobilky chystaji na roky 2020 a dalsi?
M47a96r24t65i26n 37D44o97h50n92a58l
Do peněz to zákazníkům nepoleze, nikdo si totiž tyhle krámy nebude kupovat a všichni buou pěstovat svoje staré bouráky - vítejte na Kubě!
J86i29ř48í 21S40c75h91w16a40c54h
a budou s nimi moci jezdi tak z Dolní do Horní Lhoty.....
P88e71t55r 52B84á86č37a
Nepoleze, tenhle kram si v zivote nekoupim i kdybych mel jezdit trabantem.
M53a97r38e39k 58K14l34u83f85a
Já pořád nechápu, jak se chce vyřešit dobíjení elektromobilů v oblastech, kde je zvýšená kumulace obyvatelstva, kde to auto stojí pokaždé jinde a kde parkuje třeba v jedné ulici třicet a více aut. To mi pořád nebyl nikdo schopen vysvětlit ....
V64l15a61d52i96s22l35a59v 74B51u71r79y39š10e79k
úplně jednoduše to chtějí vyřešit, ten kdo si bude moct auto dobíjet, tak si ho bude dobíjet a kdo ne, tak prostě logicky nabíjecí mít nebude, že, když by si ho nedobil a je to vyřešený, konečně v tom máte jasno, konečně vám je někdo schopnej to vysvětlit
M39a13r83e89k 31S51a16j62d43a
Par urednikum preskocilo a silove se tlaci reseni, ktere nevyhovuje vubec nikomu... jedinym smyslem muze byt totalni konec individualni autodopravy. Kupredu leva, zpatky ni krok
V31l93a77d10i95s84l47a70v 65B30u80r74y21š71e34k
nikomu, nikomu, třeba mně to vyhovuje, každej vejfuk, kterej nebudu muset dejchat je pro mě dobrej
M81i18r89o35s70l77a66v 53V28y97k35o73u23p13i41l
Však vlády brzy vymyslí i spotřební daň na elektřinu, aby nahradily výpadek z PHM.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...